Klopt. En het is zo dat hij en zijn vrouw geen kinderen kunnen krijgen. Hebben van alles geprobeerd zonder resultaat. Zij blijft nu dus alleen achter op 45 jarige leeftijd
@MayD die ziet er goed positief uit! Beetje rozeverlies hoeft idd niks negatiefs te zijn, maar snap je spanning. Zal duimen voor een plakker @Jorietje gecondoleerd En aan de andere kant dus ook spannend. Duim voor je @Noralie87 misschien piek net gemist idd, aan de klus! Ik moet opletten dat ik niet teveel hoop op een zwangerschap deze ronde. Dan is het zo'n teleurstelling als het niet raak is. Maar we hebben zo 'netjes geklust' deze ronde dat het daar niet aan kan liggen en dat geeft dan toch extra hoop of zo. Met de drukte van alledag zijn we niet elke ronde even fanatiek rond de eisprong en dan heb ik toch minder hoop dan nu merk ik. Zit nu ongeveer 7 dpo dus de komende dagen weer alle voelsprieten uit . Wat een rollercoaster is dat zwanger proberen te worden toch
Lief dat je het vraagt, vanochtend dacht ik ja hij komt er aan en dan vanmiddag weer weer lichter.. morgen maar weer testen!
Die bovenste lijkt weer op die van gisterochtend, misschien iets opgelopen. Maar dan idd van vanmiddag weer lichter...... vind dit echt heel vervelend voor je meid. Nog wel zin gehad om het regelmatig gezellig te maken?
Ik ook voor mezelf haha, maar kunnen en niks aan veranderen. Ik denk ook vanochtend iets donkerder dan gister. Test gewoon door.. zo vaak seks begon ons tegen te staan, moet wel leuk blijven. Je snapt wat ik bedoel, dus doen het als we zin hebben en gaan er voor zodra de test positief is.
@Jorietje Jeetje, heel veel sterkte met het verlies van je neef. En ik duim voor je dat je snel een mooie positieve test in handen hebt. @MayD Roze verlies is altijd spannend he? Ik heb het deze zwangerschap ook gehad in de week na mijn nod en bij alle andere zwangerschappen zelfs nog veel meer (bij de vorige tot 18 weken). Hopelijk valt het mee!
Hebben jullie trouwens gezien dat partners weer mee mogen naar afspraken en echo’s? Ik hoop dat ons ziekenhuis dat snel aanpast, zodat mijn man in ieder geval weer bij de 20 wekenecho kan zijn.
Had het gezien ja, heel wat net zwanger in mijn omgeving dus zo blij voor hen. Zou ook fijn zijn voor jullie allemaal. Onze verloskundige heeft een tijdje geen 8 weken echo's gemaakt. Alleen op medische indicatie. Nu gaan ze dat ook weer oppakken. Toch wel fijn dat ik in de toekomst met 8 weken al een echo krijg.
@Jorietje gecondoleerd en sterkte. Heftige tijd met veel emoties. Duim voor je dat je een mooie test hebt over een paar dagen.
Dat vind ik echt heel mooi nieuws voor alle zwangere dames! En natuurlijk hoop ik ook snel voor mezelf. Hier net wat oud bloed bij de afscheiding dus ben echt lost waar ik nu zit in me cyclus! Zo frustrerend...
@Jorietje, heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. @MayD, hoe is het nu? Nog roze afscheiding gehad? @Joyce2013 , zeker frustrerend...hopelijk snel duidelijkheid en zit je nu gewoon lekker op het wachtbankje.
Helaas, ik sta onder controle in een academisch ziekenhuis en daar geldt dit (nog) niet voor . Maar afwachten wat er in de komende week gebeurd... @Joyce2013: wat raar weer! Want ook voor een aankomende menstruatie zou dit op dag 23 wel erg vroeg voor jouw doen zijn. Wanneer ben je gestart met testen? Kan je ei misschien al heel vroeg geweest zijn?
28 april dat was op dag 13 van me cyclus. Ik heb altijd 5 dagen voor menstruatie bruin verlies dan zou me ei de 29ste zijn gesprongen? Lijkt me ook niet echt mogelijk, maar doe straks weer een ovu test kijken wat er gebeurd. Las op internet dat het met LH piek te maken kan hebben/hormoon schommeling. Dus rond 11 uur weer testen! o dat is stom zeg, hopelijk mag je man ook weer snel mee!
@Yesera , ik moet maandag weer naar het ZH en ze belden dat ik ook nog steeds alleen moest komen. Maar de 20 weken echo zal wel goed komen denk ik dat eindelijk mijn man eens mee mag.
Superfijn voor alle zwangeren dat de partners weer mee mogen naar de vk! En ook voor de nu-nog-niet-maar-hopelijk-ook-snel-wel-wenszwangeren in de nabije toekomst