Gaan voor een 3e wondertje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jorietje, 6 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Nou echt dacht ik ook maar net al roze bij afvegen, dus maar even tampon ingedaan. Even kijken of we echt naar rood gaan al want dat houd in LF van 9-10 dagen wat wel erg kort is. Vind het wel echt fijn dat ik al gestopt ben met de pil om me cyclus te monitoren. Kijken of de LF zo kort blijft anders ook weer zwanger worden van de Etos halen.
     
  2. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Dat lees ik nu vaker, wat is dat dan van Etos?? Gewoon multivitamines bij kinder wens? Zoals die van davitamon mama.
    Hier nog niet ongesteld, maar begin echt verschikkelijk misselijk te worde afgelopen dagen..
     
  3. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Ja op advies van meiden toen ben ik in 2014 deze gaan gebruiken omdat mijn cyclus heel lang was en een korte LF. Met deze pillen werd me cyclus korter en stabieler ook me LF werd langer. Voor mij werkte het heel goed dus. In 2018 na 2 maanden ook weer gaan slikken omdat me LF erg kort was, ook toen werd deze langer. Kan dus alleen zeggen dat het bij mij een positief effect heeft gehad.

    Duim voor je dat de misselijkheid een goed vooruitzicht is. Spannend!
     
    Lamia vindt dit leuk.
  4. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Okee! Ik slik die van davitimon maar eigenlijk al een vanwege het foliumzuur die je de eerste 20 weken moet slikken. Slik wel meer trouwens, preventief ijzer Pillen
     
  5. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Gister middag en avond verschikkelijke krampen gehad (nod 13 of 15e, onduidelijke ei) ik dacht dat ik nu wel ingesteld zou worden.. maar nog niks. Ook niet echt meer krampen. Wilde eigelijk testen vandaag maarja met die krampen vermoed ik toch dat het nog een ronde gaat duren..

    Maar aan de andere kant.. bij mijn eerste had ik verschikkelijke krampen toen ik net de verloskundige had gebeld . Met 1 week overtijd was dat.. ze zij zat dat innestel krampen waren. Prima te vergelijken met dit.. maar voor alsnog weet ik het niet
     
  6. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    Oeh kan nog spannend worden dus, hoop voor je dat het innestelingskrampen waren! Mijn duimen draaien voor je!

    @Joyce2013 hoe gaat het bij jou? Ongesteldheid doorgezet? Hoe lang is je LF dan?
     
    Lamia vindt dit leuk.
  7. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    679
    113
    Zuid-Holland
    Oeh spannend zeg... nog even hoop houden!
     
  8. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    679
    113
    Zuid-Holland
    Hier vandaag gewone menstruatie. Dikke drab is verdwenen. Zal wel grote schoonmaak geweest zijn Of mijn baarmoederslijm is nu wat dikker dan voorheen.

    Vanmiddag bij de Etos die zwanger worden pillen gehaald en gelijk 1 ingenomen. En dat zijn joekels van pillen en ik weet nu zeker dat ik die voor mijn vorige zwangerschap ook geslikt heb. Dus wie weet gaan ze helpen.
     
    Lamia vindt dit leuk.
  9. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Balen dat je ongesteld ben!
    Ja zijn ze groot Ja? Die van davitamon vallen wel mee. Aargh ik wil zekerheid... eigelijk wil ik gewoon weer testen ipv afwachten.. maarja wat heeft dat voor een zin.. afgelopen zaterdag was hij wit. Moet wel zeggen dat ik nu ineens last van mijn borsten krijg, jeukende tepels en gevoelig.. wat zou dat nou weer in houden.
     
  10. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    679
    113
    Zuid-Holland
    Zere tepels had ik de laatste keer ook na mijn eisprong tot een paar dagen geleden.. Nooit eerder gehad. Dus de hormonen zullen wel bezig zijn :D
     
    Lamia vindt dit leuk.
  11. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    Wat lief dat je dat vraagt, nou is bij bruin gebleven verwacht vandaag dat het doorzet. Altijd 2 dagen bruin en dan zet het door. Zou nu inhouden LF van 11 niet heel lang maar ook niet te kort. Moet kunnen volgens mij maar heb nog wat test rondes haha.

    @Jorietje wat fijn dat het nu weer normaal is. Duim voor je dat de inderdaad grote pillen goed werk leveren en je weer snel zwanger bent.

