O jemig wat heftig!! Dat hoop je niet mee te maken. Sterkte kan me voorstellen dat het je raakt zo dichtbij
@Edge wat een goed nieuws! Heerlijk! @Yesera nee gebeurd helaas nog niks, had ook weer bruin en zelfs beetje rood verlies. Wel gezellig gehad gister, maar niet heftig ofzo haha. Hypotheek goed nieuws althans hangt voor een deel van verkoop van ons huis af. Weten nu wat we kunnen krijgen + overwaarde van ons huis nu. Gaan dus eens kijken wat een makelaar ons huis waard vind...
Ik heb op mijn werk airco en thuis ook, heb er dus geen last van eigenlijk. Vannacht was echter wel een plaknacht, pffff....
Heb de echo al gehad. Alles was goed . Mooi kloppend hartje, goed gegroeid, navelstreng al duidelijk in beeld en lekker veel beweging . Over anderhalve week de termijnecho. Ben benieuwd waar we nu echt op uit gaan komen, want tot nu toe was het bij elke echo weer anders
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 17 - NOD 29 juni ♡ Noralie87 - 32 jaar - ronde 1 na mk - NOD 30 juni ♡ Nahlatje - 26 jaar - ronde 1 - NOD 6 juli ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD 9 juli ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 4 - NOD 13 juli ? ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 5 - NOD 15 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ma - NOD ? Zwanger: ♡ Esther519 - 33 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2 - 36 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 22 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 26 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 18 feb Afspraken: ♡ Jiseb - 6 juli - controle gyn ♡ Esther519 - 6 juli - controle vk ♡ Kikker85 - 7 juli - termijnecho ♡ Wensje2014 - 8 juli - 1e echo ♡ Yesera - 10 juli - controle vk ♡ Mammavantwee - 15 juli - controle vk en termijnecho ♡ Wensje2014 - 17 juli - intake verloskundige ♡ Yesera - 7 augustus - controle vk ♡ Jiseb - 11 augustus - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 25 augustus - Echo + controle gyn ♡ Yesera - 28 augustus - controle vk ♡ Yesera - 11 september - controle vk
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 17 - NOD 29 juni ♡ Noralie87 - 32 jaar - ronde 1 na mk - NOD 30 juni ♡ Nahlatje - 26 jaar - ronde 1 - NOD 6 juli ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD 9 juli ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 4 - NOD 13 juli ? ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 5 - NOD 15 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ma - NOD ? Zwanger: ♡ Esther519 - 33 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2- 36 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 22 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 26 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 18 feb Afspraken: ♡ Jiseb - 6 juli - controle gyn ♡ Esther519 - 6 juli - controle vk ♡ Mum2be2 - 6 juli - controle gyn ♡ Kikker85 - 7 juli - termijnecho ♡ Wensje2014 - 8 juli - 1e echo ♡ Yesera - 10 juli - controle vk ♡ Mammavantwee - 15 juli - controle vk en termijnecho ♡ Wensje2014 - 17 juli - intake verloskundige ♡ Yesera - 7 augustus - controle vk ♡ Jiseb - 11 augustus - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 25 augustus - Echo + controle gyn ♡ Yesera - 28 augustus - controle vk ♡ Yesera - 11 september - controle vk
@Jorietje: hoe gaat het met jou? Nog geen menstruatie? *fingerscrossed* Hier geen last van de warmte eigenlijk. Deze baby steelt juist al mijn warmte . Direct na mijn eisprong kreeg ik het koud, koud, koud! Was echt het eerste zwangerschapssymptoom. Nu gaat dat een stuk beter, alleen als ik erg moe ben dat heb ik het direct weer ijskoud. Maar denk dat de baby het nu dus wel prima vind dat het zo warm is . Bij de oudste 2 heb ik trouwens ook geen last gehad van de warmte, maar had het toen ook niet zo koud. De jongste is van april, dus vooral zwanger in herfst en winter. Begin april was het toen wel prachtig weer, maar dat mocht ik alleen binnen vanuit mijn ziekenhuisbed bewonderen . Oudste is van september en toen waren er in augustus wel tropische dagen, maar had daar toen ook geen last van. Hij is ook geboren op een dag met 25 graden. En @Noralie87 hoe gaat het met jou? Voel je al iets?
He dames, Ik verlies al dagen weer bruin en gister en vandaag zelfs rood. Geen enkel teken dat er een ovulatie aan komt meer. Denk dat we het maar op een laag pitje moeten zetten tot dat me lijf weer normaal doet. Het is niet anders . Zo doet het mentaal alleen maar pijn. En normaal voel ik me eierstokken dus zodra dat ooi weer komt ga ik wel weer testen op zoek naar me eisprong. Eind juli word ik 34 jaar maar besloten dat we de leeftijd los laten (wilde niet meer zwanger zijn met 35, zou dus inhouden dat we nog tot oktober hebben). Leven kan raar lopen en zwanger worden valt niet te plannen. Denk dat ik hier pas weer mee kom schrijven als ik een ovulatie heb. Wil iedereen veel succes wensen met zwanger worden en de gene dien zwanger zijn een fijne zwangerschap met straks een mooi kindje!