De 18e voor het laatst seks gehad, en 1 juni was me test nog nagatief. Ik weet zeker ik ben niet zwanger, maar snap je gevoel heel goed. Maar ik denk echt dat het eitje niet wilde spingen en het daarom allemaal niet doorzet. Heb ook elke dag oud bloed dus de boel wil niet doorzetten en heeft een extra duwtje nodig. Snap dat je altijd blijft twijfelen of dat invloed heeft gehad op je miskraam, lijkt me ook erg lastig inderdaad.
Ik snap je hoor. En ik ben blij dat je huisarts je serieus neemt en je verder helpt. Mag je gelijk beginnen?
Ja heb de eerste pil al ingenomen, beetje angstig voor de lijst met bijwerkingen. Maar hopelijk valt het mee!
Echt even je rust nemen hoor is heel belangrijk dat je naar je lichaam luisterd. Maar ik ben ook geen luisteraar, ik ben doodmoe, draai nog 3 nachten om vervolgens doodmoe 2 dagen (waarvan 1 de uitslaapdag) de vroege dienst te draaien dus ik ben wel je slechtste raadgever. Maar even serieus...ze lopen in de zorg zo over je heen om het rooster rond te krijgen
Ja niet opgeven hoor.... Ons lichaam is soms niet te pijlen..kan soms korter en dan weer langer.. Ik duim voor je dat het gauw raak is.
2 dagen rust heeft nu al zoveel geholpen, verlies alleen nog maar een beetje oud bloed nu. Dat herken ik wel hoor van de zorg, ze plannen me vaak zomaar wat extra dagen in en die kom ik dan ook gewoon. De nachtdiensten mag je skippen hoor als je zwanger bent, dat is echt niet te doen.
@Joyce2013 wat fijn dat de arts je serieus neemt. Hopelijk een goede kickstart nu en dan de volgende ronde in. Knuff @Jorietje for what it's worth... Bij mijn kids had ik voor ik zwanger werd een LF van 6 of 7 dagen.... Niets is onmogelijk!
Ik heb verder geen klachten... Enorme opgeblazen romnelende buik en bh 1 maat groter, maar verder voel ik niets dat op zwanger zijn lijkt. Ben best gespannen voor aanstaande maandag als ik eerlijk ben.
NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 33 jaar - ronde 8 - NOD 8 juni ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 5 - NOD 15 juni ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 3 na ma -NOD 16 jun ♡ Noralie87 - 32 jaar - ronde 1 na mk - NOD 27 juni ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 17 - NOD 29 juni ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 3 - 3 juni Orgametril voor opwekken menstruatie Zwanger: ♡ Esther519 - 33 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2 - 36 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - uitgerekend 16 jan ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 19 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 26 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? Afspraken: ♡ Kikker85 - 5 juni - intake vk + 1e echo ♡ Dubbeltje82 - 8 juni - vitaliteitsecho + intake ♡ Esther519 - 10 juni - telefonische controle vk ♡ Yesera - 12 juni - controle vk + CXL meting ♡ Jiseb - 15 juni - 20 weken echo + controle gyn ♡ Mammavantwee - 17 juni - vroege echo ♡ Burb1988 - 22 juni - 20 weken echo ♡ Esther519 - 22 juni- controle vk + liggingsecho ♡ Mammavantwee - 23 juni - intake verloskundige ♡ Edge - 25 juni - 20 weken echo ♡ Mum2be2 - 26 juni - 20 weken echo ♡ Jiseb - 6 juli - controle gyn ♡ Yesera - 10 juli - controle vk ♡ Yesera - 7 augustus - controle vk ♡ Yesera - 28 augustus - controle vk ♡ Yesera - 11 september - controle vk
Hier lijken de jongens eindelijk opgeknapt! Heb al 24 uur geen spuug en diarree gezien, dus dat is een goed teken. Oudste heeft gisteren ook weer goed gegeten en is vandaag voor het eerst naar school. Alleen de jongste moet nog wat meer gaan eten.
Ook benieuwd. Ik hoop het ook!!! Hier is de volgende eisprong weer achter de rug, dus wachten op volgende ongi. Man begint nu toch wel ongeduldig te worden en wil toch wel graag volgende ronde starten... Ga het nog even zo'n 3w laten bezinken allemaal of ik er ook echt aan toe ben.. Ik loop nog altijd met een gevoel van "echt leuk een 3e, maar niet nu" rond. Over 3w ook precies op vakantie dus wel handig om te weten alvorens hij spontaan de condooms vergeet enzo
Hier vandaag dag 3 van de 7 pilletjes... eindelijk ook al 2 dagen van dat bruinverlies af, zo fijn. Maar toen kwam er rekbaarslijm (dacht vast van het vrijen dinsdagavond) en het rommelde daar beneden. Vanochtend ovutest gedaan en die is gewoon positief ! Dus twijfel doorgaan met de kuur of stoppen, het is een progesteron dus op zich... maar toch doe straks nog een test en dan bel ik de huisarts even.