@Yesera wat grappig dat je het nu precies andersom gaat hebben. Eerst meer verschil en nu dichter op elkaar. Ik vind het heel leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten ivm ongeveer dezelfde fase. Maakt niet uit waar we bijvoorbeeld heen gaan, ze vinden het beide leuk. Al heb ik wel het gevoel dat ze juist weer wat vaker ruzie hebben omdat ze zo dicht op elkaar zitten. @Kimmetjuh90 hier 2 slechte slapers. Bij de eerste dacht ik 'we hebben als ik zwanger ben nog 9 maanden, tegen die tijd gaat het vast al beter'. Helaas was dat niet zo en liggen we nog steeds elke nacht met z'n 4tjes in bed @mum2be2 wat apart. Ik heb 't ook weleens gehad. Ik had toen het het gevoel dat er wat had gezeten. Was ook best een heftige menstruatie toen. Doen jullie nog wat bijzonders ter voorbereiding? Ben er helemaal uit merk ik...
Haha nou ik denk dat t hier ook nog wel even duurt voor ze beter gaat slapen zonder ons, ze past nu nog in t babynestje , straks ook nket meer.. Ik wil t liefst dat ze gewoon in dr bedje slaapt ook overdag, overdag slaapt ze alleen op de arm, en t 2e deel van de nacht tusse ons in..
Nou dat vind ik wel inderdaad, voorheen korte LF dus dag 8/9 oud en dan 10/11 brak het door. Nu dus nog steeds dag 8/9 oud maar 12/13 pas doorbreken. Twijfel ook of dat kwaad kan... Nee toch het is oud bloed dus kan geen kwaad? Deze keer wel echt heftige menstruatie... Jouw eitje al in zicht? @mum2be2 wat gek hoe lang was je cyclus nu dan? @Edge nog in kunnen houden qua testen?
@Joyce2013 21 dagen maar... lichaam is toch van slag na de pil, helaas... ik ken dit ook helemaal niet. Nou op naar de volgende ronde maar.
Hier zit ik op dpo 9 of 10... gok ik zo... dus din of woe moet ik ongesteld worden... Voel wel vanalles maar dat voel ik iedere maand... Morgen avond feestje waarvan ik weer dat er altijd genoeg gedronken wordt... Ik twijfel beetje of k moet testen of niet... Wil sws niet te veel drinken want het weekend moeten we een hoop in huis doen, maandag worden er foto’s gemaakt van ons huis want dat gaat de verkoop in, dus een kater kan ik me niet veroorloven maarjaa een paar glaasjes drinken is ook niet tof als je wel zwanger zou zijn, maar ik test normaal nooit voor nod, morgen 10’of 11 dpo zou kunnen testen maar vind het ook wat vroeg... wat denken jullie? Ga vanvond ook maar eens ff bespreken met vl... fijne dag allemaal
@Joyce2013: ik denk dat het geen kwaad kan, maar voor jezelf is het denk ik vervelend. Ik weet dat tarwekiemolie invloed kan hebben op de lengte van je lf en op de bloeding, dus misschien kun je dat komende maand vanaf je eisprong proberen? Als het je niet bevalt kun je het volgende maand weglaten tijdens jullie nieuwe ronde. Als het wel bevalt kun je het dan weer gebruiken. Hier nog geen ei in zicht. Gemiddeld op dag 17, dus dan zou ik verwachten wel wat oploop in mijn ovulatietest te gaan zien vandaag of morgen. Straks testen voor vandaag. Maar heb het ook nog niet gezellig kunnen maken. @Ajuuparaplu: ja grappig net omgedraaid. Al zal het tussen een 2e en 3e bij ons wel 2,5 jaar komen te zitten, dus dat is ook niet super kort op elkaar. Hier ook regelmatig bonje met de jongens hoor. Toch moeilijk dat delen en zachtjes met elkaar omgaan @mum2be2: wat vervelend! 21 dagen is wel erg kort. Maar als je pas net gestopt bent met de pil zou het er idd denk ik wel bij kunnen horen. Is het echt menstruatie en niet stiekem innestelingsbloeding? @Edge: oh wat balen! Maar 27 dagen is idd een heel normale cyclusduur. @L89: lastig he als je dan eigenlijk niet vroeg wilt testen maar ook niet zomaar wil drinken als er een kansje is. Je zou een gevoelige test zoals de Predictor early kunnen proberen. Die kan 6 dagen voor nod. @123abc: hoe gaat het met jou?
