GGD zei vandaag dat ik me over de kleine geen zorgen moet maken..dus dat is een geruststelling. Maar over mijn dochters maak ik me wel zorgen..ze zitten het liefst tegen me aan tv te kijken.
Wat een nare test zo zeg! De omstandigheden die je beschrijft kloppen echt wel met een besmetting... zo balen! Ook van je collega en client die al besmet zijn. Veel sterkte met afwachten en hopelijk knap je snel op!
Ja nu gaat het prima met mn baas. Ze zijn de afgelopen weken aardig bijgedraaid en zodra iemand maar een kuchje heeft moet ie thuisblijven. Alleen is dat dan wel ziek, want thuiswerken gaat niet gebeuren. Verwacht dat die kriebelhoest nog wel een paar dagen duurt dus voorlopig ook geen gedoe met oppas regelen
Heb nu trouwens buikpijn, dus ik denk eipijn.. in elk geval vanavond héél gezellig maken, misschien morgen ook
Bah @Burb1988, klinkt als een nare test. Succes met afwachten op de uitslag. Hier nog geen verschil. Hij heeft nu 4 giften antibiotica gehad, maar is hetzelfde als de afgelopen dagen. Gelukkig ook niet zieker geworden en dat is denk ik wel het belangrijkste op dit moment!
Ja dat soort testen zijn naar !! Hopelijk een negatieve test. Fijn dat je naar huis kon @Jorietje ! Doen ze bij ons ook als iemand echt niet lekker klinkt. Hier vandaag ook kotsmisselijk, na buiten te zijn geweest ging het gelukkig weer wat beter.
@Jorietje , fijn dat je werkgever de richtlijnen van het RIVM handhaaft. Veel plezier met je wederhelft @Burb1988 bah wat een nare test. Knuff @Yesera beterschap voor de kleine
Oei, dat is echt een tegenvaller! Hoe lang moet je nu binnen blijven en hoe zit het met controles ed?
Ik heb de 21ste pas een echo...vk zei dat we de afspraak laten staan..das pas over 2 weken. We houden hoop dat de klachten dan weg zijn. Voor nu ben ik uitgeput van het hoesten...maar ik ben wat op krachten aan het komen
@Burb1988 wat ontzettend vervelend, hopelijk heb je het niet heel erg heftig. Wens je veel beterschap! @Yesera Hoe gaat het nu met de kleine man?
Ai ai ai das minder... is het alleen hoesten of nog meer klachten? Ik vraag het omdat ik zelf ook nog steeds hoest, vooral een kriebelhoest en dan denk ik van och het zal niks bijzonders zijn. Ik heb verder namelijk helemaal nergens last van. Contact gehad met mijn baas en ik moet dus nog thuisblijven. Verder is de vruchtbare periode wel voorbij nu, dus we zitten op het wachtbankje.
Zelfde, geen verbetering, geen verslechtering. Antibiotica heeft in ieder geval niks gedaan. Omdat ik 1,5 week geleden de astmatische klachten van bij de oudste herkende en zijn beddengoed op allergieprogramma wassen direct effect had, blijf ik vermoeden houden van huisstofmijtallergie en/of hooikoorts. Morgen telefonisch consult met de kinderarts over beide jongens, dus zal het eens bespreken.
Poeh ... goed dat het niet slechter wordt, maar dit is natuurlijk nog steeds niet fijn. Hopelijk voelen ze zich snel beter.