Gaan voor een 3e wondertje! - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Lekker hoor! Nu ook weer lekker droog weer, fijn!

    Mm kijk in agenda en zie dat ik pas laatste week van september mn ei heb. Dus als we pas in september ervoor moet ik heel september wachten boehoe. Misschien moet ik me bedenken en voor mn ei eind augustus gaan :roflmao:
     
    Wensje2014, Yesera, mum2be2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  2. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    Hier alles goed bij de controle, kleintje weegt nu 700 gram! Bloeddruk 120/64, keurig.
     
    Esther519, Wensje2014, Edge en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ha dames! Ben een beetje afwezig, want wij zijn ook op vakantie, maar alles gaat goed.
    Wat is het bloodyhot vandaag, mijn handen lijken wel weer varkenspootjes o_O.

    @mum2be2 Wat fijn dat alles er goed uit zag!
     
    Yesera, Edge, Kikker85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Tja, helemaal gerustgesteld weet ik niet, heb sowieso niet het idee dat ik teveel doe, dat vind ik het gekke eraan :confused:. Kan niet zeggen dat het heel veel minder is eerlijk gezegd, maar voel me verder wel oké gelukkig.

    Fijn dat alles goed was @mum2be2 !
     
    Jiseb, mum2be2 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  5. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik heb bij de oudste een blaasontsteking gehad rond 25 weken. Mijn buik was daardoor bijna continue hard, verder had ik geen klachten. Heb je je urine al laten testen?
     
  6. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja vanochtend ook maar gebracht, was niet helemaal schoon, maar geen alarmbellen. Staat nu op kweek en maandagochtend kan ik bellen voor de uitslag daar weer van.
     
  7. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Hoi meiden! Even zoeken, maar nieuwe topic ooK gevonden:thumup:

    Welkom nieuwe meiden! @Noralie87 balen van je menstruatie, hopelijk wordt augustus jouw maand! @vakanties, heerlijk, geniet ervan jongens!! @Edge, goed dat je laat testen op een blaasontsteking, zou vervelend zijn als je daar onnodig mee rondloopt!
    @hier, wij genieten volop weer van zo'n kleintje. H doet het erg goed, hij zit alweer op zijn geboortegewicht, borstvoeding loopt weer als een trein:D Het is wel even wennen met zijn vijven, voornamelijk voor onze dochter van 2. Zij is erg opstandig en aanhankelijk. Heel begrijpelijk, maar best pittig eveno_O Kraamweek zit er alweer op, tijd vliegt!
    Ik probeer hier ook steeds bij te lezen, reageren lukt niet altijd:rolleyes:
     
    Wensje2014, Jiseb, mum2be2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  8. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    #88 Yesera, 1 aug 2020
    Laatst bewerkt: 1 aug 2020
    Bij mij was dat toen ook zo, niet helemaal schoon maar niet heel erg. Weet niet meer of de gyn het toen op kweek heeft laten zetten. Maar zij zei toen wel dat we beter het zekere voor het onzekere konden nemen. Snel handelen bij een zwangere is belangrijk om verdere complicaties te voorkomen. Zeker omdat een blaasontsteking vaak zo asymptomatisch verloopt tijdens zwangerschap. Ik heb toen antibiotica gekregen en harde buiken verdwenen heel snel. En controle erna was urine weer schoon.
     
  9. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Tijd vliegt alweer @Esther519! Lijkt me inderdaad pittig. Denk dat onze jongste ook moeite zal gaan hebben als de baby er is. Ze begrijpen het allemaal niet helemaal en worden wel jaloers van de aandacht richting zo'n kleintje. Hopelijk is iedereen snel aan de nieuwe situatie gewend! En fijn dat borstvoeding weer goed verloopt!
     
