Haha ja echt leuk dit meisje eigenwijsje vertikte het om anders te liggen dus dan maar een foto op zijn kop ja ik heb bij mijn dochter HELLP gehad sindsdien medicatie gekregen labethalol was dat. Tot zoon 1,5 jaar was dat gebruikt. Dus tijdens zwangerschap zoon ook hoge bloeddruk en nu dus gewoon weer ik baal er echt van. Had gehoopt deze zwangerschap zonder medicatie door te kunnen komen maar helaas. Liever medicatie dan weer zwangerschapsvergiftiging natuurlijk ooh woow maar dat is ook heftig! Moet je dat bij een volgende zwangerschap dan weer?
Wauw heftig ik ben zooo bang voor het Corona virus normaal ben ik best nuchter maar nu ik zwanger ben brrrr
Voor mijn bloedgroep is het 3 x een prik in bovenbeen...waarvan de laatste na de bevalling ( voor een eventuele volgende zwangerschap). En mijn overgrootmoeder, grootmoeder en moeder hadden/ hebben diabetes type 2 dus 3 generaties hebben het...ik loop dus risico zwangerschapsdiabetes te krijgen.
Ooh heftig en zwangerschapsdiabetes is ook geen pretje lijkt me! ooh super dus nu hoef je die prikken niet meer of begrijp ik dat verkeerd?
gisteren avond getest en vanochtend getest beide negatief Omo wit dus wacht rust mijn regels af. Zit nu op een cyclus van 32 dagen terwijl ik altijd een cyc van 28 heb gehad. heb wel al sinds NOD heel erg buikpijn alsof het elk moment kan komen maar nog steeds niks. @Roosie91 mooie echo! Vervelend die hoge bloeddruk gelukkig houden ze altijd wel goed in de gaten.
@Roosie91, mooie echo, jammer van de hoge bloeddruk, gelukkig zijn er medicijnen voor, hopelijk kan je het daarmee onder controle houden. @mothertobe1, balen van de testen, het klinkt wel alsof je ongesteldheid eraan komt anders zou je toch wel iets van een streepje moeten hebben lijkt me. Hier kan ik de vraag: hebben jullie nog mondkapjes en desinfecterende handgel niet meer horen.... Heb vanochtend 3 papieren uitgeprint met: Mondkapjes en handgel UITVERKOCHT!!! Geeft ons meer rust aan de balie.
@Burb1988, ik heb ook zo’n bloedgroep, met rhesusfactor. Ik let altijd goed op of ik die injecties wel krijg inderdaad, na mijn laatste miskraam ben ik niet eerder naar huis gegaan nadat ze me die prik hebben gegeven (heb er direct zelf naar gevraagd voordat ze het gingen vergeten )
@Roosie91: fijn dat je weer even mocht gluren! Wel balen van je bloeddruk. Maar idd liever nu extra controle en medicatie dan HELLP! @Burb1988: ben jij dan Rhesus C negatief? Ik ben Rhesus D negatief. Mijn man en jongens zijn allemaal positief. Moest bij beide zwangerschappen met 27 weken bloedprikken om de bloedgroep van de baby te controleren en kreeg met 30 weken en direct na de bevalling een prik, 2x dus. Zal deze keer ook weer zo gaan. @mothertobe1: wat jammer dat je negatieve testen had! Misschien late eisprong deze maand?
AB negatief , mijn man is O positief en beide dochters ook. Dus waarschijnlijk de derde ook. Heb helaas een bloedgroep die 2% van de mensen heeft
Ik heb weer getest ( zal hem vanavond hier plaatsen) hij lijkt iets opgelopen, maar zelfs manlief kon hem een beetje zien. Kan natuurlijk nog alle kanten op. Maar hij is roze. Oh en ik heb getest met 2besure die meet hcg vanaf 10
Dat is hetzelfde als ik heb . Echter wel meer procent van de vrouwen is negatief hoor, geloof zo'n 15-20%. Het negatief zijn ligt aan de Rhesusfactor. Bij Rhesus D negatief is het 2x bloedprikken (1x standaard aan het begin om je bloedgroep te bevestigen en bij idd negatief 1x met 27 weken om de bloedgroep van de baby te bepalen). Is de baby positief dan krijg je 2 prikken. Voor Rhesus C negatief is geen prik beschikbaar lees ik net. Spannend dat jullie oploop zien! Hopelijk gaan de testen mooi verder oplopen! Wanneer ga je weer testen?
Je hebt gelijk...maar dit zal mijn laatste keer zijn...dus die laatste is niet erg als die vergeten word.
@Roosie91 Bleh, niet fijn, een hoge bloeddruk. Ik de 1e was het bij mij nog elke keer op het randje, maar bij de 2e heb ik ook medicatie gehad. Ik ben er weken en weken echt doodmoe van geweest. ik heb ook een rhesus, klein c negatief. Je moet dan wel extra prikken, maar ze kunnen er nog niks mee. Je krijgt achteraf ook geen antistoffen. @Burb1988 Wat fijn dat ie donkerder wordt. Is hij al op de foto te krijgen?
@Yesera, helaas ben ik net ongesteld geworden blijkbaar is mijn cyclus langer dan ik dacht. Heb in januari spiraal verwijdert. Op naar de volgende ronde. jij nog gefeliciteerd met je zwangerschap, super leuk! @Burb1988 spannend! Hopelijk een voldragen zwangerschap