Wat licht bloedverlies kan ook door hormonale schommelingen komen. Ik had het deze cyclus op cd5, 6 en 11 en na eisprong op cd18 en 19.
@MayD, verwacht van niet. @Yesera, dat geeft dan weer een beetje rust. Had je dat ook al eens eerder gehad eigenlijk?
Wat blijft het een nare situatie zo. Hopelijk doen de medicijnen snel hun werk zodat je het af kunt sluiten. En wat lief van je man! ♥ Hoofdeinde omhoog heeft bij hem helaas nooit gewerkt. Hij is geboren met een te slappe luchtpijp en is daardoor als kleine baby extra vatbaar geweest voor luchtweginfecties (en waarschijnlijk nu nog steeds). Is dan ook al vaak ziek geweest en dan wil hij alleen rechtop gehouden worden of bovenop mij liggen. Maar dat laatste wil hij nu ook niet. Vannacht wordt denk ik een zware nacht want hij hoest zichzelf telkens wakker.
Ja ik had wel heel af en toe wat rozige afscheiding. Maar als je niet bezig bent let je eigenlijk niet op de timing ervan. Ik kan bij fertilityfriend wel terugzien dat ik het in de cyclus dat ik zwanger werd van de oudste ook op cd5 en 10 had.
@Lizzy123 wat naar zeg! Bij mij hebben ze toen geprobeerd het op te wekken met speciale pillen, maar dat sloeg niet aan. Uiteindelijk hebben ze een curretage gedaan en toen was ik gauw hersteld. Fysiek dan, mentaal duurde het nog wel even. Hoop dat het gauw klaar is en je inderdaad verder kunt! @MayD aaah dan snap ik het haha! Ik heb ook allerlei dingen die ik wil doen en die met een zwangerschap niet handig zijn, maar dat is meer luxe dan noodzaak Uiteindelijk komt het nooit gelegen dat je er even uit bent vind ik. Maar dat is dan de concessie die we moeten doen als vrouw zijnde.. Ik dacht even dat mijn ovulatie op zich liet wachten maar ik zit er nu echt middenin. Klopt wel weer volgens de planning gelukkig. Mijn lichaam is tot nog toe heel stipt. En het is super handig dat ik het kan voelen!
@Wensje2014 Roze op cd 5 of 6 kan trouwens ook nog wel bij de menstruatie horen, al was die van mij meestal met 3 of 4 dagen klaar. Maar vooral die van cd10 en 11 zijn wel vergelijkbaar met wat jij nu had.
Ik heb ook pillen gehad hoor, maar het doet tot nu toe weinig. Helaas zit er een weekend tussen. Als het niet op gang komt kan ik maandag weer contact op Ik heb speciale pillen gehad, maar die doen tot nu toe weinig. Ik heb alleen een beetje licht bloedverlies. Helaas zit er een weekend tussen. Maandag mag ik het zh bellen als er niks gebeurd. Maar we hopen op vandaag. Ze zeggen toch dat toeval niet bestaat? De tweede naam van mijn oudste zoontje is valentijn, zijn broertje is hier ook naar vernoemd... en vandaag is het.... Valentijnsdag. Dat zou gewoon mooi en bijzonder zijn.
Hallo dames mag ik voorlopig met jullie mee lezen? Ik zit in 3 pauze rondes en mag vanaf april weer starten. Ik heb een aantal jaar aan de prikpil gezeten. En de laatste injectie gehad op 17 april 2019. Eerste menstruatie op 17 september en daarna werd het een zooitje. Nu zit ik in de stopweek van de pil en moet nog 2 strips slikken. Ik hoop dat het helpt mijn lichaam te resetten. Ik ben 32 jaar en moeder van 2 dochtertjes uit 2010 en 2013. We hopen dat we nog een keer mogen genieten van nog zo een wondertje. Alhoewel mijn meiden af en toe echt draken zijn en mijn vriend het soms wel lastig vind.
Welkom @haileybaby! Heel herkenbaar, alleen hier dan 2 draken jongens . Hopelijk reset je lichaam zich en kunnen jullie snel aan de slag! @Lizzy123: wat naar dat de pillen nu nog steeds niet hun werk doen. Ik hoop dat het vandaag op gang komt! Ik geloof niet in toeval Onze kleine heeft een hele slechte nacht gehad. Vanochtend weer naar de huisarts geweest en het heeft zich toch ontwikkeld tot longontsteking . Direct gestart met antibiotica, dus hopelijk slaat dat snel aan.
Ah lieve Lizzy wat erg! Neem de tijd om te rouwen. Je verliest echt een kindje dat in je gedachten en qua liefde al helemaal af en aanwezig was. Dikke knuffel! ♡
@Lizzy123, dat us inderdaad wel bijzonder. Ik hoop dat je niet te lang hoeft te wachten voor er iets gebeurt. Dikke knuf. @haileybaby gezellig dat je mee komt kletsen. Ik hoop dat je cyclus snel weer "gewoon" is. @Yesera, oh wat vervelend! Heel veel beterschap en sterkte. Hier ineens vanmorgen meer rood en het lijkt weer weg. Zucht. Ik voel me even heel onzeker. Wel geklust gisteren. Dus misschien komt het daar nu door. Heeft het nu wel nut om te klussen? Komt er nu wel en eisprong? ging juist net weer goed met cyclus dat ik het goed voelde aankomen. Ik kan niks anders doen dan afwachten, maar ik vind dit helemaal niks.
Welkom! @haileybaby Ach toch @Yesera wat ontzettend naar voor jullie mannetje en voor jullie! Ik hoop dat de antibiotica nu snel gaat aan slaan. En nog een extra knuffel voor jou @Lizzy123
Welkom @Daphne1002 en @haileybaby Nogmaals beterschap voor je kleintje @Yesera hoop dat hij nu snel een beetje op gaat knappen. Wat rot @Lizzy123 hopelijk gaat je lichaam snel reageren op de medicatie. Eindelijk @Jiseb, beter laat dan nooit! @Wensje2014 vaag idd, maar je kunt alleen maar afwachten helaas. En het gezellig maken voor de zekerheid. Hier niet meer gezellig gemaakt gister. Zo druk op mn werk, heb echt weinig energie voor iets anders... als ik mn bed zie wil ik slapen, haha. Fijn weekend allemaal!