@Yesera Hier goed hoor! Net een early van de Action gehaald, maar is helaas nog helemaal wit nou zei mijn man gister dat ik bij beide zwangerschappen vroeg testte en negatief testte voor NOD en dat was ik helemaal vergeten. Toch eigenwijs en testje gedaan natuurlijk, haha.
@Yesera wat een goed idee dat ga ik doen. Ben benieuwd of je testen beginnen op te lopen. @Edge oo nee wat jammer , wel een mooie cyclus hoor 27 dagen. Vind die van mijn altijd zo lang haha.
@Edge en @mum2be2 hmmmm, balen beide! Op naar een vruchtbare volgende ronde. @L89 Stom hè, al die symptomen waar geen touw aan vast te knopen is? Maar hopelijk is het een goed teken! Ik voel mijn onderbuik nog af en toe en heb gevoelige, jeukende borsten. Maar ook dit heb ik al eerder gehad. Ik merk dat ik het heel spannend vind nu het dichterbij komt. Mede omdat er mogelijk promotie aan zit te komen en ik het gevoel heb dat een zwangerschap dit wellicht in de weg gaat zitten. Maar we willen ook graag een 3e en promotie kan ook niet komen.
Ach balen meiden die ongesteld zijn geworden... Hier vandaag behoorlijk eiwit-achtige afscheiding. Maar vorige maand bleek dat dan over een paar dagen de eisprong pas is.. en denk er nu toch nog over na om morgen ff wat ovutesten te halen bij de action.. maar misschien denk ik er morgen anders over, ik weet zelf ff niet wat ik wil
Binnenkort starten: ♡ Apie1 - zomer 2020 ♡ Kimmetjuh90 - 29 jaar - 2021/2022? NOD-lijst: ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 3 - NOD 20 jan (na mk) ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 2 - NOD 21 jan ♡ Edge - 35 jaar -ronde 3 - NOD 13 februari ♡ Mum2be2 - 36 jaar - ronde 1 - NOD 23 jan ♡ Kikker85 - 34 jaar- ronde 1 - NOD 1 feb ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 11 - NOD 2 feb ♡ Gerdia - 27 jaar - ronde 14 - NOD 2 feb ♡ Yesera - 37 jaar - ronde 1 - NOD 3 feb ♡ Wensje2014 - 32 jaar - ronde 3 - NOD... ♡ L89 - 30 jaar - ronde 3 - NOD 22 jan?? ♡ 123abc - 29 jaar - ronde 1 - NOD ? ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 2 - pauze Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sep
@Joyce2013: ben benieuwd wat het voor je gaat doen! Ik heb de tarwekiemolie al klaar staan . Mijn ovulatietesten lopen heel langzaam op (zie foto), is dat bij jou ook zo? Zit te wachten op die knaller, hopelijk morgen of overmorgen. Vandaag in ieder geval wel gezellig gemaakt . Haha, lekker eigenwijs @123abc ! Wel jammer van de negatieve test, maar er is dus nog hoop! Ik duim voor je. @Jiseb: spannend hoor! Zowel de komende dagen als een mogelijke promotie! Duim voor je. @Jorietje: ik heb sinds vandaag idd ook die afscheiding. Meestal heb ik het vanaf 2 tot 4 dagen voor mijn eisprong. Ik ben alweer dagen aan de ovulatietesten hoor
Ben net tóch ff naar de Action gereden voor ovutesten. Straks gelijk testen. Ik zit nu op dag 14 vorige keer was dag 17 positief, ben benieuwd deze ronde