Haha vreselijk bij mijn eerste zwangerschap verging ik ook van de honger, bij de tweede moest ik er juist op letten om te eten. Ik had gehoopt op dat tweede maar goed vanaf morgen is de vakantie voorbij en dan is het ook over en uit met alle te lekkere snacks Goeie tip ik moest morgen al naar de Lidl Haha ja vooral boterhammen werken wel goed dan heb ik wel sneller het gevoel dat ik vol zit Aah ik hoop dat je gauw minder misselijk zult zijn en wat meer kan gaan eten, dikke knuf!! Ooh ja hoor ik eet met mate (behalve in de afgelopen twee weken) maar morgen is het weer gewoon eten zonder teveel lekkers nee ik sport sinds een tijdje niet meer ga na de zwangerschap weer op spinning dat vind ik leuk en makkelijk om te doen die 1,5 uur is dan zo voorbij Doen jullie nog een bepaalde sport? Vroeger heb ik ook paardgereden maar sinds ik moeder ben niet meer gedaan helaas.
Spinning heb ik nog nooit gedaan, ik heb wel sinds een paar maanden een racefiets. Liep sowieso al wel hard, maar na de Dam tot Damloop niet zo vaak meer gedaan, plezier lijkt er een beetje af. Ik hoop dat het stukje bij beetje beter gaat, je kunt ook kiezen voor gezonde snacks natuurlijk, saai, maar wel beter nu. Komkommer, paprika, cherrytomaatjes?
Spinning is eigenlijk een beetje hetzelfde als wielrennen alleen dan sta je stil jaa ik ga nu voor gezondere dingen kiezen of gewoon een boterhammetje, of schaaltje yoghurt met muesli of granola Super bedankt voor de tips
Sport doe ik echt al jaren niks meer aan, hoop ooit weer de tijd te vinden/ te maken. Werk 4 dagen in de week, en ben blij als ik in de avond op bank zit haha! Voor de kids echt we fanatiek hardlopen en lesjes op de sportschool. Maar ik let tegenwoordig altijd op me voeding. Heb geen overgewicht maar ook niet in shape haha.
Wauw, die knalt er inderdaad goed vanaf! Heel veel plezier en hopelijk over een paar weken net zo’n streep, maar dan met een roze dopje!
Toch maar even gaan hardlopen weer vanochtend, ging best lekker. Woensdag misschien weer een ritje op de fiets. Bij mij scheelt het dat allebei mijn kinderen al op school zitten, herken het wel hoor, in de avond uitgeteld op de bank . Maar merk dat ik leuker ben als ik wat bewogen heb, voel me dan echt wel stukken beter. Gisteravond lekker gezellig gemaakt, heb er op de een of andere manier deze keer goed gevoel over, geen idee waar dat nou weer op gebaseerd is . Vond dit plaatje op Facebook gisteren, misschien dat dat ermee te maken heeft . Dus dames, geen idee wie er nog meer een naam heeft die begint met een D... hahaha.
@Edge goed bezig zeg! Hier “normale” leven weer begonnen, was best vroeg die wekker haha. Maar ook wel weer fijn minder tijd om te google en meer afleiding door het werken. En dus ook sneller weten of het raak is . Wel gedroomd over zwanger zijn innestelingsbloeding, zo veel ben ik er mee bezig. Werk is een fijne afleiding. Fijne dag allemaal !
