Binnenkort starten: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - januari/maart 2020 ♡ Apie1 - xx jaar - juli 2020? ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - juli 2021 NOD-lijst: ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 9 - NOD 5 dec ♡ Roosie91 - 28 jaar - ronde 1 - NOD 10 dec ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 2 - NOD 16 dec Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug
Binnenkort starten: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - januari/maart 2020 ♡ Apie1 - xx jaar - juli 2020? ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - juli 2021 NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 30 nov ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 9 - NOD 5 dec ♡ Roosie91 - 28 jaar - ronde 1 - NOD 10 dec ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 2 - NOD 16 dec Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug
Goedenavond meiden, Hoe gaay het met jullie? Hier gaat het goed! Wij hebben het dochtertje van mn beste vriendin van bijna 3 te logeren gehad, en ze is vanmorgen weer opgehaald. Maar jeetje wat heb ik ervan genoten! Nu is t oor mij nog zekerder, ik wil echt als J. 2 jaar is beginnen aan onze cryo's We waren vanmorgen al om half 6 wakker, J. Werd ook wakker door de kleine van mn beste vriendin, maar dat is niet erg. Vanavond vroeg mn bedje opzoeken Ik kon helaas bij mn partner nirt pijlen hoe hij ertegenover staat nu, maar hij zei wel dat we t goed aankonden een 2 jarige en een baby Dat klinkt voor mij hoopvol Ik ben wel echt gesloopt, maar dat komt omdat ik niet gewent ben om om half 6 al in touw te zijn Mijn 2 meiden zijn beide uitslapers
@Kimmetjuh90 aah wat leuk! hier gaat het super. Mijn ovu testen liepen niet .. ze doen het gewoon niet mij.. ik zou zobdag of maandag mijj ei hebben maar heb hem gister al gehad! Heb het heel duidelijk gemerkt. Aan de bak geweest dus wie weet ergens zegt t me dat ik over 2 weken 2 roze streepjes ga zien
Oehhh wat spannend!! Ik ga keihard voor je duimen meis! Bij mij deden ovutesten t ook niet, t zkh volgde mijn ei met echo's en bloedprikken, nooit positieve ovutesten gehad, maar wel een ei, 2x met smiley ovutesten een smiley gehad, maar dan was mn ei al weg was te zien op de echo, dus 2x een ronde af moeten blazen.. Ik heb gewoon snelle eigenwijze eitjes, en ja ik voel t idd ook! Als de pijn afgezakt is is mn ei geweest Dit weet ik toevallig, omdat ik 1x dus eipijn had in de wachtkamer voor een echo voor een iui, maar die ging dus niet door omdat te zien was dat mn ei recent gesprongen was en ze geen inseminatie deden als je ei al gesprongen was Helaas moesten we door met ivf, en uit nader onderzoek bleek dat mn eileiders dus niet.meer werken door eileiderontsteking, echt heel naar...
Binnenkort starten: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - januari/maart 2020 ♡ Apie1 - xx jaar - juli 2020? ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - juli 2021 NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 30 nov ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 9 - NOD 5 dec ♡ Roosie91 - 28 jaar - ronde 1 - NOD 10 dec ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 2 - NOD 16 dec ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD ... Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug Hoi meiden, Ik ben zo vrij geweest om mezelf op de lijst toe te voegen, hopelijk is dat oké ... ik zoek echt een klankbord want buiten mijn man weet niemand van onze plannen . We lopen al een tijdje te twijfelen of we nog voor een derde zouden gaan, leeft bij ons beiden al een tijdje, maar eigenlijk in de koelkast gezet. Was van de week bij de HA voor uitstrijkje, wat denken jullie, trekt ze per ongeluk m’n spiraal mee... Na overleg met haar eruit gelaten en kijken of het nog lukt! Dus hier ben ik . Hebben een dochter van 9 en een zoon van 6! @Esther519 , gefeliciteerd! Super blij voor je!
Oo wauw! Hem er zo uit trekken bij een onderzoek. De mijne moesten ze met een echo zoeken want de touwtjes waren te kort geknipt en wat er nog aan zat zat in mijn baarmoeder. Nou spannend! Geluk bij een ongelukje welkom
Bedankt! Ja bizar hè...? Blijf het gek vinden omdat mijn baarmoeder gekanteld was. Hopelijk nu sneller zwanger dan toen met mijn zoon, een jaar duurt dan zo ontzettend lang .
Ik dacht vandaag 14dpo. Negatieve test. Ik begin erg te twijfelen of er wel een eisprong is geweest. Ik ga er maar vanuit dat ik niet zwanger ben. Ik vind het even erg verwarrend allemaal.
Hallo nieuwe meiden! Gezellig clubje begint dit al te worden.! Beetje minder actief door prive omstandigheden maar komt goed. Hier vandaag knaller van Ovulatietest, had donderdag rekbaarslijm dus verwacht me ei morgen. Wel veel dagen tussen rekbaarslijm en ovulatie, maar daarom toch wel fijn om ovulatietesten te gebruiken. Zondag oveilige seks gehad en hoopte stiekem dat me eisprong eerder zou komen maar helaas. Het wachten duurt zo lang... rammelende eierstokken haha!
Hier vabdaag spotting, dus als t vabdaag nog echt doorbreekt is deze cyclus 26 dagen geweest, 2e na mn bevalling, tot nu toe lijkt t er nog normaal uit te zien, geen gekke uitschieters, juist wat ik altijd gewent was, als t dus zo blijft dan is mijn cyclus dus stabiel gebleven, dat is gunstig voor als we ons gaan melden voor de cryo tp's