Welkom @Maan14 !! @Edge Fijn thuis bevallen. Bij de 2e die keus ook gemaakt, je kan altijd nog naar het ziekenhuis. Maar heb het als zo fijn ervaren thuis dat ik hoop dat het bij deze ook zo fijn en snel gaat.
@Maan14 welkom! Wat leuk dat je zo snel alweer begint voor een derde. Als je je lichamelijk prima voelt, helemaal goed. Wij zijn na de eerste ook vrij snel weer verder gegaan en uiteindelijk schelen ze een jaar en 16 dagen.
@Noralie87 @Yesera ik ben 28 augustus voor het eerst ongesteld geworden. Cyclus is dus nog niet helemaal terug. Echter zegen ze dat je na de bevalling vruchtbaarder bent en daar hopen we eigenlijk ook op.
Wat leuk! Ik hou nu weer in gedachten dat het weer jaren kan gaan duren. Ik was heel snel hersteld van de bevalling ondanks dat het vrij heftig was, bespaar de details voor de gene die binnenkort moeten bevallen. @Burb1988 wat fijn een thuisbevalling. Was mijn droom altijd. Maar ik mag niet thuis bevallen. @Yesera wat spannend de laatste loodjes!
Snel alweer hoor. Na mijn dochter was ik pas na 8 maanden weer ongesteld en bij mijn zoon na 14 maanden pas!
Ik had toen nog een lf van 6/7 dagen, dus wij verwachtten ook niet veel. Maar mijn herstel is altijd vrij snel geweest. 4 weken na de bevalling alweer ongi en mijn cycli weer terug zoals ze waren. Ook na de MA ook vrij snel weer een eisprong en een cyclus.
Wat heftig je MA. Ik heb zelf ook een stabiele cyclus ook tussen de hormonen door altijd. We zijn/waren onbegrepen verminderd vruchtbaar. Al had ik met icsi wel heel weinig cryo's. Ze waren wel bevrucht maar deelde niet door.
@Maan14 welkom! Da's indd nog jong zeg maar snap je redenatie ook wel. Maar wie weet is het nu in 1x raak en blijft zo'n traject je nu bespaard.
Dat zouden we net zo leuk vinden haha. Zou het nog fijner zijn als het ons inderdaad bespaard blijft dit keer.
@Maan14 Welkom hier! En idd wat snel om voor een 3e te gaan, maar ik bedoel dan meer in de zin van dat ik absoluut geen polonaise aan mijn lijf wilde de eerste 5 of 6 maanden ofzo na de bevallingen. Ik moest er niet aan denken. Kwam waarschijnlijk door de hechtingen. Ik ben best lang bang geweest dat de boel weer open sprong Maar goed wat ik nu weer heb. Donderdag- op vrijdagnacht ongesteld geworden en dus vrijdag en zaterdag veel bloedverlies en gister bijna niks meer op wat bruine rommel na en nu niks meer (of het moet straks weer terugkomen).. Normaal ook wel 2 dagen flink bloedverlies maar dan daarna nog een aantal dagen in mindere mate bloedverlies. Maar toch wel bijna een week maandverband nodig... Nu dus eigenlijk maar 2 dagen echt ongesteld. Maar goed ook wel een keer lekker zo om er snel vanaf te zijn, maar dit is weer eens wat nieuws.
Hallo dames Hier nog steeds niet ongesteld vandaag 32 dagen mijn cyclus verschillen tussen 24-35. Wel al 3 dagen last van menstruatiekramp maar zet niet door.
Hahaha ik moet zegen dat mijn lijf echt snel herstelde heb bij de bevalling een flinke knip gehad en dacht echt dat ik tot de hechtingen weg waren minimaal dood ging ik heb zelfs gevraagd of ze met prikkeldraad gehecht hadden. en riep tijdens de bevalling dat nooit meer een baby wilde De baarmoeder was ook in de kraamweek geslonken tot niet meer voelbaar op dag 4 maar heb de eerste weken bv gegeven en had dan ook flinke na weeën. Wat gek van je menstruatie. Weet je zeker dat het wel echt een menstruatie was en niet een evt innesteling? @Angelmom1 wat spannend!
Hier net weer een echo gehad, zag er prima uit dus das fijn. Weer een kind met een bos haar, ze wapperden in het vruchtwater. Nu even wachten op afspraak gyn en dan sluiten we afsprakencyclus in het ziekenhuis af als het goed is.
Dat had ik ook vorige maand. Ineens heel weinig bloedverlies telkens maar het hield 13 dagen aan. 5 dagen later had ik al een positieve ovulatietest.
Ja, echt de volle bak vieze smurrie Inc buikpijn. Ik heb last van pms bij onze zoon was ik ook vrij snel weer aan het menstrueren hij was net een paar weken uit het ziekenhuis. Maar dat was een keizersneden. Weet niet of dat invloed heeft? Onze jongste nu 'normaal'