Oudste werd hier geboren met 40+1, voelde me nog vrij goed, later dacht ik, oh wat leuk, Valentijnsdag . Met mijn zoon opgenomen geweest, die kon er wat mij betreft niet snel genoeg uit, was goed ziek toen, hij is geboren met 39+3. Geloof dat ik nu de termijn ook wel redelijk zal volmaken haha.
@Ajuuparaplu ik zie ook een licht streepje, wanneer ga je weer testen? @Jorietje duimen dat dit jullie ronde wordt!! Hier is mijn eerste geboren met 37+5 en mijn tweede met 39+1, 10 dagen later, liep voor mijn gevoel echt zwaar over tijd ook haha. Heel benieuwd wanneer onze jongste telg zich gaat aandienen. Mijn zoon zegt nu trouwens altijd, ik wilde er graag eerder uit komen want ik wilde mijn grote held ontmoeten, mijn papa! haha super lief
Ik hoef niet meer te testen helaas... Ben ongesteld geworden Welke ovulatietesten zijn fijn vd bol.com? Ik ga all the way met teunisbloemolie en tarwekiemolie.
als ik je een tip mag geven? Neem liever geen tarwekiemolie, gewone vitamine E is minder belastend voor je lichaam en nog goedkoper ook.
Ah wat balen @Ajuuparaplu! Had echt hoop voor je door dat streepje! Ik heb nog nooit ovulatietesten via bol besteld. Wel bij sensitest en zwanger&kids (vond de sensitest zelf fijner). Maar deze 3e keer zwanger worden fan geworden van de testen van Action, goed en goedkoop. Hopelijk heeft alles deze ronde effect!
Ik heb nu ook ovulatietesten van action. Zijn goedkoop en werken tot nu toe heel goed en zo bij te halen....
Hier is het echt drama met mijn dochter haar beentje. Gips mocht er vanaf, maar nu zit er een hele vieze wond onder met dood weefsel en het voetje is nog zo ontzettend blauw dat we morgen weer naar het ziekenhuis moeten. Ze is huilend in slaap gevallen vanavond. Mijn moederhart huilt
@Noralie87 wat ontzettend naar voor jullie kleine meisje, en voor jou moeder hart! Knuf! @Ajuuparaplu nee dat meen je niet, ik had goede hoop voor jou! Wat ontzettend stom, hele dikke knuffel! Ik gebruik die van ze action verder nooit andere gebruikt.
@Ajuuparaplu oh nee, wat balen zeg! Ik heb ook alleen die van action gebruikt dit keer. Vorige keer een tijdje de digitale van cb, maar die leken niet te kloppen bij mij. @Noralie87 ach wat sneu! Veel sterkte en beterschap voor je meisje!
@Noralie87 , och jeetje wat sneu zeg! Hopelijk knapt het snel op. Knuffel voor jullie! @Ajuuparaplu, shit zeg, balen! Knuffel!
@Ajuuparaplu Wat balen zeg!! Hier vanmorgen vroeg echt vervelende buikkrampen en nu lichte buikpijn wat een beetje voelt als bandenpijn, dus denk dat ei nog niet gesprongen is (?) Nu weet ik het dus even niet meer. Had gisteravond nog wel veel rauw-eiwitachtige afscheiding met nog wat licht roze sliertjes erbij. Voor de zekerheid gister ook nog maar gezellig gemaakt, beter nu nog 1x "teveel" dan te vroeg stoppen met proberen. Als we nog veel zin hebben vanavond dan ook nog maar een keer , aan manlief zal het niet liggen, die kan elke avond (maar ja das weer niet gunstig voor de zaadkwaliteit)
Bij onze 2e hebben we het ook 3 dagen elke dag gedaan, heeft dus niet te kort gedaan aan de zaadkwaliteit. Voor de positieve test, op de positieve test en na de positieve test. Zou inderdaad als je zelf zin kunt maken gewoon nog even door gaan hoor haha.
@Noralie87 Oei, dat klinkt niet goed! Hopelijk kunnen ze er in het ziekenhuis iets aan doen, zodat ze er snel geen last meer van heeft. Beterschap met je meisje, en voor jou ook een knuffel. Soms denk ik wel eens dat het een moeder bijna net zoveel pijn doet als het kindje. @Ajuuparaplu Ach nee! Ik had zulke goede hoop voor je, het streepje leek echt veelbelovend. Een heel dikke knuffel!
Op deze dagen lukt zin maken me altijd beter dan op de dagen dat het "geen nut" heeft zeg maar. Niet dat het alleen maar nut moet hebben, het kan/moet ook gewoon fijn zijn, maar je snapt wel wat ik bedoel