@MayD beterschap! Hopelijk zegt het allemaal niets het hebben van geen klachten en is het toch raak, ik duim voor je!
@MayD beterschap! Hopelijk knap je snel weer op en is deze ronde niet voor niks. @Yesera Mooie echofoto! @mum2be2 Wauw, mooi filmpje! Bij mij was ie een stuk minder duidelijk.
Ik kan het filmpje niet zien , of kan dat alleen op de computer? Vandaar WEER bloedverlies, stolsel kwijtgeraakt, helemaal in de stress op m’n werk, echt geweldig. Echo was wel goed, goed gegroeid en lekker beweeglijk. Stolselverlies was alleen wel nieuw voor mij, hebben jullie dat ook weleens meegemaakt?
@Edge jeetje dat zal schrikken zijn geweest. Geen ervaring mee, maar hoop voor je dat het eenmalig was
nou ik dus gisterochtend een stolsel van 3-4 cm , maar dat was dus het enigste. Ook geen bloedverlies erbij, alleen wat bruinig in inlegkruisje, maar minimaal.
Ze kon bij mij op de echo een randje zien waar waarschijnlijk oud bloed zit, dus daar kwam het vandaan. maar het maakt je wel onzeker, ondanks dat het kindje het goed doet.
Zoo blij alles is helemaal goed met ons kleintje...dus we hebben al een kleine guo gehad en de vk heeft naar de nub gekeken
Herkenbaar ja, elke dag wat anders.. gelukkig gisteren niks voor jou. Ik ga zo naar de huisarts, hopelijk kan ze iets vinden. Ik ben natuurlijk lekker zenuwachtig, of ik daardoor ook buikpijn heb weet ik dus niet. Word hier psychisch niet helemaal goed van.
@Edge heb je ook tijd om eens rustig op je rug te gaan liggen en een ontspanningsoefening te doen? Al die stress kan ook niet goed zijn lijkt me. (Niet betuttelend bedoeld hoor, het hielp/helpt mij altijd erg goed). Hopelijk snel geruststelling. Knuff
Hopelijk kan de huisarts je geruststellen. Altijd een stressvolle tijd zo begin van de zwangerschap. Begrijp ik helemaal.
Net gebeld naar de HA. Wss heb ik toch een darmontsteking en geen griep (ik denk een lichaamsreactie op de drukte van de laatste tijd). Ik heb vaker darmontstekingen gehad en er is al darmkanker bij mij verwijderd, dus is geen gekke diagnose. Ik kan alleen niet langskomen om ontstekingswaarden te prikken omdat mijn verhoging inmiddels is gedaald. En het niet levensbedreigend is. Inmiddels wel aan de dulcolax om mijn darmen leeg te krijgen (sinds gister al).
Beterschap @MayD Dat is schrikken @Edge en @mum2be2. Gelukkig waren de echo's goed! Ik had gister een vrij donkere ovu-test, maar niet even donker als de controlestreep. Vandaag was hij weer duidelijk lichter dan gister. Dus dan toch gister positief denk ik? De app die ik gebruik om mn cyclus bij te houden geeft aan dat ik mn eisprong heb op de dag dat ik invul dat de ovutest positief is. Maar zo'n test geeft toch al positief een dag voor je eisprong? Al had ik gisteravond wel flinke krampen rechtsonder. Ik vind het vrij verwarrend allemaal . In ieder geval gisteravond en de 2 avonden daarvoor gezellig gehad, dus moet sowieso goed zitten qua timing dan