Ooh nee zeg wat ontzettend verdrietig ik weet niet zo goed wat te zeggen, ik wil je heel veel sterkte wensen, en een dikke knuffel❤️
ahhhh nee he.... hele dikke knuffel meid!!! Wat shit zeg... ik ken helaas het gevoel... Veel sterkte en knuffelen met je mannen inderdaad.
Binnenkort starten: ♡ MayD - 38 jaar - voorjaar/zomer 2020 NOD-lijst: ♡ Gerdia - 27 jaar - ronde 14 - NOD 2 feb ♡ Edge - 35 jaar -ronde 3 - NOD 13 februari ♡ Lamia - 26 jaar - ronde 4 - NOD 15 feb (na mk) ♡ L89 - 30 jaar - ronde 4 - NOD 18 feb ♡ Jiseb - 34 jaar- ronde 3 - NOD 20 feb ♡ 123abc - 29 jaar - ronde 2 - NOD 23 feb ♡ Burb1988 - 32 jaar - ronde 1 - NOD 23 feb ♡ Jorietje - 39 jaar - ronde 12 (3 ov) - NOD 25 feb ♡ Kikker85 - 34 jaar- ronde 2 - NOD 27 feb ♡ Wendy041085 - 34 jaar - ronde 1 - NOD 27 feb ♡ Wensje2014 - 33 jaar - ronde 5 - NOD 2 mrt ♡ Mum2be2 - 36 jaar - ronde 3 - NOD 6 maart ♡ Joyce2013 - 33 jaar - ronde 2 - NOD 12 mrt ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 2 - NOD 13 maart Zwanger: ♡ Esther519 - 32 jaar - uitgerekend 2 aug ♡ Roosie91 - 28 jaar - uitgerekend 19 aug ♡ Lizzy123 - 40 jaar - uitgerekend 9 sep ♡ Yesera - 37 jaar - uitgerekend 10 okt Afspraken: ♡ Esther519 - 8 februari - geslachtsbepaling ♡ Lizzy123 - 12 februari - termijnecho ♡ Roosie91 - 19 februari - geslachtsbepaling ♡ Yesera - 21 februari - intake zkh + echo ♡ Roosie91 - 27 februari - controle gyn
@Lizzy123 Wat verschikkelijk verdrietig, inderdaad lekker knuffelen met je boys straks. Wens je sterkte meid. @Roosie91 Prachtige buik al ♡ Spannend echt voor geslacht hoor.. oo kan niet wachten haha
Dankjewel! Hihi jaa ik snap dat je niet kan wachten ik hoop dat je snel zwanger bent❤️ als je dan eenmaal het geslacht weet word het allemaal nog zoveel echter
Ja dat is echt zo, weet ik of ik moet gaan shoppen of wassen hahaha . Hoop op shoppen natuurlijk. Ook met een jongen moet ik wel shoppen hoor. Veel dingen al weg moeten gooien 2 jongens is de max voor kleding/speelgoed hahaha. Stelletje doerrakken die jongens van mij alhoewel vooral die jongste is me daar een exemplaar
@Lizzy123 aah nee wat een verschrikkelijk nieuws! 10 weken helemaal zwanger in je hoofd en dan zulk nieuws opeens. Sterkte de komende tijd!
Oh nee lieverd! Wat een vreselijk verdrietig nieuws . Lijkt me ontzettend naar dat je lichaam het niet heeft laten weten. Heel veel sterkte de komende tijd en idd je jongens maar even extra knuffelen.
@Lizzy123 Jeetje, wat ontzettend verdrietig! Zorg maar even goed voor jezelf. @Roosie91 Mooie buik al met 13 weken! @Lamia Gefeliciteerd! Hier nog steeds geen positieve test, ik snap er inmiddels niks meer van. En baal ook verschrikkelijk, omdat we over 2 weken naar Madrid gaan en ik dan nu waarschijnlijk precies daar ongesteld ben (of hopelijk niet, maar ik heb de hoop deze ronde een beetje opgegeven).
@Roosie91: mooi buikje! En al lekker aan het aftellen naar de geslachtsbepaling lees ik Met mij gaat het goed. Flink aantal kwaaltjes. Momenteel extra moe omdat de jongste sinds maandag ziek is. Koorts, hoesten, overgeven, snotverkouden en wil nauwelijks slapen. Alleen als je zelf staat en hem rechtop tegen je aanhoudt. Maar ja, dat is niet te doen al 2 nachten en 3 dagen achter elkaar. Straks even met hem naar de huisarts. Zo'n bericht als van Lizzy maakt me wel onzeker. Die eerste weken zijn zo spannend. Hopelijk een goede echo volgende week.