Dat is goed balen @Joyce2013 . Begrijp dat het heel frustrerend is en hoop dat je cyclus snel weer 'normaal' gaat doen. Dikke digi-knuffel voor jou!
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 17 - NOD 29 juni ♡ Noralie87 - 32 jaar - ronde 1 na mk - NOD 30 juni ♡ Nahlatje - 26 jaar - ronde 1 - NOD 6 juli ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD 9 juli ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 5 - NOD 15 juni ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ma - NOD ? Zwanger: ♡ Esther519 - 33 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2- 36 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 22 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 26 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 18 feb Afspraken: ♡ Jiseb - 6 juli - controle gyn ♡ Esther519 - 6 juli - controle vk ♡ Mum2be2 - 6 juli - controle gyn ♡ Kikker85 - 7 juli - termijnecho ♡ Wensje2014 - 8 juli - 1e echo ♡ Yesera - 10 juli - controle vk ♡ Mammavantwee - 15 juli - controle vk en termijnecho ♡ Wensje2014 - 17 juli - intake verloskundige ♡ Yesera - 7 augustus - controle vk ♡ Jiseb - 11 augustus - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 25 augustus - Echo + controle gyn ♡ Yesera - 28 augustus - controle vk ♡ Yesera - 11 september - controle vk mezelf ook even van de lijst gehaald ook. Succes meiden.
@Yesera Nee nog geen menstruatie, ook nog geen teken dat het eraan zit te komen. Zit nu op cd 26, 10 dpo. We wachten nog maar even af. Ben allang blij dat mijn lf in elk geval niet erg kort is nu.
Och lieve, lieve @Joyce2013 ik snap zeker dat dit frustrerend is. Misschien is een tijdje "loslaten" niet verkeerd (makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk). Maar ik hoop wel dat je tussentijds een beetje hier blijft rondhangen. We hebben het inmiddels over meer dan alleen zwanger raken/zijn hier in de groep. Dikke knuff. Hier denk ik nog een dag of 3 / 4 en dan zijn de zwangerschapstesten wel weer omowit. Bloeden is gestopt, borsten weer gekrompen en hcg dus ook bijna weg. De frambozenbladthee doet zijn werk goed. Woensdag starten met ovutesten en dan hopen dat mijn cyclus ook weer snel op gang komt. Dan kunnen we weer vooruit.
@Yesera Hier vandaag pas 7DPO dus zou wel heel vroeg zijn als ik al iets voelde. Ik wil maandag een testje wagen. Ben gewoon té nieuwsgierig. Maar denk dinsdag gewoon met 10DPO ongesteld te worden zoals altijd.
@Jorietje: een normale of is zeker fijn! Geen hoofdpijn meer gehad? @Noralie87: op 7dpo kan je al van alles voelen hoor . Althans ik voelde altijd opeens van alles als we voor een kindje probeerden . Ben benieuwd naar je testje morgen. Hopelijk wordt je verrast met 2 streepjes. @Dubbeltje82: wat fijn dat de thee goed werkt en je lichaam zich goed hersteld. Hoe gaat het mentaal? Hopelijk ook weer snel een normale cyclus zodat jullie er weer voor kunnen gaan.
@Joyce2013 Ik begrijp dat het heel vervelend is als je graag een kindje wil en je lichaam laat je in de steek ! Hopelijk herstelt het zich snel weer en kunnen jullie er weer voor gaan! @Dubbeltje82 Fijn dat je lichaam het zelf op pakt. Hoe gaat het met jezelf? Lukt het om het een beetje te verwerken? @Jorietje Fijn!! Hopelijk blijf je ongesteldheid uit en ben je zwanger
@Mammavantwee / @Yesera het gaat op en af. Gisteren was een goede dag en vandaag zien we wel weer.... Deze week door verdrieteten wel weer wat kilo aangekomen (gaan erg snel als ik suikers binnenkrijg). Daardor ook last van mijn darmen. Vanaf vandaag dus weer aan mijn voedingsplan houden, want beter ga ik me er niet door voelen. Verder ben ik optimistisch ingesteld hoor. Daarom willen we er ook meteen weer voor gaan als er een eisprong is.
Haha!!! Nee dat heb ik niet zo, ik denk dan eerder, dat zijn vast mijn darmen etc. Ben daar erg nuchter in. Begin nu wel ongeduldig te worden, maar goed morgen kan ik eindelijk testen.
Nee gelukkig niet. Zit nu op 11 dpo. Heb net even terug zitten kijken en 11 dpo was mijn langste lf afgelopen half jaar. Dus 12 dpo als ik dat morgen haal is al best bijzonder eigenlijk. Heb wel een paar dagen behoorlijk gezwollen schaamlippen. Is me nooit eerder opgevallen voor mijn menstruatie. Maar goed, nog even afwachten maar..
@Zuri Part of my life, ik denk dat elk zijn huisje zijn kruisje heeft. Ik wil daarom dus ook een uitgestippeld plan, niet alleen voor mijn eigen ik, maar ook omdat ik straks er wel weer uit lig alleen door het maken van een klein mensje, die mogelijk de laatste is, dat zou ik zelf heel erg jammer vinden. Daarom doe ik nu heel hard mijn best om een zo duidelijk mogelijk plan te maken, met serieuze cijfers een een rode draad waar de gyn, verlos en vooral ik het mee eens ben. Van die rode draad valt af te wijken, maar is wel de houvast waar we altijd terug op kunnen vallen. Of naja... dat is het idee. Heb je al eens laten kijken door een SI therapeut, grappige is dat je soort van beter met het gedrag om weet te gaan waar het vandaan kan komen. Maar wat sneu dat zo'n kleintje zo extreem kan reageren. Ik heb idd ook een mooie cyclus van 28-30 dagen ongeveer gemiddeld 29 dagen. Schildklier was na 1.5 jaar helemaal netjes, die wil ik even just in case nog laten checken net als de rest zodat we een 0 meting hebben.
Hier een negatieve test. Het is nog vroeg. Maar verwacht er niks van. Heb pijnlijke borsten zoals altijd 1 dag voor mijn menstruatie doorbreekt. Dus denk dat ik morgen op rood kan, helaas...