Gaan voor een 3e wondertje! - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    #721 Dubbeltje82, 7 sep 2020
    Laatst bewerkt: 7 sep 2020
    IMG_20200907_131909.jpg Deze is van zojuist met lichte urine.... Gaat weer een korte piek worden denk ik

jongmam vindt dit leuk.
  2. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    zit eraan te komen dus!:thumup: Hoe lang is je ovulatie test doorgaans positief?

hier CD14 en negatieve ovulatie testen. Vorige twee rondes waren ze CD 13 en 14 positief. Dus het zal dan wel later worden denk ik.o_O

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Normaal zijn ze in de namiddag avond BAM en daarna alweer snel minder. Heel soms zit er een lange piek tussen... Vorige maand toevallig.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat een lastige eitjes hè... waarom niet gewoon cd 14 ei en 2 weken later duidelijkheid...

Hier dacht ik dat mijn ei geweest was, maar vandaag wel echt heel vervelende pijnlijke steken in de buik, dus ik gok dat ie nog moet komen.. zit nu op cd 17.

Maar vreemde is dat ik dan nu al bijna een week regelmatig buikpijn heb met vervelende steken, dat is me nog nooit gebeurd.. als het langer gaat duren ga ik naar de ha, maar ik zie sinds gister ook weer wat vruchtbaar slijm, paar dagen geleden ook. Dus het is een rare ronde. Maar ik denk wel dat het nog steeds met de eisprong te maken heeft.

Iemand die dit herkent, zolang van te voren er last van hebben?

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Jupz... Sinds cd 13 al steekjes, eipijn, zere onderrug en vruchtbare afscheiding afwisselend waterig en eiwit.

Alsof het "vast" Zit

6. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Je testjes zien er goed uit @Dubbeltje82! Hup hup aan de klus!! :D

@Jorietje: soms doet het lichaam rare dingen... als je weer vruchtbaar slijm ziet, dan zou je verwachten dat je ei nog niet geweest is. Voor de zekerheid dus gezellig blijven maken!

@Vintage35: je lichaam is geen machine, dus je eitje hoeft niet elke maand op precies dezelfde dag te komen. Kan best een paar dagen verschillen. Ik had mijn ei eigenlijk altijd tussen cd15 en cd20. Soms dus snel een piek te pakken en andere maanden een paar dagen langer doortesten voordat ik hem gevonden had. Hopelijk gaan je testen snel oplopen!

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Aha thnx. Soort blij dat ik niet de enige ben

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @Yesera Tja gezellig blijven maken, we hebben gister al gezondigd :roflmao:, de om de dag of om de 2 dagen tactiek is sinds gister mislukt zullen we maar zeggen. En vanavond zien we wel weer. Gevoel zegt nog maar een keer, verstand zegt morgen misschien beter.. maar goed als deze pijn blijft gaat het vanavond echt niet lukken. Als de pijn weg is neig ik er naar om het nog maar een keer gezellig te maken want geloof nu toch wel echt dat er een ei in de weg zit

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mijn cyclus duurde 5 dagen langer dan "normaal" na mijn miskraam. Bij de missed abortion had ik zelfs een cyclus van 49 dagen... Dus dat kan heel goed. Maar frusterend is het wel!

10. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Mijn cycli varieren van 16 tot 30 dagen

11. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Daar zou het eventueel wel mee te maken kunnen hebben.

@Vintage35 wow 16 dagen is echt wel heel kort!

@Dubbeltje82 dat gaat de goede kant op!

@Jorietje hier vorige ronde ook zo'n rare maand met constant weer dezelfde symptomen

12. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Wat een geklets hier :D

Die gekke symptomen herken ik wel. Een steek hier en daar, gevoelige borsten, opeens misselijk, weer een steek hier en daar, dikke buikpijn.... Maar, nog steeds geen menstruatie :rolleyes:

13. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Zou zo fijn zijn als die eitjes gewoon elke maand netjes volgens schema zouden springen, maar helaas. Hopelijk allemaal snel positieve ovu-testen dames!

@Zuri spannend, ik duim voor je!

jongmam vindt dit leuk.
  14. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Net ff heerlijk in een warm bad gezeten. Dat hielp wel even moet ik zeggen. Nu is de pijn gelukkig een stuk minder. Hopelijk nu snel de eisprong en dan hop hop het wachtbankje op.

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  15. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wat naar van de pijn :(

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Jorietje die pijn is echt wel vervelend he? Hopelijk snel je ei.

17. flowertje36

Dat lijkt me heel pijnlijk als je er zoveel last van hebt! Komt dat standaard elke maand terug ?

18. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik heb ook elke maand eipijn, duurt niet lang maar moet wel ff zitten. Vaak zijn darmen ook helemaal van slag erdoor o_O gister vrij goeie dag, wel erg moe, 2x geslapen overdag. Vind het toch wel spannend, gewoon bang dat de test negatief gaat zijn, dat er misschien wel iets was misschien toch niet... misschien toch testen... lastig lastig. Nu cd 26 dus zou wel kunnen toch..? Ei was rond de cd 14 vermoed ik.

19. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Jorietje Wat vervelend dat je daar zoveel last van hebt! Hopelijk is je ei gesprongen en heb je over 2 weken eindelijk een 2e streepje!

Ik duim zo voor de meiden die nog zwanger willen worden, het is weer tijd voor wat zwangerschapsnieuws. Ik gun het jullie zo! <3

ik heb vannacht een paar uurtjes op de verloskamers doorgebracht. Ik had gisteren zulke onrustige darmen, diarree en overgeven. Op den duur werd het overgeven zo erg dat mijn ondergoed en bed nat was en we twijfelden of het vruchtwater was. Gelukkig was er niks aan de hand, ctg echo en onderzoek gehad, maar alles was goed (aka ik had gewoon in mijn broek gepiest :|). Ons mannetje blijft wel mooi met zijn koppie neer beneden liggen.

Zuri en jongmam vinden dit leuk.
  20. flowertje36

Fijn dat het even is gecontroleerd !!
    Beter een keer te veel dan 1x te weinig!

Jiseb vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina