@Burb1988 wat super spannend! @Roosie91 Wat vervelend van de pijn. Succes bij de controle! Ik had op het einde bij de tweede een vreselijke pijn in mijn linkerbil/been. Kon nauwelijks normaal lopen. Maar dat was veel verder in de zwangerschap en vermoedelijk doordat zijn hoofd op een bepaalde spier of zenuw drukte. Toen hij volledig ingedaald was liep ik weer als een kieviet Ik zit te wachten tot mijn menstruatie begint. Had het eigenlijk gisteren al verwacht, maar nog steeds niks. Normaal gesproken kan ik de klok er op gelijk zetten. Ik voel me niet zo lekker, maar dat is wel vaker als ik ongesteld moet worden. Kijk het even aan. Volgende week heb ik de afspraak bij de gyn. Dat kost me inderdaad mijn eigen risico, iemand hier noemde dat al. Ik zou het nog bespreekbaar kunnen maken of ze daar niks aan kunnen doen, maar je eigen risico gaat er heel gauw doorheen. Dat is dus gewoon ruk aan dit systeem in ons land, vind ik. Nu is het bedrag van 385 euro voor mij geen ramp, maar er zijn natuurlijk meer dan genoeg mensen waarvoor dat wel een probleem is. Naar is dat. Ik duim eigenlijk dat ik na 6 maart heel vlot geholpen kan worden en we dan nog die cyclus kunnen benutten
@Roosie91 Ai, die pijn zo redelijk in het begin al is niet fijn! Hopelijk kan je snel terecht bij de fysio en blijft het hierbij! @Burb1988 Oh spannend! Hopelijk na het weekend een mooie dikke streep. ik heb vanochtend nog een heel klein beetje bloedverlies gehad, maar het stelde heel weinig voor. Ik ben zo benieuwd naar de test zaterdag. Zou ik dan eigenlijk nog in de ochtend moeten testen, of zou dat niet meer veel meer uit moeten maken?
Nou, ik ben net veel meer gaan vloeien en heb een raar gevoel onder in mijn buik. Ik denk dus dat het einde verhaal is.
Bel anders even de vk( al is het ter geruststelling) hoeveel bloedverlies heb je en welke kleur? Heb het bij de eerste ook gehad...en het is nu een kleuter van bijna 5 jaar.
@Burb1988: spannend!! Ik zie geen streepje, maar dat is idd altijd lastig op de foto te krijgen als ze zo licht zijn. Hopelijk brengt die ooievaar idd een kindje mee
ik ben altijd bij de gynaecoloog en zit nu in Madrid, dus ik denk dat ik zaterdag nog een keer test en dan afhankelijk daarvan bel of afwacht. Het is helderrood en komt inmiddels in mijn maandverband, gisteren alleen nog met afvegen.
@Roosie91: vervelend dat je daar last van hebt! Hopelijk kan je met een bekkenfysio zorgen dat het niet erger wordt. Genoeg afwisselen in beweging en rust in ieder geval.
@Daphne1002: vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk breekt het snel door en krijgt de gyn de stukjes er volgende week snel uit! Zou fijn zijn als je dan direct groen licht krijgt om deze ronde ook te benutten. Ik ben altijd binnen een paar maanden door mijn eigen risico heen , dan zou zo'n bezoekje aan de gyn ook niet meer uitmaken.
Inmiddels is mijn menstruatie op gang gekomen @Jiseb ow nee wat naar die onzekerheid!! Sterkte, ik hoop dat het mee valt. @Burb1988 hoe voel je je?
@Burb1988 dat klinkt goed @mum2be2 ja nou dat hoop ik dus haha! Ik draag deze keer bewust geen tampons zodat alles z'n doorgang kan vinden
Hoi allemaal Zag deze topic voorbij komen en sluit me graag bij jullie aan. Na lang te hebben getwijfeld voor een 3e heb ik begin januari de spiraal laten verwijderen. Ik heb 2 dochtertjes van 6 en 4. Voor de spiraal had ik een cyclus van 28 dagen en dat ik heb nu even aangehouden. Ben vandaag 3 dagen ‘Overtijd’ veel last van menstruatiepijn maar nog geen gezien.