Binnenkort starten: ♡ Apie1 - wel of niet gestart? ;-D ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 1 - NOD 15 jan ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 16 jan( na mk) ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD 17 jan ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Gerdia - ronde 13 - NOD ? ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD ? ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD 31 januari Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sept Hoi allemaal, Ik was deze groep helemaal uit het oog verloren. Inmiddels 2 zwangeren erbij. Gefeliciteerd meiden! Hier inmiddels mijn eerste cyclus na de bevalling. En nu wil mijn man toch nog een half jaar wachten. Maar ook vhzdku. Dussss....haha! Ik heb besloten met ovulatietesten te kijken of ik wel weer een piek heb. Dat had ik voorheen niet meer en dus ook geen eisprong. Ik weet dat wel een piek, ook niet automatisch betekend dat het eitje springt, maar omdat dat voorheen wel zo was ga ik daar wel van uit. Mochten we dan over een jaar vanaf nu geen zwangerschap hebben meegemaakt, dan heb ik alvast data voor een nieuw fertiliteitstraject. Nu eerst maar lekker genieten van de 2 jongens die we al hebben. En stiekem vind ik even wachten ook wel slim. Mijn hart wil nu, mijn verstand over een half jaar. Maarre, dat worden dus wel condooms natuurlijk, want ik wil alleen blije gezichten als ik in de toekomst positief mag testen
Binnenkort starten: ♡ Apie1 - wel of niet gestart? ;-D ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 1 - NOD 15 jan ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 16 jan( na mk) ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD 17 jan ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Gerdia - ronde 13 - NOD ? ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD 2 feb ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD 31 januari Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sept
Zozo.. een dagje niet op zp en een berg berichten erbij, gezellig @Lizzy123 gefeliciteerd en wat een spannende tijd voor jullie! Ik had zaterdag en zondag echt baaldagen. Mijn man was vooral doelwit die kon niks goed doen in mijn ogen Sorry schat Lang geleden dat het me zo dwars zat dat het wéér niet gelukt is. Even heb ik gedacht : ik kap ermee. We houden het bij 2 kindjes. Maar inmiddels heb ik mezelf herpakt en we gaan vol goede moed weer door. Misschien toch nog een ronde met ovutesten, maar daar denk ik nog even over na.
Fijn om weer van je te horen! Maar wat vervelend dat het je zo dwars heeft gezeten. Ik weet hoe je je voelt. Elke keer die onzekerheid en teleurstelling...Het lijkt alsof ik heel snel zwanger ben geraakt, maar daar is wel 2 jaar aan vooraf gegaan. Doe waar jij je goed bij voelt. Hoe minder stress en druk, hoe beter het meestal gaat. Lekker gezond eten, lekker bewegen, genieten van je andere 2 kanjers en zet de bloemetjes gewoon lekker veel buiten met je man
Hallo dames, Ik kom gezellig meekletsen hier. Wij gaan voor de 2e keer voor een 3e kindje, 2018 heb ik een mk gehad en daarna zijn we even gestopt. Nu is de wens weer helemaal terug en gaan we het weer proberen. Ik heb 2 heerlijke binken van 9 en bijna 12 (deze maand) en het lijkt me heel leuk om weer zo’n klein moppie erbij te hebben straks. De boys redden zich heerlijk zelf dus ik heb alle tijd voor een kleintje, dat is dan weer een voordeel van het grote leeftijdsverschil
Binnenkort starten: ♡ Apie1 - wel of niet gestart? ;-D ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 1 - NOD 15 jan ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 16 jan( na mk) ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD 17 jan ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Gerdia - ronde 13 - NOD ? ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD 2 feb ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD 31 januari ♡ Mum2be2 - 36 jaar - ronde 1 - NOD 23 jan Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sept
@mum2be2 welkom! Schrijf gezellig mee. Omdat ik nog steeds eigenlijk verbaasd ben dat ik toch zwanger ben (ik weet het echt zeker want ik kan geen eten meer zien...) heb ik toch nog een keer een test gedaan. Hij knalt er echt uit!!! blijft bijzonder... manlief en ik hebben discussie over hoever we zijn en wanneer we de vk en ha op de hoogte gaan brengen. We denken er allebei verschillend over Maar dat wordt denk ik volgende toch al volgende week. Dan kunnen we mooi weer rond 7 weken de eerste echo plannen. Manlief wil nog 2 weken wachten... Ik niet Nu maar weer aan de kamille thee
Hallo dames, ik sluit me ook graag aan bij jullie groepje als het mag We zitten nu net in de 1e ronde voor nummer 3. We hebben al 2 jongens van 6 en 1,5, maar er is ruimte voor nog 1 erbij
Binnenkort starten: ♡ Apie1 - wel of niet gestart? ;-D ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 1 - NOD 15 jan ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 16 jan( na mk) ♡ Edge - 35 jaar -ronde 1 - NOD 17 jan ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Gerdia - ronde 13 - NOD ? ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD 2 feb ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ Apie1 - ronde 1 - NOD 31 januari ♡ Mum2be2 - 36 jaar - ronde 1 - NOD 23 jan ♡ Kikker85 - 34 jaar - ronde 1 - NOD 1 feb Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sept
Gezellig en welkom @mum2be2 en @Kikker85! Wat een hoop jongens mama’s zeg haha! @Lizzy123 wat een knaltest heel gaaf om te zien! Ik zou ook lekker bellen hoor, wil ook altijd een vroege echo. En het is een soort van extra bevestiging ofzo als je de verloskundige informeert ❤️