    @Lamia spannend hoor mijn duimen draaien voor je.
     
    Esther519 vindt dit leuk.
  12. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Helaas 1 dag voor nod een witte test.. geloof er niet meer in. Zat nu net oude berichten te kijken hier van mijn vorige poging tot zwangerschap waar mijn dochter uit kwam . Ik dacht dat We de ronde 1 zwanger waren geworden maar blijkbaar niet haha. Zou leuk zijn als het nu weer ronde 2 lukt en dan ook nog in de zelfde periode zie bijlage
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    679
    113
    Zuid-Holland
    Het kan nog steeds 2 kanten op hè, nog geen rood gezien? Maar ik denk dat het meer uitzondering is dan regel om in ronde 1 of 2 zwanger te worden.. (wil je natuurlijk niet horen maar ik ben redelijk nuchter ingesteld) :cool:
     
  14. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Haha nouja ik ging er wel van uit.. mijn zoon in door de pil heen gekomen. Mijn dochter dus in ronde 2. Ik had goede hoop dat het nu met de juiste dagen gebruiken het wel eens raak zou kunnen zijn hahaha. Voel mij een beetje verraden door mijn eigen lijf. Hormonen in overvloed. Ik ben zo chagrijnig dat ik haast wel ongesteld ga worden vandaag hahahaha. Sorry. Ik stop met zeuren. Volgende keer beter ( hoop ik :) )
     
  15. Esther519

    Esther519 Actief lid

    16 feb 2016
    486
    326
    63
    Vrouw
    Noorden van het land
    @Joyce2013 11 kan net nog wel idd. Maar je hebt nog even wat rondes om je cyclus goed in beeld te krijgen idd haha

    @Lamia ah balen van je witte test. Inmiddels al rood gezien? Snap je gevoel wel hoor. Hier van de oudste direct na het stoppen met de pil zwanger geworden en bij de 2e dacht ik toen ook dat het zo weer zou gebeuren. Uiteindelijk met een halfjaar proberen toen zwanger geraakt. Alsnog vlot. Maar hoop stiekem nu dat het weer wat sneller gaat dan een halfjaar. We gaan het zien!
     
  16. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Een half jaar... ben een verwend nest dat het 2 keer zo vlug ging denk ik... mijn man zei gister, jeetje zeg wat is er mis met jou (op een grappige manier hoor) sinds ik geen hormonen van de anticonceptie heb ben ik zo snel boos,prikkelbaar en helemaal nu als je wacht ip een menstruatie, ben verschikkelijk hahahah. Heb lang gezegd dat ik eigenlijk g3en hormonen meer wil hebben als anticonceptie omdat ik mij dan meer mijzelf voel, niet zo afgevlakt. Maar zo grijp ik graag weer terug naar anticonceptie...

    En nee nog steeds geen menstruatie..
     
  17. Joyce2013

    Joyce2013 Fanatiek lid

    28 okt 2013
    4.339
    2.818
    113
    Vrouw
    Medior secretaresse
    Noord-Holland
    @Esther519 daarom en ben de vorige keren ook zwanger geworden, met behulp van de Etos pillen dan. Hoop dat hij langzaam wat langer word zonder maar wachten geduldig af.

    @Lamia balen van de witte test. Ben benieuwd heeft er al iets doorgezet. Maar even je hormonen zijn niet heel snel compleet uit je lijf he duurt wel half jaar zeker. Voordat je je eigen ik vind zeg maar, ik was eerste maand naar de pil ook een heks maar merk nu dat is steeds stabieler word en rustig voel. Begint eindelijk ergens op te lijken ook man zei dat ik minder moodswings heb haha.
     
    Lamia vindt dit leuk.
  18. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Met spiraal ben je wel direct hormoon vrij. Pil idd niet.
    Nee nog niet ongesteld..
     
  19. Jorietje

    Jorietje Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.140
    679
    113
    Zuid-Holland
    @Lamia Ik vind het altijd van die nutteloze dagen. Weten dat je ongesteld moet worden maar nog niks te zien. Zonde van de tijd dat wachten op de rode vlag.

    ............


    Zeker op mijn leeftijd ;):roflmao:
     
  20. Lamia

    Lamia Fanatiek lid

    1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Hahah hoe oud ben je dan?
     

Deel Deze Pagina