Binnenkort starten: ♡ Apie1 - zomer 2020 ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 16 jan (na mk) ♡ Edge - 35 jaar -ronde 2 - NOD 22 jan ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Mum2be2 - 36 jaar - ronde 1 - NOD 23 jan ♡ Kikker85 - 34 jaar- ronde 1 - NOD 1 feb ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD 2 feb ♡ Gerdia - 27 jaar - ronde 14 - NOD 2 feb ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ L89 - 30 jaar - ronde 3 - NOD 22 jan?? ♡ 123abc - 29 jaar - ronde 1 - NOD ? ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 2 - pauze Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sep
@Joyce2013 Bleh, dus toch! Balen, nu maar hopen dat het snel doorzet. Jullie nemen even een pauze nu? Hier vandaag een lichtere test, dus ik ga het wachtbankje op. Ben benieuwd. Gek misschien, maar ik heb zelf het gevoel dat het het deze maand niet gaat worden. Het voelt alsof we er niet voldoende voor hebben gedaan ofzo. Maar wie weet. Ik zie het wel over 2 weken.
Ik zit op dag 10.. ik werd vrij laat op de dag ongi dus die dag heb ik niet geteld als dag 1 Bedenk me nu dus wel dat ei nog wel ruim een week kan duren als het net zo gaat als vorige maand. Maar goed wat extra gezellig maken kan geen kwaad
Super lief! En fijn dat het herkend wordt. Ze schatten mij ook altijd jonger en ik voel me ook jonger dan (bijna) 40.. ik blijf gewoon hoop houden. Ik heb niks met leeftijd want het is maar een getal. Maar 40 in combinatie met kinderwens is toch wel ff een dingetje nu ik de 40 nader. Ik durf alleen geen grens te stellen tot wanneer we blijven proberen. Dat zal de tijd leren. Voorlopig geef ik de moed niet op!
Klopt onze oudste zoon is van oktober, wachten deze dus ronde dus even af. Klinkt misschien suf maar ons gevoel is als je klein bent wil je je verjaardag niet delen. En aangezien we een geplande keizersnede zullen hebben kunnen we wel aardige inschatting maken zeg maar. Het wachtbankje, die 2 spannende wachtweken. Waarom denk je dat het niet genoeg was? Vandaag nog een extra keer?
Ahhhh @Joyce2013 nee! Wat balen. Hoop voor je dat die maand pauze voorbij vliegt! @Jorietje: ah ja bij mij kwam het in de ochtend, dus dan is die vrijdag wel dag 1. Ja zelfde geldt voor mij. Heb meestal tussen dag 15 en 18 mijn ei, dus kan idd ook zo nog een week duren. Maar moeten toch ook wel beginnen met het gezellig te maken . Mijn man baalt er wel van dat het dan een beetje 'moeten' is, dus zal wat charmes in de strijd gooien deze week @Jiseb: je zou idd nog een keer kunnen proberen? Je eitje leeft ook nog 12 uur, dus wie weet nog wat extra kans. En je hebt maar eentje nodig he Ik lig weer bij de kleine man in bed. Buikpijn.... . Zetpil helpt gelukkig wel, maar hij wil me nog niet loslaten. Heb maar besloten een voedseldagboek bij te gaan houden in de hoop daar wat wijzer uit te worden. Want dit is niks zo
@Joyce2013 balen meid! Ook al was het de 1e ronde pas, je hoopt er toch op. @Esther519 fijn dat de echo goed was! @Jorietje age is just a number. Zo lang het voor jullie goed voelt om ervoor te gaan gewoon doen! @Yesera sterkte met je mannetje. Hoop dat het nog tot klussen komt tussendoor... @123abc spannend! Ga je het volhouden te wachten met testen tot NOD? @Jiseb eentje is genoeg... sterkte op het wachtbankje!
@Yesera wat ontzettend zielig weer arme mannetje. Hopelijk gaat het weer snel beter met hem. Ik tel altijd vanaf rood dag 1 of het nu ochtend of avond is. Hier trouwens geen rood bloed meer gezien. Wel hartslag drop dus verwacht dat het vandaag wel doorzet maar dus vandaag dag 1 niet gister haha.
@Joyce2013 Wij hebben voor de eerste in het zkh gelopen ivm IUI en daar zeiden ze altijd dat als je in de middag/avond ongi werd, dat de dag erna dag 1 is. Vandaar dat ik dat nu nog steeds doe eigenlijk.
Wat goed om te weten zeg, vervelend natuurlijk dat je er zo achter bent gekomen maar dan houd ik dat ook voortaan aan.
Eigenlijk is het ook best logisch, nu ik er over nadenk... Want als je in de avond ongi wordt, heeft die dag het eitje nog niet kunnen groeien/rijpen of weet ik hoe je het moet omschrijven, maar je snapt wel wat ik bedoel te zeggen denk ik...
