Ik heb gisterenavond contact gehad met de vk. Die denkt met de klachten ook aan een fikse blaasontsteking. Het bloedverlies is gelukkig snel weer gestopt. Ik slik nu even die medicatie en dan kijk ik of er verbetering komt. Zo niet, bel ik gewoon weer.
Hopelijk heeft ze gelijk en slaat de antibiotica snel aan. Meestal zeggen ze dat het binnen 24 tot 48 uur werkt, dus je zou toch al snel wat moeten merken. Beterschap!
dankjewel allemaal! Ik ga het inderdaad nog even tot morgen aankijken en dan weer handelen als het niet werkt. Ook bel ik woensdag al ik weer thuis ben even mijn eigen gynaecoloog om te vragen of er nog verder iets moet.
@Jiseb wat naar! Hopelijk slaat het snel aan! Bloed plassen kan heel snel gaan met blaasontsteking. De laatste keer kreeg ik 's middags om 15u pijn na het plassen en 3 uur later plaste ik al bloed! Wel bijzonder dat ze niets zagen bij de controle. Sterkte! Hier zijn we op vakantie, dus reageer iets minder. Vrijdag een knaller van een ovulatietest. Gelukkig net ervoor spontaan gezellig gemaakt, zaterdag ook en gister. Dus hopelijk was het genoeg, ju even rust haha
Ik heb afgelopen nacht in de verloskamers doorgebracht, omdat ik zoveel pijn had en ze dachten dat ik misschien aan het bevallen was. De urine was namelijk wederom schoon. Echter liet het hartfilmpje, weeënmeter en bloeddruk/temperatuur niks bijzonders zien. Ook gelukkig geen ontsluiting. Maar wat het we is, geen idee. Ik gebruik de medicijnen nu bijna 48 uur, dus hopelijk vannacht een betere nacht.
Fijn dat je even goed onder toezicht hebt gestaan en dat er niks ernstigs aan de hand is! Wel vervelend dat je nog steeds zo'n pijn hebt. Blijkbaar helpt de antibiotica wel omdat je urine nu schoon is. Is het geen bandenpijn?
He wat schrikken zeg, gelukkig niet aan het bevallen! Wel balen dat je niet weet wat het wel is. Hopelijk knap je snel op.
ze vermoeden wel iets met mijn blaas. De urine was al schoon bij de 1e controle, maar toen had ik nog geen antibiotica. Ik denk dat het langzaam wel iets doet, maar ik vrees vooral voor de nacht, aangezien ik juist dan veel pijn had, de afgelopen nachten.
Gebruik je al iets voor de pijn? En misschien een kruik op je buik? Ik duim voor een rustige nacht voor je.
Dankjewel! Ik kreeg het advies om een spiegel op te bouwen door elke 6 uur 2 paracetamol te nemen, maar echt werken doet het niet. De kruik is wel erg prettig en verlicht wel iets.
Als je vannacht weer zo'n vreselijke nacht hebt misschien vragen om codeïne? Mag je kortdurend gebruiken tijdens zwangerschap en heeft mij 1,5 week geleden echt gered.
Wat ontzetten vervelend @Jiseb maar gelukkig geen vroegtijdige weeën. Hopelijk zijn ze er snel achter wat het is en/of houdt het op. Sterkte vanacht!
@Jiseb beterschap en pas goed op jezelf. Als je het niet vertrouwd gelijk bellen. Vooral omdat ze niks kunnen vinden. Is het op kweek gezet? Ik ben ook heel gevoelig voor blaasontstekingen. Vorige zwangerschap 3 weken lang kuurtjes gehad. Nu was het binnen 1 week weg. Ik drink nu veel karnemelk en je kan ook cranberry sap preventief drinken. Maar die pijn die je had...kan het geen nierbekkenontsteking zijn?
Nierbekkenontsteking geeft vaak koorts en pijn bij je rug, dus waarschijnlijk niet. Het is op kweek gezet nu, gelukkig. Net bij mijn eigen ziekenhuis geweest en de gyn dacht dat het of de baby is die drukt op mijn blaas wat irritatie veroorzaakt, of bandenpijn die bij de 3e (en meer) vaak heftiger kan zijn. Dus ik moet maar even afzien