    Esther519 vindt dit leuk.
  10. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Fijn dat alles goed gaat @Esther519 heerlijk genieten! Dat van je jongste ben ik hier ook bang voor straks. Is ook de leeftijd. Onze oudste had dat helemaal niet toen zn broertje werd geboren, maar daar zit dan ook ruim 4,5 jaar tussen. Hopelijk volgt de jongste straks zn grote broer in gedrag naar de baby, maar ben benieuwd...
     
    Esther519 vindt dit leuk.
  11. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Begreep van de vk dat ze standaard op kweek zetten bij een zwangere, misschien is dat tegenwoordig zo, dat weet ik niet. Ben dus even benieuwd wat eruit komt maandag:).
     
  12. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Misschien zit daar ook wel een verschil tussen gynaecoloog en verloskundige. Ik denk dat de gynaecoloog sneller heeft gehandeld omdat ik in de risicogroep voor vroeggeboorte zit. Ik krijg ook standaard urinecontroles bij alle bezoeken.
    Voor jou dus even afwachten wat er maandag uitkomt. Zakken de harde buiken inmiddels wel wat?
     
  13. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    @Esther519 , fijn dat het zo goed gaat, de jongste moet natuurlijk nog even wennen.

    @Edge, goed dat je urine even gecontroleerd wordt.

    @Yesera, zijn jouw beide kids te vroeg geboren? Dat je in de risicogroep zit?
     
    Esther519 vindt dit leuk.
  14. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik heb een bindweefselziekte waarbij ik een wat groter risico op vroeggeboorte door vroegtijdig gebroken vliezen heb. De oudste kwam netjes met 38w5d. Bij de jongste braken mijn vliezen met 35 weken wel te vroeg, maar kreeg geen weeën. Ben toen met 37w ingeleid.
     
  15. mum2be2

    mum2be2 Fanatiek lid

    4 jan 2010
    3.896
    3.378
    113
    Vrouw
    oh vandaar! Nou spannend dan weer! Gelukkig sta je onder goede controle las ik al.
     
  16. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Vind je het nu dan weer extra spannend of verwacht je gewoon dat alles goed komt?
     
  17. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    682
    113
    Zuid-Holland
    Aahaa hier zijn jullie :D ik dacht al waarom is het topic op slot... Maar ik snap het

    Ff heel snel.. camping met gratis wifi nu :D

    Hier gaan we rustig aan naar de vruchtbare dagen. Denk alleen dat we de om de dag tactiek even loslaten deze maand, op vakantie moet je vooral genieten en zeker van elkaar dus dat doen we dan maar. En we zien wel wat het ons brengt ;)
     
    Kikker85, mum2be2 en Yesera vinden dit leuk.
  18. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Valt mee. Kans is 20-25% verhoogd. Heb nu 1 bevalling gehad op een normale termijn en 1 iets vroegtijdig. Kans is dus groter dat deze gewoon op een normale termijn gaat komen. Bij de oudste ook voorgevoel gehad dat hij op een normaal termijn zou komen en bij de jongste eigenlijk de hele tijd wel het gevoel gehad dat hij eerder zou komen. Dat zelfde gevoel had mijn man bij de jongste ook. Bij deze baby heeft hij het gevoel dat het een grote baby gaat worden. Zelf deze keer ook weer een gevoel dat het gewoon goed zal verlopen, maar hou het wel in mijn achterhoofd want kan er natuurlijk altijd naast zitten. Heb daarom ook extra verlof vooraf genomen zodat ik vanaf volgende week al rustig kan gaan genieten.
     
    Kikker85, Jiseb en mum2be2 vinden dit leuk.
  19. Edge

    Edge Fanatiek lid

    30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh ja dat zal het misschien ook kunnen zijn natuurlijk :)
     
  20. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @zwangeredames met blaasontsteking: hoe voelde dat bij jullie? Ik heb nu een paar dagen na het plassen zo’n pijn onder in mijn buik, vooral als ik dan weer in beweging kom. Als ik er op druk doet het ook echt zeer. Denk dat ik toch ook maar even ga bellen als het over een paar dagen niet weg is.
     

Deel Deze Pagina