@Wensje2014: hoe gaat het met jou? Menstruatie echt doorgebroken? @Burb1988: fijn dat het elke dag wat beter gaat! Onze jongste heeft nog steeds elke dag verhoging en lichte koorts. Hoop elke dag toch iets te zien in zijn mond wat wijst op doorkomen van zijn laatste kiezen, maar tot nu toe niks.... kinderarts heeft zijn luchtwegmedicatie verder opgehoogd en een antihistamine gegeven. Dit verbetert zijn ademhaling gelukkig wel. Gisteren was hij jarig en gelukkig heeft hij ondanks koorts ontzettend genoten. Hij is ook ontzettend verwend. We hebben verschillende familieleden op 1,5 meter afstand visite in de tuin gehad
@MayD wat spannend ik zie hem ook! Hoop dat hij mooi op gaat lopen, een Paas geschenk. Leuk! @Yesera wat ontzettend sneu dat hij nog steeds verhogingen heeft, arm ventje! Maar wel leuk dat zijn verjaardag toch een klein feestje was met familie. Nog van harte gefeliciteerd met de kleine man!
Ja, menstruatie doorgebroken helaas. Door het overtijd zijn had ik echt goede hoop, maar helaas. Hopen dat deze ronde mijn ronde wordt.
Spannend @MayD ik duim voor je! @Yesera nog gefeliciteerd met je zoontje! Fijn dat hij ondanks de koorts een leuke dag heeft gehad. Hopelijk is hij er nu snel helemaal van af...
Meiden, ik denk toch einde verhaal. Gisteravond heftige steken, daarna wat buinverlies bij afvegen. Vanmorgen toch wat meer bloed (wel alleen bij afvegen). Ik ga vandaag niet meer testen. Eerst even kijken hoe dit gaat aflopen.
Net een stuk gefietst het dorp in... ongi zet nu door. Ik weet iig dat alles het nog doet na zo'n lange tijd. Op naar ronde 2
NOD-lijst: ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 3 - NOD 10 apr ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 14 - NOD 15 apr ♡ Kikker85 - 34 jaar- ronde 4 - NOD 20 apr ♡ Daphne1002 - 34 jaar - ronde 2 - NOD 23 apr ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - ronde 3 - NOD 30 apr ♡ MayD - 38 jaar - ronde 2 - NOD 6 mei ♡ Wensje2014 - 33 jaar - ronde 7 - NOD 8 mei ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 3 - pauze ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 1 (2020) - OD 19 mrt ————————————————————————— ♡ Gerdia - 27 jaar - ronde 14 - NOD 2 feb ♡ L89 - 30 jaar - ronde 4 - NOD 18 feb ♡ 123abc - 29 jaar - ronde 2 - NOD 23 feb ♡ Wendy041085 - 34 jaar - ronde 1 - NOD 27 feb Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar- uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar- uitgerekend 6 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 15 nov ♡ Mum2be2 - 36 jaar - uitgerekend 16 nov Afspraken: ♡ Jiseb - 16 april - termijnecho ♡ Burb1988 - 21 april - termijn echo + bloedprikken ♡ Edge - 22 april - termijnecho ♡ Yesera - 24 april - controle + cervixlengtemeting ♡ Esther519 - 29 april - controle vk ♡ Mum2be2 - 29 april termijnecho bij de gyn
@MayD Jammer! Ik zag het streepje ook en had goede hoop voor je. Op naar een volgende ronde. @Wensje2014 Hmmm, toch balen als je al overtijd was. Ik duim voor je voor een volgende goede ronde. Bij mij is de misselijkheid, na een paar dagen weg te zijn geweest, weer terug. Inmiddels 10 weken, dus ik hoop dat het snel helemaal afneemt. Begin langzaam wel een buikje te krijgen, maar aangezien ik wat steviger ben, zullen mensen nog wel denken dat het aan te veel eten en nu niet kunnen sporten ligt....
3 dagen overtijd en toen menstruatie. Wie weet was het wel raak maar was het nog niet te meten met een gewone zwangerschapstest. Ik hoop maar dat het snel een keer lukt. Ik hoop voor jou dat de misselijkheid snel afneemt.