@Joyce2013 Ik snap het helemaal, dat is ook ons gevoel. Het zal maar zo zijn dat je net op dezelfde dag bevalt of er heel dichtbij, dat lijkt me niks! Daarnaast is mijn oudste geboren met 37.2 weken en de jongste met precies 40, dus daar is ook geen touw aan vast te knopen.
Nee snap ik bij ons weer keizersnede met 39 weken dus kan het redelijk uitrekenen. En als ik deze maand er voor zou gaan komen we in dezelfde week zelfs. Tijd zat wij wachten een maandje en dan in November nog net voor de drukke maanden zou leuk zijn hihi!
@Kikker85: overdag is de kleine gelukkig altijd vrolijk. Wel veel scheten en vieze ontlasting, maar geen pijn. Tijdens het slapen werken darmen juist voor de vertering en dan krijgt hij echt last. Zijn middagdutje was vandaag maar 45 minuten, dus hopelijk vandaag een rustige nacht. Jouw eisprong zit er ook al aan te komen! @Joyce2013: ik reken idd ook altijd zoals @Jorietje zegt. Maar over het algemeen word ik in de ochtend ongesteld, dus dat is altijd makkelijk rekenen . Best gek om het zo precies al te kunnen berekenen . Ik hoop dat ze voor mij bij een 3e iets kunnen doen om te voorkomen dat hij/zij nog eerder komt dan de jongste. Ik wil wel eens een uitgerekende datum bereiken . @123abc: hoe gaat het bij jou? Met mij gaat het goed. Geen spotting gehad, maar het ook nog niet gezellig kunnen maken. Hopelijk morgen
@Yesera Hier gaat het wel goed hoor! Ik merk wat ongemakken in mijn onderbuik en net viel me op dat mijn borsten zeer doen. Maar of dat toevallig een keer is, geen idee. nog geen menstruatie in ieder geval en ook nog geen acne, dus hoop dat het wegblijft! Haha. Meestal is acne een voorbode van begin menstruatie namelijk.. Wel echt nog steeds aan het bedenken wanneer ik zou moeten testen.. vorige maand op de 17e menstruatie en vaak zo’n 2-3 dagen later de maand erop. Dus ik denk dat ik zondag test ofzo.. maar dat duurt nog zolang
Ja, dat denk ik, maar het is altijd een beetje gokken bij mij. Zoals ik al eerder zei heb ik een cycli tussen 24 en 33 dagen gehad na de geboorte van de jongste. Dus weet niet precies wanneer mn ei springt. Ik denk het soms wel te voelen, maar of het dat ook echt is. Ik heb datzelfde gevoel namelijk ook wel eens heel vroeg in mn cyclus of juist heel laat. Dus ik hou gewoon de twee weken na mn menstruatie aan ongeveer. Dan zit ik vast goed
Binnenkort starten: ♡ Apie1 - zomer 2020 ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 20 jan (na mk) ♡ Edge - 35 jaar -ronde 2 - NOD 22 jan ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Mum2be2 - 36 jaar - ronde 1 - NOD 23 jan ♡ Kikker85 - 34 jaar- ronde 1 - NOD 1 feb ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD 2 feb ♡ Gerdia - 27 jaar - ronde 14 - NOD 2 feb ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ L89 - 30 jaar - ronde 3 - NOD 22 jan?? ♡ 123abc - 29 jaar - ronde 1 - NOD ? ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 2 - pauze Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sep
Ik heb mijn nod 4 dagen vooruit gezet. Ipv 16 nu 20 ivm een late eisprong. Vanmorgen weer getest. Maal mijzelf een beetje gek dat het dit keer weer mis gaat merk ik...Ik wil.maat bevestiging dat het goed gaat ofzo.. Na uploaden zie je helemaal niks vrees ik. Ben ook maar 9 dpo met normale test getest. Ik.zelf.kan een tuurstreepje zien. Morgen ochtend doe ik denk ik een predictor early (op 10 dpo) wat denken jullie daarvan? Zal je een streepje zien dan? De vorige keer dat ik deze test deed van op nod en toen was hij heel zwak en 2 dagen later kreeg ik een miskraam . Damn wat vind ik het eng dit keer.
@Yesera Fijn dat het weer wat beter gaat! @Lamia Wat spannend! Ik kan me goed voorstellen dat het nu retespannend is. Ik heb het nooit meer helemaal ontspannen kunnen hebben in mijn zwangerschappen. Ik duim voor een mooie test morgen! Mijn onderbuik is vandaag helemaal van slag. Ik hoop niet dat er weer een buikgriep aankomt ofzo, maar dat het met iets anders te maken heeft. Al zou dat wel erg vroeg zijn, zo’n 2 dagen na mijn eisprong.