Gaan voor een 3e wondertje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jorietje, 6 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik ben ook benieuwd hoe het nu met je is @Lizzy123
     
  2. Ajuuparaplu

    Ajuuparaplu Fanatiek lid

    15 jan 2020
    1.521
    1.118
    113
    Vrouw
    @Lizzy123 hopelijk is het bloeden gestopt en zit alles er nog!
     
  3. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik ben ook benieuwd @Lizzy123 . Hopelijk is het oké.
     
  4. Lizzy123

    Lizzy123 Actief lid

    18 mrt 2019
    154
    186
    43
    Vrouw
    Hier is het gewoon zwaar klote. Iets anders kan ik er niet van maken. Het heeft helaas wel doorgezet. Voor de zekerheid heb ik nog een test gedaan, en deze was overduidelijk negatief. Ik ben echt niet zwanger (meer).
    Het is voorbij... We hadden (bewust) een keuze gemaakt om dan nu te stoppen, en toch voelt het als opgeven. En ik heb nog nooit iets opgegeven. Dit voelt gewoon heel erg naar. Ik snap mijn eigen lichaam ook niet meer. Ik heb het vermoeden dat ik langzaam in de overgang terecht kom. Mijn moeder was 34 toen ze in de overgang terecht kwam. Ik voel me echt nog niet zo oud! Ik snap er echt niks meer van.
    Aankomende week wil ik nog een gesprek met mijn huisarts om even terug te kijken op de afgelopen twee jaar. Gewoon alles even op een rijtje zetten en kijken hoe nu verder. Hoe erg staat mijn hormoonhuishouding op zijn kop? Kunnen we de overgang nog tegenhouden? Ik wil echt niet de mmm in voor een derde. Ik ben mij heel erg gaan realiseren hoeveel geluk ik heb met twee gezonde jongens. Maar ik ben mij ook gaan realiseren hoe diep de wens voor een derde zit. Het is gewoon zo tegenstrijdig allemaal.Gewoon zo jammer dat het niet gelukt is.
    En dan heb ik nog een grote bak met allemaal leuke babystofjes (ik naai graag...) die ik gekocht had tijdens mijn vorige zwangerschappen. Ik weet mij geen raad wat ik daar mee moet gaan doen. Weggooien kan ik niet (dat is gewoon echt zonde), maar kleertjes en cadeautjes maken voor vrienden ook niet... dat doet denk ik teveel pijn als ik dat dan weer zie.
    Ik denk dat ik hier ook iets minder actief zal zijn. Misschien kom ik af en toe wel buurten, ik ben gewoon te nieuwsgierig;). En post gewoon jullie goeie nieuws hoor! Het leven gaat gewoon door. Met mij komt het echt wel goed.
     
  5. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Oh @Lizzy123, wat verdrietig :cry:. Wat zul je nu in tweestrijd zitten over welke weg jullie nu in moeten gaan. En wat verdrietig dat het toch niet gelukt is deze maand of zo snel is misgegaan. Succes met alles op een rijtje zetten en we horen graag welke weg het voor jullie geworden is! Sterkte, knuffel.
     
  6. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Lizzy123 wat ontzettend verdrietig zeg... maar als ik je verhaal zo lees dan is het ook wel raar. Laatste ronde.. en dan toch dit... wat betekent dit? Waarom juist nu bij de laatste ronde...ik hoop dat het gesprek je wat gaat brengen.

    En over die stofjes, snap dat dat lastig is. Je kijkt er vast al 2 jaar naar uit om er wat van te mogen naaien... je kunt het altijd verkopen of doneren aan stichting jurk oid, maar het zijn nog beslissingen die je nu niet hoeft te maken.

    Sterkte..
     
  7. Kikker85

    Kikker85 Bekend lid

    25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Oh nee @Lizzy123 wat ontzettend klote zeg! Heel veel sterkte met het op een rijtje zetten van alles. Neem vooral je tijd om samen goed te bedenken wat jullie willen doen. Ik kan me heel goed voorstellen dat je enorm in tweestrijd staat nu. Goed dat je nog bij je huisarts langsgaat. Misschien kan die wat licht op de zaak schijnen. Wat jullie ook beslissen, ik hoop dat jullie daar volledig achter kunnen staan (ook al kost dat misschien tijd) en wens jullie veel wijsheid en succes met het maken van deze enorm lastige beslissing. Een dikke digitale knuffel
     
  8. Burb1988

    Burb1988 Fanatiek lid

    5 mei 2014
    1.971
    1.599
    113
    *knuffel* voor jou @Lizzy123 wat ben jij een onwijs sterke vrouw zeg, en wat leef ik met jou mee. Misschien is het idd een teken voor jou het nog niet gelijk op te geven.
    Goed idee om alles op een rijtje te zetten.

