Ik hou alles bij in de app fertilityfriend omdat ik ook altijd tempte, dus vandaar dat ik het nog zo specifiek weet @Jorietje: yes! Op naar een ei en veel klusplezier ! Hopelijk is dit jullie ronde!
Thnx! Hoop het ook hoor! Wat me wel opvalt is dat ik nu links steekjes voel en meestal voelde ik dat rechts. Wie weet brengt een links eitje geluk Zou wel heel grappig zijn, want dan zou ik half februari uitgerekend zijn en dan zijn mijn moeder en ik ook jarig (1 dag na elkaar), dus als het dan nog een meisje is ook zijn er 3 generaties meisjes op rij jarig... goed ik draaf door ik weet het. Eerst maar eens zien of manlief nog een keer raak kan schieten
@Noralie87 ik zie echt een streepje hoor!!!! En helemaal niet onduidelijk op mijn telefoon!! En positief is positief toch?! leeuukkk
Nu hij is opgedroogd ook veel duidelijker. Mijn man sprong een gat in de lucht! In één keer raak??? Ja schat!
@Noralie87 ik zie heeel licht iets! Toi toi toi voor een mooie oploop @Jorietje have fun! @Burb1988 aah, leuk nog een meid. Gefeliciteerd!
@Noralie87 ik zie ook iets! Spannend! Wanneer ga je weer testen? @Burb1988 ah wat leuk, gefeliciteerd! Hier hoopten jullie al op toch? @Jorietje veel plezier
@Noralie87 Jaaa, wat goed! Ik zie hem heel licht hoor. Nu op naar een mooie oploop! @Burb1988 Wat leuk! Wij zouden ook zomaar 3 meiden kunnen hebben straks, zeker na die 3D echo die leek te laten zien dat het een meisje is. Vond je het spannend? Ik stiekem wel! @Jorietje Veel klusplezier! En laat hem inderdaad maar raak schieten!
Ben even wat meer met mezelf bezig deze dagen dames. Gisteren weeeeer bloed. Vanochtend kon ik terecht bij de VK, duurde heel lang voordat ze hartje kon vinden en toen gevonden héél zachtjes ook nog. Ben doorverwezen naar een ander ziekenhuis, ziekenhuis geen lekker gevoel bij. Morgen kan ik nog eens turen tijdens de pretecho, hopelijk zie ik daar een lekker druk kindje.
He wat balen zeg! Hier ging het aardig goed, 1 week geen bloed, maar deze week wel weer wat bruinverlies maar wel minimaal... pfff...blijft een onzeker iets he Fijn dat je morgen weer mag kijken! succes morgen!
Hè wat rot zeg! Dat maakt zo onzeker! Hopelijk snel over en morgen idd een lekkere drukke baby op de echo om je weer gerust te stellen. @mum2be2 bij jou hopelijk ook snel over met het bruinverlies.
He wat naar zeg! Hopelijk morgen idd een fijn beeld bij de pretecho en dan ook nog even meewerken met een blik tussen de beentjes
Ach meis.....de ene keer zijn ze druk de andere keer weer rustiger. Moet zeggen dat ik het ideaal vind dat ik haar voel nu. Niet ieder moment maar wel steeds meer. En is het oud bloed? We zijn trouwens ook extra goed doorbloed nou, maar morgen weer lekker turen. Ik weet wel dat sommige artsen en verloskundigen je lekker onzeker kunnen maken
Vervelend he die onzekerheid aan het begin.... gok zomaar dat die elke zwangerschap erger wordt omdat je je zelf steeds meer bewust bent van alles. Hopelijk voor jullie beiden snel weer wat meer ontspannen zonder bloedingen. @Noralie87 hihi. Vorige keren langer dan 1 ronde dus? Je lichaam heeft goed onthouden hoe het zwanger worden moet