Gaan voor een 3e wondertje!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Jorietje, 6 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Trouwens ik draai nu zeker 4 tot 6 nachtdiensten per maand. Ik denk dat ze not amused zijn als ik straks ook geen nachten meer kan draaien.
    Ergens gelezen dat nachtdiensten de kans op miskramen vergroot.:$

2. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik ben vanochtend begonnen met vloeien. Ik heb dit bij elke zwangerschap wel op een moment gehad, maar het maakt me toch weer zo vreselijk onzeker. :(

3. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    @Yesera wat vervelend! Lijkt me spannend elke keer. Ik vind de krampen die er gewoon bijhoorde al spannend bij de eerste 2. Hopelijk gewoon weer een symptoom voor je.

@Burb1988 geen idee of dat de kans vergroot, maar lijkt me sowieso zwaar tijdens de zwangerschap. Ik vond de late diensten al verschrikkelijk omdat ik naar bed wilde om 9 uur.

Volgens mij heb ik een piek gevonden (is toch donkerder dan de andere dagen). Helaas vandaag late dienst dus kom pas thuis als m'n man al slaapt. Eergisteren wel al gezellig gemaakt dus hopelijk helpt dat en anders morgen avond.

Hele stomme vraag: maar ik heb altijd last daar beneden daarna. Altijd gehad. Net of het moet herstellen ofzo, of dat er een wondje zit. Vaak ook wat bloed. Dus 2 dagen achter elkaar lukt meestal nieteens, soms zelfs langer. Hebben meer saar last van?

Bijgevoegde bestanden:

4. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Ajuuparaplu is het wellicht niet nog te droog? Ik heb dat dan namelijk ook wel eens. Ik heb een heel lekker frisse tip, spuug gebruiken, want in glijmiddel zit vaak zaaddodend middel.

5. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Nee dat lijkt het niet te zijn. Hebben eerder ook glijmiddel gebruikt, maar maakt geen verschil.

6. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Verzorgende ig en fotograaf
    Gelderland
    Heb je misschien litteken weefsel waar je last van hebt? Ik heb er nu geen last meer van maar bij mijn eerste was ik tot aan mijn clitoris uitgescheurd... de gyn heeft het na de bevalling vluchtig gehecht.. ( ik ga nu in detail praten dus op gelet xD!l onder mijn clitoris, dat vel/huid was gescheurd. Omdat dit zo lomp gehecht is zit er een litteken die zichtbaar is. In het begin trok dat onwijs! Toen de boel genezen was heb ik 2 keer daags het in gemasseerd met olie ( het litteken dus he hahahaha nu voor de fun 2 x per dag hahah) voelt nu niet stug meer met ik heb continu er een soort ontsteking onder het litteken zitten. Een harde witte punt op het litteken waar soms wit slijm/pus (?) Uit komt .. (baaaaaahhh) tmi!
    Misschien bij jou ook te maken met een vorige bevalling?

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @Jiseb ik duim voor je meid

@Ajuuparaplu je ei springt 12 tot 48 uur na je piek, dus er in nog kans. Wellicht voorspel wat langer maken?

@Burb1988 over nod en nog niet getest?

8. Ajuuparaplu

Ajuuparaplu Fanatiek lid

15 jan 2020
    1.522
    1.118
    113
    Vrouw
    Het is niet tot een vaginale bevalling gekomen. Beide keren kreeg ik bij 10cm ontsluiting een spoedkeizersnede. Dus ik ben wel gehecht maar niet daar :p
    Maar wellicht dat het een hoop kleine wondjes zijn en dat dat kleine littekentjes zijn en dat het daarom pijn blijft doen. Het geniale idee om eens glijmiddel te gebruiken kwam pas na een paar jaar. Misschien toen al te laat?

9. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Als er littekens zitten zullen ze misschien idd nu wat stugger zijn. En ja glijmiddel, zelf nooit gebruik, naja 1 keer maar ik ben er blijkbaar allergisch voor als het niet op water basis is was het leek wel of de boel in de fik stond er na. Weet wel, glijmiddel en zwanger willen raken is niet een heel groot succes

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Je hebt speciaal glijmiddel voor als je zwanger wil raken hoor. Ff googlen

Apie1, Jiseb en Lamia vinden dit leuk.
  11. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Ja ik weet het proceed geloof ik

Apie1 vindt dit leuk.
  12. Lamia

Lamia Fanatiek lid

1 mei 2014
    1.474
    1.610
    113
    Vrouw
    Gelderland
    Dat wist ik niet ! :p

Dubbeltje82 vindt dit leuk.
  13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Ajuuparaplu: ik denk dat je jiseb bedoeld in plaats van mij. Jij hebt je piek is wel gevonden. Morgen of overmorgen zal je eisprong zijn, dus je hebt nog tijd!

@Jiseb: wat vervelend dat je vloeit! Is het veel? Geen kramp? Hopelijk blijft alles goed gaan.

@Burb1988: je bent erg vroeg met testen op 7dpo, maar je hoort het wel eens bij een vroege innesteling. Hopelijk ga je over een paar dagen echt mooie roze streepjes zien!

14. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Jorietje, nog gefeliciteerd met je verjaardag! Balen van je ongesteldheid, op naar de volgende ronde maar weer.

@Lamia, fijn dat je een vroege echo krijgt.

@Jiseb, spannend zeg, ik lees net dat je bloedverlies hebt, pfff dat is helemaal spannend dan. Have fun in Madrid!

@Burb1988, de lijst klopt niet voor jou denk ik dan toch? Succes op het wachtbankje. Ga je als je zwanger bent aangeven dat je geen nachtdiensten meer wilt draaien? (Ivm grotere kans op een miskraam)
    Ik bereid medicijnen en mocht ik zwanger worden moet ik altijd 1 collega inlichten die dat dan stiekem voor mij kan overnemen ;) (we bereiden gelukkig niet meer dagelijks)

@Lizzy123, ik hoop dat het al je ongesteldheid is, dat zou fijn zijn, dan weet je waar jullie aan toe zijn met jouw cyclus.

@Ajuuparaplu, sorry, geen ervaring mee. En ik zou morgenavond zeker meepakken ;), alle kansen benutten.

Hier alweer op het wachtbankje, spannend, ben benieuwd hoe lang mijn cyclus deze maand is, ik doe geen ovulatie testen of iets dergelijks, we zien het vanzelf.
    Ik hou alleen wat bij in een app op mijn telefoon.

Jiseb en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  15. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Spuug is ook zaaddodend ;)

16. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Hoi Ajuu,

Dit kun je eens bij een gyn navragen wat het kan zijn. Ik heb een tijdje na de bevalling van de jongste hetzelfde gehad. Er was een deel van mijn huid net aan de binnenkant waar de huid onrustig blijft. Het had een naam die ik niet meer weet en er bestaat een hormoonzalf voor. Hier is het met rust genezen, maar als we een aantal keer kort na elkaar vrijen gaat het weer pijn doen en heb ik licht bloedverlies. Misschien heb jij hetzelfde? Is een vervelende pijn. Beetje als een schaafwond.

17. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    @Apie1 Echt? Dat wist ik niet. Het heeft bij ons in ieder geval nooit genoeg gedood :roflmao:.

Het vloeien is snel weer gestopt. Alleen vanochtend een 1 keer wat meer roze met afvegen en daarna nog maar heel weinig. Nu al de rest van de dag niks meer. Ik ga maar uit van een gesprongen vaatje ofzo. Heb vandaag wel een zeurend gevoel aan de rechter kant gehad, maar geen krampen gelukkig. We wachten maar weer af. Nog een week of 2 ongeveer en dan heb ik een echo.
    Verder heb ik trouwens nog echt nergens last van.

18. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    @Jiseb, fijn dat het gestopt is!

Jiseb vindt dit leuk.
  19. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012