Mmm dat is inderdaad niet best... pfff ga maandagochtend meteen bellen inderdaad al twijfel ik nu of ik verder ga slikken... Dit waren de testen vandaag voordat ik de deur uit ging. Liep wel echt af maar ja moest ook wel drinken haha. En nog maar gezellig maken vanavond? Dinsdag is te lang geleden denk haha. Mezelf bij elkaar rapen ben moe haha!
@Joyce2013 kun je anders de HAP niet bellen voor advies? @Yesera nee is nog niet de termijnecho over 3 weken. Deze wilde ze eigenlijk over 2 weken plannen, maar dat kwam niet goed uit met werk, vandaar dat het 3 weken is geworden. Krijg daarna met 11/12 weken nog de termijnecho. We hebben het gister meteen aan de jongens verteld. De oudste was helemaal blij . Zijn gister eind van de middag nog langs de opa's en oma's geweest en hebben de oudste het laten vertellen. Begin van de avond mijn zus verteld via facetime. Konden niet meer wachten, haha. Verder kijken we even hoe het loopt. Geen plan meer wanneer we het anderen gaan vertellen. Zal worden hoe het uitkomt. En gisteravond erg misselijk en overgegeven. Alsof mijn lijf op deze echo had gewacht...
Welkom! Mijn man wilde zich na de 2e laten helpen terwijl ik een vurige wens voor een 3e had. Heb hem eraf gepraat en gezegd dat hij te jong is dat soort beslissingen te nemen. Hij wist 100% zeker dat hij nooit een kind meer wilde. Ik heb het laten rusten, heb er zelf een taboe op gelegd en nooit meer over begonnen en toen de jongste anderhalf was begon hij zelf over dat hij een 3e wilde nu paar maanden verder, hij wil heel graag maar ik ben r zelf nog niet helemaal aan toe. Onze twee schelen dus juist net geen 20 maanden en dat heb ik als extreem heftig ervaren. Deels ook omdat de jongste een huilbaby was (en nu een zeer pittige dreumes). Ja dat weet je nooit van te voren, had ook een makkelijk kind kunnen zijn en dan was het vast niet heftig allemaal. Maar ergens denk ik wel "wat als nr 3 ook zoals zijn/haar broer wordt..." en dan is zo'n leeftijdsverschil écht heel klein hoor, 20 maanden... Maargoed wie ben ik, om te zeggen dat door mijn ene nare ervaring, niemand anders dat meer zou mogen doen? En jullie hebben daarbij wel iets heel heftigs meegemaakt. Ik kan ook wel begrijpen dat je man nu even geniet van een leven zonder die stress. Eventjes rust voordat je wéér begint aan die stressvolle periode. Bij mij namen trouwens e klapperende eierstokken wel af naarmate de jongste ouder werd en minder bv ging drinken. Volgens mij zorgt de bv ook voor vrijkomende hormonen waarbij je eierstokken meer klapperen. Ik voed nu nog 1 a 2 keer per dat en voel je nu pas weer redelijk "normaal"
@Joyce2013 mijn mening is: maak je kuur af, stoppen zou zonde zijn vind ik, omdat je er nog middenin zit. Lijkt me toch ook dat je positief test omdat er nu ‘eindelijk’ wat gebeurt in je lijf?
Ja ik weet ook niet of het zo werkt hoor, maar die redenatie kwam zo in mij op. Zou in ieder geval niet stoppen zonder overleg. Ze zeggen vast niet voor niks kuur afmaken. Ben benieuwd naar je testen van vandaag.
Met me man overlegt dat ik gewoon doorslik dat is me aangeraden door de arts. Dus dat ga ik doen, maandag bel ik even om aan te geven dat me eisprong nu dan toch is geweest en wat het advies is. HAP is voor mensen met echt iets, en als deze ronde door de pillen niks word dan is het jammer. Maar had alleen verwacht om ongesteld te worden. Test is met eerste urine, doe er straks nog 1.
Zo zou ik het idd ook doen. Nog wel gezellig gemaakt voor de zekerheid? @Zuri: ohhhh zou dat de kinderwens zo bij mij aangewakkerd hebben? Bij de oudste 11,5 maand borstvoeding gegeven en lang geen kinderwens. Bij de jongste 23,5 maand en wel snel een grote kinderwens. En afgelopen week met 2 kinderen met buikgriep dacht ik waar ben ik aan begonnen
Dat gevoel heb ik ook echt dat ze aflopen. Misschien me piek wel eerder begonnen, hij was 4 juni ook al donker. Maar dat was hij steeds hahah. Ja hebben het nog even gezellig gemaakt, nu dan toch een soort van op het wachtbankje. Danwel voor ontrekkingsbloeding of mooie test over 13 dagen.
