Gaan voor een 3e wondertje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jorietje, 6 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Grappig, ik ook, om 00.10 uur :D.

2. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Dank voor al jullie reacties. Ik merk dat ik heel blij ben dat hij helemaal gezond is, maar dat ik mijn verwachtingen van een gezin met 3 meiden zo bij moet stellen. Ik voel me zo stom, maar ik ben er zelfs een beetje verdrietig van. Ik weet zeker dat we enorm van hem zullen houden, maar nu vliegen mijn hormonen alle kanten op. Het komt vast goed als ik aan het idee gewend ben. En ik ga gewoon lekker shoppen :roflmao:, dat geeft vast een goed gevoel.

Dubbeltje82 en Kikker85 vinden dit leuk.
  3. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Dikke knuffel!!!

4. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Hahaha shoppen is gewoon altijd een super goed medicijn.
    Zo moest ik bij onze 2e boy mijn verwachting van een jongen en een meisje bijstellen. Geloof me duurde even, maar toen ik hem in me armen kreeg was hij de mooiste en de liefste! Zal nu oprecht teleurgesteld zijn als het weer een jongen is, maar ik weet met de liefde komt het goed. Het zijn jullie kinderen dat maakt ze al perfect met of zonder piemeltje haha!

Wensje2014, Jiseb en Noralie87 vinden dit leuk.
  5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Joyce2013 k voel me sinds dat thuiszitten ook heel erg down. Inmiddels zelfs mail gehad dat we tot 1 januari thuis moeten blijven, heb écht gehuild. Mogen alleen voor belangrijke zaken vanaf 1 sept weer... Ik heb er erg moeite mee. Het is wel 1 van de dingen die meedoen om nu nog even te wachten met die 3e, ik voel me gewoon niet echt lekker erover en corona is daar zeker een onderdeel van.

En Ik overtref jullie even allemaal hoor, heb namelijk de 42 weken behaald :roflmao: had nog geen enkel signaal dat het misschien zou beginnen, ze hebben me verdorie helemaal moeten inleiden :confused:

@Jiseb mag toch! Even de tijd nemen je toekomstbeeld bij te stellen. Maar wordt vast super gezellig :D

Jiseb vindt dit leuk.
  6. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Ajuuparaplu Een dikke knuffel! Ik hoop ook zo dat iedereen die nog niet zwanger is snel kan aansluiten! Verwen jezelf maar lekker, dat heb je verdiend.

7. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Nee hoor, ik win met 42+1 bij de oudste :p Daar gebeurde ook nog helemaal niks, ondanks 3 keer strippen (au!). Doordat de vk uiteindelijk mijn vliezen heeft gebroken kwam het op gang, waardoor ik gelukkig niet hoefde te worden ingeleid.

Zuri vindt dit leuk.
  8. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.523
    1.118
    113
    Vrouw
    Het is dus na wat bruin gestopt... Heel apart. Dus heb een test gedaan om mezelf niet gek te maken dat het misschien iets anders is en daar kreeg ik een tuurstreepje. Maar daar geloof ik niets van op nod en m'n man heeft 1.5 liter rosé gehaald, nu in twee strijd. Maar denk dat ik beter een dagje kan wachten om te kijken of er iets gebeurt.

Bijgevoegde bestanden:

9. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oeeehhhhh ik zie wat je bedoeld! Spannend! Ik duim voor je dat het streepje gaat oplopen!

10. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Zuri bij ons word ook in de “wandelgangen” over januari gesproken. Verschrikkelijk als ik daar aan denk. Voor mij is Corona geen rede om te wachten, het lijkt me heerlijk niet te hoeven werken haha. Nee grapje, ik vind het spannend maar wil gewoon door. Onze wens is er al zo lang dat we nu niet de boel on hold willen zetten.

@Ajuuparaplu ooo ik zie ook zeker wat, zet de rose maar even aan de kant haha. Hoeveel DPO ben je nu?

Zuri vindt dit leuk.
  11. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Oh, spannend! Ik zie hem ook en als je hem al op de foto krijgt, weet ik dat hij in het echt duidelijker is. Hopelijk loopt hij mooi op. Duim duim...

12. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Jiseb: gefeliciteerd met je goede echo en een jongetje!! Wat leuk :D. Kan me voorstellen dat het even schakelen is als je zelf iets anders dacht. Laat het even bezinken, zoek samen een naam voor een jongetje, spreek hem hardop uit, ga lekker shoppen en voordat je het weet hoort hij al helemaal bij jullie gezin.

Jiseb vindt dit leuk.
  13. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Maar dames, 42 weken, ik moet er niet aan denken! De 1e kwam met iets meer dan 37 weken, dus die 3 weken bij de 2e leken langer te duren dan de rest van mijn zwangerschap. :roflmao:

14. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    De naam hebben we al (4 jaar ongeveer :)), dus dat zit goed gelukkig. Hardop uitspreken is ook een goede! Het zal zeker wennen, ik denk dat het over een paar dagen al heel anders voelt. En van 2 grote zussen zal hij liefde genoeg krijgen.

Joyce2013 vindt dit leuk.
  15. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Zuri en @Joyce2013: wij moeten in ieder geval tot 1 september thuiswerken en mogelijk langer, maar januari is daarin nog niet genoemd. Maar ik heb tot half januari verlof, dus wat mij betreft is het prima :D. Ik vind het juist wel lekker dat ik straks niet meer thuis hoef te werken en juist in deze periode verlof heb.

Zuri vindt dit leuk.
  16. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik moest bij de jongste 2 seconden wennen toen we zagen dat het weer een jongetje werd. Toen vroeg de oudste of hij zijn naam mocht zeggen (wist al wat het ging worden) en zodra het zei was er een klik. Het was direct goed. Dus laat het je dochters uitspreken, dat kan misschien ook werken ;):D

Jiseb vindt dit leuk.
  17. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ze zullen hun kleine broertje vast zien als een levens echt popje haha. Lekker knuffelen en mama helpen met hun lieve broertje!

Jiseb vindt dit leuk.
  18. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Joyce2013 gewoon voor mezelf sprekend he, iedereen mag het op zn eigen manier doen! Ik hoop voor jullie echt dat het snel mag komen nu ♡

@Jiseb haha... Ik was op zich wel heel trots de 40w gehaald te hebben. Zo van, tadaa precies 40 weken dat heb ik even geflikt! Maar 42 weken had echt niet gehoeven zo overdreven..... maar alles ging goed dus kreeg geen indicatie op vroegtijdig inleiden dus gewoon de 42w Vol haha. Maar al die horror verhalen die je leest zijn denk ik de uitzonderingen hoor... hier gewoon normale bevalling, nornaal herstel en normaal gewicht (voor dit termijn). Vond het alleen zo vreselijk lang duren. Daar had ik dus dat ik de enige was van die groep die niet bevallen was. Was op de laatste dag van de maand uitgerekend en beviel 14d erna pas dus tja... Ik zat 12d na de laatste haha. Iedereen baby foto's posten en verhalen enzo en i zat er maar. Goh wat voelde ik mij toen zoooooo zielig :roflmao::roflmao:

Jiseb vindt dit leuk.
  19. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik had mezelf bij de oudste helemaal ingesteld op over tijd lopen en dacht dat genieten en stilstaan bij het zwanger zijn komt nog wel. Ik was dan ook helemaal verbaasd (en nog niet klaar met genieten van mijn zwangerschap) toen mijn vliezen braken en hij met 38w5d kwam. Dus denk dat het ook een kwestie van mindset is.
    Bij de jongste lag ik in het ziekenhuis toen mijn verlof officieel begon. Vond dat ook echt jammer, want heb toen dus ook niet kunnen genieten van mijn verlof en laatste weken zwangerschap. Heb me wel een ding voorgenomen en dat is dat ik alles in huis, het kaartje etc af wil hebben zodra mijn vakantie en verlof beginnen, zodat ik lekker kan niksen en genieten tot de baby komt. Dit is zeer waarschijnlijk de laatste keer, dus hoop niet dat het snel voorbij is. Maar als hij/zij dan toch eerder komt, dan wil ik bewust hebben genoten.

Jiseb vindt dit leuk.
  20. Joyce2013

Joyce2013 Fanatiek lid

28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Inderdaad heerlijk! Lekker in je eigen baby bubbel tot half januari. Genieten lieverd!

Deel Deze Pagina