Gaan voor een 3e wondertje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jorietje, 6 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    #3381 Jorietje, 16 mei 2020
    Laatst bewerkt: 16 mei 2020
    Oh zo. Ja nu begrijp ik het. Het zal een tijd moeilijk zijn. Maar wees vooral ook dankbaar voor wat je wél hebt!

Duurde het bij je vorige zwangerschappen ook lang voor je zwanger was?

2. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Gister zaten onze jongens samen achterin de auto en ze hadden het over iemand die 5 kinderen heeft. Dus ik zeg (om ze uit te lokken) das toch veel te veel joh.. Zei de oudste, ja 5 is wel veel maar een klein zusje zou ik nog wel héél leuk vinden. En onze jongste was het daar helemaal mee eens :D
    Zo schattig hoe ze het er samen over hadden, ik hoop voor ze dat ze het mee mogen maken. Misschien krijg je nog wel een baby als je nog wat ouder bent mam, dacht de oudste :rolleyes:

Zij weten overigens niet dat wij een 3e willen omdat we ze niet teleur willen stellen als het niet lukt. Ze vragen wel eens of het zou kunnen. Dan zeg ik dat niemand dat weet. Het zou kunnen maar het kan ook dat jullie met zijn tweeën blijven. Daar nemen ze genoegen mee. Wellicht als wij hebben besloten om ermee te stoppen dat we hen duidelijk maken dat het het zo blijft. Maar dat is nu nog niet aan de orde voorlopig.

Dubbeltje82 en Lizzy123 vinden dit leuk.
  3. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou echt maar ik denk dat mijn geduld word beloont. En mijn piek er echt aan komt, ga rond 12/ 1 uur weer testen.

Dat was heel fijn, kon beter me werk doen beter concentreren. Nu heb ik heerlijk een week vakantie en daarna gaan ook de oma’s weer oppassen dus de rust is hier echt terug. Ook gister 1 op 1 met de jongste was ook heel fijn. Geniet momentjes weer lekker samen boodschapje doen. Ben weer een stuk relaxtere mama!
    Misschien daarom nu toch me eisprong??

Bijgevoegde bestanden:

Dubbeltje82, Jorietje en Kikker85 vinden dit leuk.
  4. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Mammavantwee: kun je je straks wel bedwingen met testen in huis? Ik kon dat nooit :roflmao:

Oh zo donker zijn je testen de afgelopen weken nog niet geweest!! Vanmiddag idd nog een keer testen en misschien vanavond nog een keer? En dan hup gezellig maken en duimen, duimen, duimen! Ben blij voor je :D

Joyce2013 vindt dit leuk.
  5. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee echt dit is al veel donkerder dan afgelopen weken. Maar verwacht straks dat de test donkerder is dan controle. Vanavond zeker gezellig maken! Eindelijk back in the race haha :D

Wensje2014, Esther519, Dubbeltje82 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Lizzy123

Lizzy123 Actief lid

18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Ik ben heeeeel dankbaar en blij met mijn twee gezonde jongens! En ik geniet volop van ze!
    En nee, tijdens mijn vorige zwangerschappen was ik snel zwanger. Bij de oudste in ronde 1 (kwam er pas achter met 10weken) bij de tweede ronde 1 mk en ronde 3 raak. En nu nu na ronde ?? En ma een jaar later.
    Tja, wat kun je er nog van zeggen. Mijn beste vriendin (ook 40) probeert ook zwanger te raken (van een tweede) en dat lukt ook niet. Zij blijft doorgaan tot haar ivf behandelingen op zijn.

Jorietje vindt dit leuk.
  7. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

@Joyce2013 ja wat fijn!:)

@Yesera haha, ik weet het niet denk het wel! Liefst test ik morgen, maar ik heb liever nog even hoop dan dat ik morgen een witte test zie:rolleyes:. Bij de andere 2 ook pas op NOD getest en dan had ik gelijk een duidelijke streep!

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Oké dan valt het nu wel tegen dat het niet snel raak is eigenlijk. Moeilijk te verkroppen..

Dat laatste snap ik heel goed. Voor een 2e zou ik ook gedokterd heben als dat nodig was. Maar voor een 3e en dat in combinatie met mijn leeftijd niet meer..

9. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    @Lizzy123 , wat naar is het dat je dan zo op de proef wordt gesteld. Hopelijk lukt het en kun je dat wachten achter je laten.

@Yesera , jammer dat jullie wat langer moeten wachten maar toch fijn dat je man tegen die tijd mee kan!

