Nou, het wordt wel tijd dat er weer wat mooie positieve testen voorbij komen inderdaad. Toen wij voor een 2e gingen was binnen ongeveer 3 maanden bijna iedereen in verwachting. Nu duurt het toch wat langer. Ik duim voor snel meer zwangeren!
Ja @Yesera je had me gewaarschuwd haha. Met manlief wel erover gehad dat als we de komende 2 maand zin hebben, we nog even een jasje aandoen... Toch nog niet voor de volle 100 ervoor gaan
Ik had dit ook bij mijn vorige zwangerschappen. Bij de eerste zelfs heftig. Dus ik maak me niet teveel zorgen (dat probeer ik althans). Ik kan toch niets aan de situatie veranderen. Het is zoals het is.
Haha... nu snap ik waarom er alleen maar jongens in de familie zitten! De mannen (op de neef na) drinken liters koffie!!! Manlief nu nog op de thee zetten heeft al geen zin meer @Jiseb balen zeg!!!! Dikke knuffel en op naar de volgende ronde @MayD kijk maar uit hoor... voor je het weet is het straks raak
Tussen uitgerekende datums zat 1 jaar en 5 dagen. Geboortedatum 1 jaar en 16 dagen. De eerste is iets eerder geboren
Jaa super spannend! Apart hè dat er toch verschil is in de groei bij ieder kindje de eerste weken snap dan ook nooit zo goed hoe dat kan! Zoon werd 1 dag voorruit gezet, dochter 5 dagen terug. En deze baby (tot nu toe) ook 5 dagen terug maar écht dat kan niet! Haha
Dat dacht ik hier ook wij hebben sowieso wel wat met de maand augustus eerste twee kinderen beiden in augustus verwekt en in dezelfde maand geboren, en deze baby in augustus uitgerekend
Haha zie je wel dus die neef drinkt echt haast geen koffie en heeft dochters? Hahah Mijn man dronk ‘toevallig’ weinig koffie bij verwekking dochter, en ‘veel’ koffie en energie drank én cola bij zoon tja En nu viel het wel mee, ook thee, water en andere dingen dus ben benieuwd
@Afua32, welkom hier! Gezellig! @L89, balen van je ongi! @Roosie91, spannend morgen!!! @Jiseb, ah shit, toch ongesteld, balen zeg! Knuff! @Joyce2013, de lijst is weer toppie zo! @Esther519, balen dat je nog zo misselijk bent, hopelijk neemt het nog af en kun je snel wat meer genieten. @MayD, spannend dat je spiraal eruit gaat! En succes met verbouwen!
Bij ons kon het ook echt niet. Zou verwekt moeten zijn 3 dagen voordat we die maand überhaupt geklust hadden . Heeft dus echt te maken met snelle of langzame celdeling in de eerste dagen. Iets waar ze dus nog geen goed beeld van hebben. Maar ach ja, ze komen toch bijna nooit op die uitgerekende datum. Al zou ik het bij een 3e (en laatste) zwangerschap wel leuk vinden om die uitgerekende datum eens te halen. Ben benieuwd of ze daar in het ziekenhuis wat aan kunnen doen.
@Yesera haha dat hadden wij ook. Beide jongens zijn gemaakt volgens de meting nog voor me LH piek haha! Eerst maar zwanger worden kan bijna niet wachten haha.
Ja daar heb je ook weer gelijk in! Ik ben nou zo benieuwd naar morgen haha ja dat lijkt me wel bijzonder om een kindje op de uitgerekende datum te krijgen. Maar dat gebeurt hier helaas niet ivm geplande sectio.