Oh zo herkenbaar... Bij mij was hij bij 8DPO natuurlijk negatief en toen pas weer bij 12DPO getest. Hoeveel DPO zit je nu?
Vandaag 11 dpo, dus in principe morgen mooie dag om te testen... Ik had op cd 14/15 eislijm en steekjes. Op cd 17 weer steekjes, beetje gek. Maar normaal cyclus van 28/29d dus ik verwacht dat mijn nod op as vrijdag/zaterdag ligt. Maarja als ik ernaast zit is nod pas maandag. Maar ik heb nog 1 test liggen dus misschien gewoon toch maar doen.... ben verder geen twijfelkont
@Marielle1993 Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen! Helaas heb ik geen tips voor je... @Noralie87 Wat een mooie oploop! @Yesera Hoe is het met jou? Nog steeds blij dat ie zo lang binnen blijft?
@Jiseb: jaaaa uitgerekende datum gehaald . Alles is nog rustig. Had vannacht erg last van mijn darmen, maar verder gebeurt er niks. Ben echt heel benieuwd wanneer er iets gaat gebeuren, maar voel me nog steeds heel goed. Hoe gaat het nu bij jou? Alles weer een beetje rustig?
@Zuri: spannend! Test moet je doen wanneer het voor jou goed voelt. Ik wachtte altijd tot 12dpo omdat ik een lf van 11 of 12 dagen had. Ik duim voor een mooie test met 2 streepjes!
Dankje, lief!! De vorige keer ook met 12 dpo positief getest. Denk dat ik het maar gewoon doe.. al vind in het wel rete spannend. Vind het zo raar dat in gewoon totaal niets voel. Echt niets. En ik heb altijd wel last van pms... aan de andere kant denk ik hoe kan ik nou niks voelen terwijl ik zwanger zou zijn. Affijn laat ik het morgen testen dan heb ik een antwoord...
Spannend!!! Ik voelde ook niks. Enige wat vreemd was was dat ik over me nek ging van een gehaktbal en daarna van yoghurt met appel/kaneel. En omdat mijn menstruatie ook wat vreemd was heb ik toen getest.
Oe dat geef me goede hoop! Duim duim. Ik lust alles nog haha. Nou ik had vorige maand wel gevoel voor juni baby. Da's nu.
@Yesera Ja, super! Het komt nu wel echt dichtbij zeg. Straks word je nog ingeleid omdat het te lang duurt, haha. Bij mij is weer alles rustig gelukkig. @Zuri spannend hoor! Ik duim voor je, op een mooie test morgen!
@Yesera Wat spannend het idee dat het ieder moment kan gebeuren! Ben heel benieuwd! veel succes, plezier, wijsheid, kracht en humor gewenst voor tijdens de bevalling!
Ik had verwacht dat ik het vervelend zou vinden, maar moet zeggen dat ik de hele ochtend al denk dat ik dat gevoel niet heb. Dus zit goed hier hoor. Ben me nu lekker aan het focussen op het koolhydraat arme dieet en val lekker af en voel me steeds fitter. Vind het niet erg dat ik weer 4 weken extra heb gekregen dus ja jammer, maar niet te dramatisch over mij denken hoor komt goed.
Het dieet doet je duidelijk goed! Waarschijnlijk heb je daardoor ook minder pms klachten. Toch hoop ik voor je dat het snel raak is!