@Joyce2013 , die lijkt me wel duidelijk :D

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hier sterk staaltje hormonen gisteren op werk. Iemand maakte een opmerking en baf, de kraan ging aan. Schaamde me dood :roflmao:

Jiseb en mum2be2 vinden dit leuk.
  11. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Och wat ontzettend balen....

Yesera vindt dit leuk.
  12. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ga dinsdag ook testen. Heb nog geen testen in huis. Die ga ik maandag pas halen. Dan scheelt dat weer om niet in de verleiding te komen.... vind die 2.50 dan zo zonde. Zit pas op 6DPO vandaag, heeft tot dinsdag dus echt nog geen zin.

Yesera vindt dit leuk.
  13. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Groot gelijk! Ik ben vandaag ongeveer 10 DPO, dus misschien waag ik maandag een testjes

Noralie87 vindt dit leuk.
  14. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Yesera piek gemist of te veel gedronken? Sowieso vanavond maar gezellig maken. Verwacht morgen nog de knaller zoals ik altijd heb.

Bijgevoegde bestanden:

15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Lastig, want die van de middag is duidelijk donkerder dan de ochtend, maar nog net niet positief. Zou niet verwachten dat je in die paar uur daarna je piek hebt gehad en dan direct weer zo veel lichter. Heb je idd veel gedronken?

16. Lizzy123

Lizzy123 Actief lid

18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    @Jorietje 8jaar geleden gingen we ervan uit dat het heel lang kon gaan duren en eventueel mmm... dat ben ik me altijd blijven realiseren. De kans is bij ons gewoon wat kleiner. Dat er twee keer een klein wondertje is gebeurd is al een groot cadeau! Dat het nu niet snel lukt is zwaarder voor manlief. Hij is een echte planner... maar dat lukt niet bij baby's;):D. Ik heb me er al bij neergelegd... maar ik heb nog drie loten... dus wie weet:D

spannend dat er binnenkort weer getest gaat worden! ik ga voor jullie duimen @Mammavantwee en @Noralie87 !

vanmorgen had ik opeens roze afscheiding... nu niet meer. Het is nog te vroeg voor mijn ongi. Een innestelingsbloeding zou kunnen... Ik heb geen ovutest gedaan dus ik weet niet op hoeveel dpo ik zit. eisprong was waarschijnlijk rond de 5e. Dus misschien waag ik ook een testje komende week. Volgens mijn planning zou ik woensdag ongi moeten worden. Maar ik zal niet voor vrijdag testen... ik hou niet zo van omo wit;)

Edge, Wensje2014 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nee daarom lijkt mij ook niet. Straks nog maar een test, kijken of er verschil in zit. Al die tijd nu niks meer gedronken. Morgen weer een een test geen idee of de LH waarde op en af gaat. Dacht als hij echt donkerder wordt hij niet meer af nam.. toch nog weer onduidelijk haha.

18. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Spannend volgende week dus dames! Duim voor jullie hoor en hoop op allemaal positieve tests! :thumup:

@Joyce2013 ik hoop dat je piek er eindelijk is dan!

Ik heb me vandaag aangemeld bij de vk-praktijk waar ik de vorige 2 zwangerschappen ook heb gelopen. Als het goed is nemen ze begin komende week contact op om een afspraak te maken voor de intake en vroege echo. Kan nu al niet wachten :D

Doen jullie trouwens mee met moeders voor moeders?

Edge en Joyce2013 vinden dit leuk.
  19. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hier test wel weer donker maar niet knal, hopen op morgen!

@Lizzy123 ik duim voor een innesteling, spannend! Zo gegund!

@Kikker85 leuk, ben benieuwd wanneer je voor het eerst mag gluren.
    Ben altijd mega misselijk geweest dus niet aan MvM meegedaan kon die lucht van die flessen niet verdragen.

20. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Wat spannend @Lizzy123! Ik duim dat het een innestelingsbloeding was!

@Kikker85: ik heb bij alle zwangerschappen meegedaan met moeders voor moeders. Hopelijk mag je snel terecht voor een eerste echo. Nu ik jouw bericht lees bedenk ik opeens dat ik me nog aan moet melden bij de verloskundige praktijk hier in de buurt voor de nazorg. Direct maar even mailen!

@Joyce2013: je LH kan zeker schommelen, maar zo schommelen als die van jou heb ik zelf nog nooit meegemaakt. Heb bij de jongste in de ronde dat het raak was wel op CD10 een heel duidelijk streepje gehad (had ik ook nog nooit gehad), waardoor ik mijn man accuut liet stoppen met zijn medicijnen. Om vervolgens weer lichte streepjes te hebben en pas CD17 mijn eisprong :rolleyes:. Ik duim voor een hele duidelijke knaller vandaag!

Deel Deze Pagina