@Jorietje ik snap je gevoel ook helemaal hoor. Je zou gewoon graag willen weten of het nog gaat gebeuren en wanneer... Dikke knuffel Ennuh voorlopig sta ik ook nog op het NOD lijstje hoor. Eisprong is nog niet in aantocht hier
*Knuffel * tuurlijk heel normaal die gevoelens en je mag lekker klagen. Ik duim heel hard voor je...en jou tijd komt ook nog...hopelijk de volgende ronde
Al wist ik alleen maar dát het nog gaat gebeuren, dan maakt het wanneer me niet eens uit Maar zo werkt het helaas niet.
Bruin verlies was net rood.. ga er vanuit dat het door gaat zetten vanavond. Toch geen eisprong gehad of hebben de pillen die afgekapt.. Wie zal het zeggen, maar dus waarschijnlijk eindelijk naar ronde 3 of 4 het is maar hoe je het bekijkt. Toch na de positieve ovulatietest een baal moment...
Allemaal bedankt voor de lieve woorden. Doet me goed om hier even mijn hart te kunnen luchten af en toe
@Jorietje: had je idd maar de bevestiging dat het nog een keer zou lukken, dat zou al veel rust geven! Het is heel logisch dat je nu verdrietig voor jezelf bent terwijl je het een ander wel gunt. Hopelijk schuif je toch gauw op naar onderen op de lijst! @Joyce2013: balen zeg!! Je kreeg natuurlijk door die knallers dit weekend wel hoop op eindelijk een succesvol gesprongen eitje. Niet leuk, maar wel duidelijkheid waar je ook weer heel lang op gewacht hebt. Op naar een heel succesvolle ronde 3.2
Dankjulliewel!! Zo fijn om me hart hier te kunnen luchten en zoveel medeleven te krijgen. Voelt fijn ! Ik neem een lekker wijntje en ga door naar ronde! ❤️
Even een tijdje afwezig geweest, en net weer 6 pagina’s bij gelezen. Ik ben momenteel zo moe en slaap ontzettend slecht. Vannacht van 2 tot half 5 wakker gelegen en om 7 uur weer een meisje naast mijn bed. Ik moet zeggen dat ik het echt wel pittig vind met 2 peuters en een groeiende buik. Maar goed, ik probeer mee te lezen en bij te blijven. @Wensje2014 Gefeliciteerd! Weer spannend nu! Wanneer ga je weer testen om te kijken of hij mooi donkerder wordt? @Joyce2013 Wat een gedoe! Denk je eindelijk te weten waar je aan toe bent, loopt het weer anders. Hopelijk is je lichaam nu eindelijk gereset en kan je er komende maand weer tegenaan. @Jorietje Ik begrijp het helemaal. Je gunt het iedereen, maar op den duur jezelf het allermeest. Steeds meer namen naar de ‘zwanger’-lijst zien gaan is niet fijn als je er zelf nog niet bij hoort. Ik herken je verhaal van voordat onze 1e kwam, toen heeft er ongeveer 2 jaar geduurd voor ze er was en wat heb ik me rot gevoeld als er weer iemand vertelde dat ze zwanger was. Niet omdat ik het haar niet gunde, maar ik zo bang was nooit moeder te mogen worden. Een heel dikke knuffel!! @Noralie87 Hoe is het nu met je meisje? Heeft ze veel last van haar enkel en het gips? Hoe is het met de andere zwangere dames? Groeien jullie al goed? Ik voel de kleine steeds regelmatiger, en dat ik zo’n heerlijk gevoel!
Gaat hier gelukkig stuk beter dan paar weken terug. Angst voor bloedverlies hier nog niet verdwenen, probeer er weinig aan te denken maar is lastig. Hier ook erg snel moe weer aan het worden .
Nou dacht ik om half 5 nog rood het zet door, was me tampon nu een beetje bruin alleen. Niet weer he...
@Jiseb: herkenbaar dat moe zijn en slaapgebrek. Mijn energie is de laatste dagen ook heeeeeel ver te zoeken. Slaap al 2 weken slecht. Eerst beide jongens tegelijk ziek en nu slaapt de jongste opeens nog steeds niet meer door (terwijl hij daarvoor de smaak eindelijk te pakken had). Zelf niet ziek geweest, maar man en ik waren beiden ook niet helemaal fit. Nu sinds het weekend niet vooruit te branden. Probeer extra dutjes te doen en heb ontdekt dat het met het voedingskussen tussen mijn benen weer een stuk beter ligt. Had de laatste dagen namelijk ook veel pijn in mijn bekken, rug en billen, maar gelukkig met tips van de fysio gaat dat nu al een stuk beter. Mijn buik groeit ook hard, dus voel me nu al hoog zwanger af en toe . De kleine beweegt lekker. En is al lekker bijdehand, want als de oudste gaat voelen, dan blijft hij of zij opeens stil . Op mijn man en de jongste reageert de kleine wel veel. Vrijdag weer controle en daarna gaan mijn man en ik shoppen om een eerste kledingsetje voor de baby uit te zoeken ♥. @Joyce2013: oh wat is dat nu weer! Als het nu weer ophoudt een ovulatiebloeding misschien?