De jongste ook huil baby bleek reflux te hebben heeft de eerste 3 a 4 maand bij mij geleefd draagzak na medicatie heel ander kind beide erg makkelijk.
Denk gewoon 2 dagen positief ga uit van eisprong morgen... toch nog die wachtweken in... spannend hihi!
Heel herkenbaar...onze oudste had verborgen reflux....uiteindelijk na 6 weken tobben...en vele slapeloze nachten kregen we medicatie en speciale voeding. Toen werd het eindelijk minder. Op een morgen zat ik er flink doorheen gewoon de gedachte dat je kleintje zoveel pijn had...ze keek me toen zo helder aan...vol vertrouwen...en ik beloofde haar dat we er doorheen zouden komen. Gelukkig ging het gauw beter met haar en bij de jongste voorbereid op verborgen reflux , maar zij kreeg het gelukkig niet.
Herkenbaar hoor! Ik heb ook 2 pittige dames, die samen niet altijd even gezellig zijn. Ik merk dat ik op die dagen (helaas de laatste tijd wat meer, aangezien ik ook zo vermoeid ben en snel geïrriteerd raak), ook denk: waarom wilde ik ook alweer een 3e? En als ik me er over uit laat mensen dan ook zo verwijtend kunnen zeggen: nou, waarom ga je dan voor een 3e? Maar uiteindelijk komt aan alle fases een eind...
NOD-lijst: ♡ Wensje2014 - 33 jaar - ronde 8 - NOD 8 juni ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 5 - NOD 15 juni ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 3 na ma -NOD 16 jun ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 3 - NOD 20 jun ♡ Noralie87 - 32 jaar - ronde 1 na mk - NOD 27 juni ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 17 - NOD 29 juni Zwanger: ♡ Esther519 - 33 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2 - 36 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - uitgerekend 16 jan ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 22 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 26 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? Afspraken: ♡ Dubbeltje82 - 8 juni - vitaliteitsecho + intake ♡ Esther519 - 10 juni - telefonische controle vk ♡ Yesera - 12 juni - controle vk + CXL meting ♡ Jiseb - 15 juni - 20 weken echo + controle gyn ♡ Mammavantwee - 17 juni - vroege echo ♡ Burb1988 - 22 juni - 20 weken echo ♡ Esther519 - 22 juni- controle vk + liggingsecho ♡ Mammavantwee - 23 juni - intake verloskundige ♡ Edge - 25 juni - 20 weken echo ♡ Mum2be2 - 26 juni - 20 weken echo ♡ Kikker85 - 26 juni - 2e echo ♡ Jiseb - 6 juli - controle gyn ♡ Yesera - 10 juli - controle vk ♡ Yesera - 7 augustus - controle vk ♡ Yesera - 28 augustus - controle vk ♡ Yesera - 11 september - controle vk
@Angelmom1 maar als je jongste nog een huilbaby is, is het wel heel heftig denk ik om nu al voor de 4e te gaan of niet? Bedoel ermee te zeggen, misschien wil je man wel tzt maar niet nu. Ik had dus ook die onlogische wens met een huilbaby maar moet er nu achteraf toch niet aan denken dat ik van de ene huilbaby in de ander gevallen was XD zoontje heeft tot 14m extreem gehuild, toen geopereerd en toen pas nam het af brrr @Yesera ja Nouja ik lees dat wel dus heel vaak op borstvoeding Facebook! Dus ik geef de bv de schuld XD @Jiseb omg echt die mensen!!!!!!!! Zeiden mensen serieus tegen mij ook he als ik klaagde over het extreme huilen. "Jij wilde nog een kind dan moet je nu niet zeuren". Uhm pardon?!
Ik denk dat je juist vanwege de medicatie positief test. Zal een piek geven die lijkt op je hormonale piek
@Apie1 en @Dubbeltje82 ja misschien inderdaad. Maar ik voel ook echt de pijn in me eierstokken. En het hormoon is progesteron dat word aangemaakt na de eisprong toch? Had er ook al op gezocht op google maar kon er niks over vinden. Ik ga dat sowieso maandag ook even vragen aan me huisarts. Ik test altijd 2 dagen positief dus morgen zou doorslaggevend moeten zijn, dan zou hij echt lichter moeten zijn.