Ja zeker. Maar dit is een predictor early. Vorige testen waren van action. Maarja een early op nod en dan zo vaag.. maar ik wacht af.. mijn lijf schreeuwt dat ik zwanger ben met overgeven, vermoeidheid, zere borsten,slecht slapen, gespannen buik,weeeige krampen,cupmaat groter en nog geen bloed
Ja dit is toch gewoon een bingo @Lamia ?! Hier nog geen rood, wel meer slijm, schijnt in derde week te gebeuren las ik net, dat klopt wel redelijk met de telling. Zere borsten ook, maar kan ook weer van menstruatie zijn. Dus, lekker vaag nog hier.
Hahaha tja alles bij elkaar heb ik een volle kaart maar durf het nog niet te geloven denk ik zelf... Xd
Hahaha, nee dat begrijp ik, maar zie echt een tweede streep hoor!! Die van mij van het weekend was duidelijk negatief maar deze niet. En ik heb m’n bril op, dus ik kan het weten. Ga je morgen weer aan de test?
Haha nee. Ik heb nog 1.predictor liggen maat die is mij veel te duur (normale test) wilde die van t weekend gebruiken. Maar ik kan echt nier tot die tijd wachten .. dus ga woensdag een action test doen ( die vanmorgen ook gedaan en daar zag ik ook een streepje op, al was hij wel.lichter dan de predictor) maar kan ik met de action mooi een (hogelijk) verloop in de gaten houden
Hoe duur zijn die tests van action? Had nu 2 voor 5 van Etos, zoiets heeft KV ook dacht ik? Vorige keren was wel leuk, kon ik testen tot ik een ons woog want klant op het werk had die dingen niet meer nodig, dus kreeg iets van 50 testen mee.
Binnenkort starten: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - januari/maart 2020 ♡ Apie1 - gestart, maar nog geen cyclus door bv ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - juli 2021 NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 30 nov ♡ Roosie91 - 28 jaar - ronde 1 - NOD 10 dec ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD ... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD... ♡ Jiseb - ronde 1 - NOD 25 dec ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 10 - NOD 2 jan Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Lamia-26 jaar - ronde 2 uitgerekend 24 augustus
Binnenkort starten: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - januari/maart 2020 ♡ Apie1 - gestart, maar nog geen cyclus door bv ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - juli 2021 NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 30 nov ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD ... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD... ♡ Jiseb - ronde 1 - NOD 25 dec ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 10 - NOD 2 jan Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lamia-26 jaar - ronde 2 uitgerekend 24 augustus
Allemaal goede signalen toch? Ik test eigenlijk altijd met die van Action. En wat een supercute pakje!
]Binnenkort starten: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - januari/maart 2020 ♡ Apie1 - gestart, maar nog geen cyclus door bv ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - juli 2021 NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 2 - NOD 30 nov ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD ... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD... ♡ Jiseb - ronde 1 - NOD 25 dec ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 10 - NOD 2 jan Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