Nou weet het niet haha... maar het eipijn is over dus denk wel dat hij gesprongen is.. als er wat te springen viel haha, zou graag een echo willen. Maar 1 ding is duidelijk of ik wordt ongesteld of ik heb over 2 weken een mooie test.
Die is wel een stukje lichter dan die van gisteren en eergisteren. Ik duim voor het laatste . Gaan jullie nog even klussen voor de zekerheid of zit je al op het wachtbankje?
Ja denk ik ook al ben ik gewoon mega onzeker geworden door alles. Hebben dinsdag gezellig gemaakt en vrijdag. Gok dat hij uiterlijk vandaag is gesprongen dus zit ik wel goed met vrijdag. Tel ook weer af, morgen 1DPO en voor de zekerheid ook de huisarts maar even bellen ivm de kuur.
ik ben nu aan het struisvogelen tot morgen 20.30 uur. Morgen gelukkig werken, dus ik hoop dat de tijd voorbij schiet dan. Pfff
Thnx @Burb1988 . Scheelt dat ik eneens pokkeveel te doen heb op het werk, dan gaat de tijd ook wat sneller.
@Dubbeltje82 haha nou dan gaat de dag snel voorbij en is het hopelijk snel half 9 vanavond! Leuk!!! Hier assistente gebelt en worde door de huisarts teruggebeld.Wil graag weten of de medicijnen er inderdaad voor zorgen dat de LH hoog blijft. Want ik heb nu meer onzekerheid dan duidelijkheid. Misschien mag ik langskomen en kan ze even kijken/voelen. Want ondanks dat het de rommelende eierstokken voorbij zijn, twijfel ik door de testen. Sorry voor me spam hier steeds over hoor, maar ben er zo klaar mee nu....
Goedemorgen meiden, jongens vanaf vandaag weer de hele dag en week naar school. Behalve de jongste die is op vrijdag nog lekker thuis. Alleen moeten ze verplicht overblijven tussen de middag. Normaal kwamen ze thuis eten of bij opa en oma. Ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel prima vind zo. En de jongens vinden het ook allemaal wel best. Wél zijn ze 3 kwartier eerder uit. Mag wat mij betreft ook na de zomervakantie zo blijven. Verder zijn hier de minst leuke dagen van de maand weer voorbij. We kunnen weer lol gaan maken samen Ik ga geen ovutesten gebruiken. Ik vind het toch teveel gedoe. Paar dagen rekening houden met minder drinken en plas ophouden enz. Ben er dan voor mijn gevoel teveel mee bezig en dat wil ik niet..
@Joyce2013 geeft niet hoor, spam gerust. Hopelijk kom je er snel achter. Lijkt mij wel dat de testen op de medicijnen reageren, maar ik ben geen arts natuurlijk. Dikke knuff @Jorietje gewoon doen waar jij je goed bij voelt hoor! Continurooster is idd wel fijn, dat hadden ze hier voor de crisis al wel. Ik vind het wel fijn dat ik nu op woensdag- en vrijdagochtend even tijd heb om wat extra te klussen in huis. De nieuwe (baby) kamer is bijna af, moet nog wat latjes schilderen en het laminaat afleggen. Badkamer is alleen een kwestie van afwerk latjes en dan kunnen we met de overloop aan de slag.
Huisarts gesproken, mag stoppen met het medicijn nu. Het kan zijn dat het medicijn een extra zetje heeft gegeven. Maar het medicijn reageert niet op de LH waardes in de ovulatietest. Dus het is niet daarom dat ze steeds donkder/postief zijn. Ze denkt (en het blijft gokken) dat er een eitje heeft gezeten wat rijp was maar niet wilde springen. En dat daarom de LH waardes ook wat hoger bleven, maar door de ovulatiepijn die nu over is (op wat naweeen na) en de positieve test op 5 juni gaat ze er vanuit dat hij wel gesprongen is nu. Het is nu 2 weken afwachten, en gebeurd er niks dan moet ik weer bellen.