    Veel sterkte en wijsheid met het maken van je keuze.

    Liefs
     
  9. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Lizzy123 onwijze dikke knuff voor jou. Heel veel sterkte en wijsheid voor de komende tijd. Voor de baby stofjes... Ik naai ook graag (hint, hint). Alle gekheid op een stokje... Mocht je echt besluiten dat het klaar is, is het misschien een idee om er een quilt van te maken? Ik heb met de inhoud van de stoffenmand van mijn oma een mooie quilt gemaakt toendertijd en dat werkte heel therapeutisch. Die quilt heb ik aan mijn ouders gegeven.
     
    Wensje2014, Zuri en Yesera vinden dit leuk.
  10. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat quilt vind ik een heel mooi idee zeg. Voor op het moment dat het inderdaad een gesloten hoofdstuk is.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  11. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Lizzy123 ah nee, wat ontzettend verdrietig dat het toch mis is gegaan :cry: Hele dikke knuffel en veel sterkte met het maken van jullie keuze. Goed dat je met de huisarts ook gaat praten en hoop dat jullie er samen uitkomen welke weg jullie opgaan. Knuffel!!
     
  12. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Dubbeltje82

    Wat leuk, zoveel naaisters. Ben wel benieuwd of ik jullie "ken" dan via de naaigroepen op Facebook. :) ik heb vanaf een jaar of 9 leren naaien, toen kleertjes voor poppen. Pubertijd niets en met zo'n 18 jaar heb ik het weer opgepakt. Nu veel voor de kids, soms voor mijzelf en man. Maar ik vind kinderkleren gewoon leuker om te maken.
     
    Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  13. Dubbeltje82

    Dubbeltje82 VIP lid

    7 jan 2011
    11.704
    3.815
    113
    Vrouw
    @Zuri ik zit niet in facebookgroepen, bus daarvan zul je mij niet kunnen kennen
     
  14. Noralie87

    Noralie87 VIP lid

    11 jun 2013
    7.109
    4.701
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ach meid wat ontzettend moeilijk, ik wil je veel kracht toewensen.
     
  15. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    @Zuri met dat je het zo zegt van de fb-groepen denk ik dat ik weet wie je zou kunnen zijn :oops: toch als je zoontje van september 2018 is? Maar kan dat ik he-le-maal mis ben :roflmao:
     
  16. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Lizzy123 Wat rot! Je kijkt er zo naar uit en dan gaat het weer mis, enorm verdrietig. Ik wil je een heel dikke knuffel geven. Rustig aan en zorg goed voor jezelf!
     
  17. Jiseb

    Jiseb Fanatiek lid

    4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Wat grappig inderdaad! Ik zit ook veel achter de naaimachine en op 1 facebookgroep voor kinderkleding. Ik naai vooral voor de kids en af en toe als cadeautjes. Ik zou voor mezelf wat meer moeten naaien, maar daar kom ik dan toch minder aan toe.
     
    Zuri vindt dit leuk.
  18. Nahlatje

    Nahlatje Bekend lid

    12 jun 2013
    866
    419
    63
    Vrouw
    Leerkracht
    België
    @Lizzy123 heel veel sterkte met het verwerken hiervan! Hopelijk brengt tijd ook wat raad... En zorg goed voor jezelf!
     
  19. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.128
    673
    113
    Zuid-Holland
    Och @Lizzy123 wat naar zeg. Weet niet wat ik moet zeggen. Qua leeftijd gaan wij gelijk op. Qua wens om zwanger te worden van de 3e loop ik iets op je achter (nou ja de wens was er altijd al, maar sinds ongeveer anderhalf jaar gaan wij ervoor).

    Respect dat je een keuze kon maken om nu te stoppen. Ik weet na het lezen van jouw post zeker dat ik dat (voorlopig nog) niet zou kunnen.

    Ik wil je heel veel sterkte en kracht wensen.
     
  20. Mammavantwee

    Mammavantwee VIP lid

    4 feb 2019
    5.319
    4.700
    113
    Vrouw

Deel Deze Pagina