Ik gebruik gewoon de dipsticks, hoeft allemaal niet zo duur te zijn Nou vorige rondes had ik meestal 1 positieve test en dan nog niet echt een knaller... Deze ronde had ik echt wel twee dagen mooie testen en ook een knaltest! Dus goed geklust en hopelijk blijft ie mooi plakken
Ja hoor, hoewel het wat rustig is hier. Spannend dat jullie voor een vierde gaan. Hoe oud zijn je kindjes nu? Ben je al lang bezig of net begonnen?
Net begonnen. Vorige maand een vroege miskraam met 4,3 weken. Nu is het ongeveer 2 a 3 dagen na mijn eisprong. (Donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest). Mijn kinderen zijn 12, 8 en 3 jaar oud. (Jongen, jongen en meisje) Hoe lang ben jij bezig? En hoe oud zijn jouw kinderen?
Hoi mama's Mag ik hier mee in het clubje? Sinds de geboorte van nr3 willen we beide graag een 4de mee ons hart maar ons verstand zegt neen. Nu ff geleden vertelde mijn vriend heel kwetsbaar dat hij het de laatste tijd heel moeilijk heeft mee de gedachte dat er geen kindje meer komt. Dus nu zijn we bijna 100% zeker dat we een 4de gaan. We gaan nog wel even wachten omdat we in juni 2018 trouwen, de zaal en kleed enzo zijn al (voorschot) betaald dus dat is nogal stom om af te zeggen. Dus ik mag nog geen buikje hebben op de trouw en dus nog even wachten Een vraagje voor de mama's met 4 kids: is dit een groot verschil mee 3? Ik vind de overgang alsmaar beter meevallen Even voorstellen: Ik ben Birgit, 27 jaar en kom uit België. Als beroep ben ik mechanical engineer maar ik ben mijn eige zaak an het opstarten zodat ik van thuis uit kan gaan werken. Ben 11 jaar samen met mijn vriend en we hebben 3 prachtige kleine kids
Welkom! Spannend dat jullie voor vierde kindje willen gaan. Bij ons waren er ook een lange tijd allerlei bezwaren, maar ons gevoel zegt ons dat we dit zo graag willen. Een vierde is heel erg welkom. Ik zit nu een halve week na mijn eisprong dus ik wacht het af. Ik voel nu nog niks bijzonders.
Welkom @BertxBirgit en @Babywens7! Ik ben 34 (sinds dinsdag ) en mama van drie mooie jongens van 11, 8 en 5 jaar! Wij gaan ook voor een vierde kindje! Het heeft een aantal jaar geduurd voordat we er echt achter kwamen dat we graag nog een kleine wilde, maar de beslissing is gemaakt en nu wil ik het ook echt heel graag! Ik ben net ronde 5 ingegaan en zit op dag 9 van mijn cyclus. Ik ga morgen weer starten met ovulatietestjes... Spannend dames! Succes allemaal!
Hoi meiden, BertxBirgit, welkom! Sorry dat ik even niet zo actief ben, erg moe en erg druk. Zijn bezig ons huis te verkopen en dat vreet veel energie merk ik. Ben ook grieperig nu helaas. Babywens, mijn kids zijn bijna 16, 7, 5 en 5 maand. M,j,m,m Ik heb deze maand geen ovulatie kunnen spotten met de testen. Elke keer bleven ze negatief en dat snap ik niet. Verwacht eind van deze week mijn menstruatie, of volgende week, kan ook als het 5 weken is. Heb even het bijltje erbij neergegooid en wacht het maar af allemaal. Geen ovulatie is geen kans op zwangerschap natuurlijk. Mommie33, ik was je nog wel even blijven volgen en vind het erg jammer dat het niet gelukt is afgelopen ronde. Toch weer even een flinke domper hè! Voor mezelf, ergens heb ik het idee dat het niet meer gaat lukken en dat is best moeilijk. Mijn dochtertje zei vanavond nog, mama, ik wil er nog graag een baby bij... dan moet ik even slikken hoor. Was het maar zo makkelijk. Maar ben super blij met ons viertal natuurlijk, dus wat dat betreft al rijk gezegend. Waar zitten jullie nu in jullie cyclus?
Zo schattig dat je dochtertje dat zegt! Maar wel vervelend dat je het idee hebt dat het niet meer gaat lukken... Ik zit nu op 10dpo. Ik heb heel erg pijnlijke borsten en heel erg testdrang. Ik heb vanmorgen dus getest, maar hartstikke negatief. Heel erg balen. Ik heb getest met kruidvat 2v5 en een early Action-test. Allebei Omo-wit. Ik voelde me erg verdrietig, terwijl ik weet dat het misschien wel veel te vroeg was te testen. Ik denk dat het ook komt doordat ik vorige maand een miskraam heb gehad. Ik had zo de hoop dat het deze maand dan meteen raak zou zijn omdat ik veel heb gelezen dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam. Maar goed, ik heb nog steeds wel hoop, merk ik. Dat komt vooral door mijn extreem pijnlijke borsten. Vorige week kon ik er bij wijze van spreken nog in prikken en knijpen zonder dat het gevoelig of pijnlijk was; ik voelde dan vrijwel niks. Maar nu... een scherpe brandende pijn en ze lijken wat groter te worden. Maar wel zacht. Ik ga nu pas weer testen als ik een dag over tijd ben. Zaterdag.
Ja dat was inderdaad weer even slikken ja! Nu alweer net na mijn eisprong dus weer op de wachtbank Wat ontzettend vervelend dat je je ovulatie niet hebt kunnen spotten! Hopelijk de volgende ronde dan een betere kans... Ik ga weer hopen en duimen op een positieve afloop... @Babywens7 ik wil je hoop zeker niet omlaag helpen! Maar ik heb elke ronde ontzettend pijn aan mijn borsten en helaas gebleken dat dat niet aan een eventuele zwangerschap lag... Hopelijk heb je aankomend weekend meer geluk met testen! Het is indd nog vroeg met 10dpo
Ahhh nee... dat akelige wachten ook hè, heel frustrerend allemaal. Ik hoop echt voor je dat je testen alsnog uit gaan slaan en positief worden. Lees idd dat je extra vruchtbaar zou zijn na een bevalling of miskraam. Vraag me alleen af of dit werkelijk het geval is. Wat erg van je miskraam ook. Hoe ver was je? Sterkte ermee, blijft bij tijden zo moeilijk. Was je voor die ronde al lang bezig of niet?
Spannend weer dus voor jou. Ik weet het niet hoor, vind het erg vreemd dat ik schijnbaar geen ovulatie hebt gehad. Wel voorafgaand een enorm heftige menstruatie die twee weken doorliep. Begon ook al een week eerder, 3 weken ipv 4 of 5. Heel vreemd. Ben nu dus op tijd begonnen met testen, maar helaas dus geen resultaat. We zien het allemaal wel...
@Mommie33 Spannend! Ik vind die wacht weken echt slopend... Ik heb zelf ook vaak wel een kleine week voor mijn menstruatie al pijnlijke borsten, maar nu is het pijnlijker en het begon eerder. Maar dan nog hoeft het niks te betekenen. Ik merk dat ik nu het gevoel heb dat ik niet zwanger ben. Ik weet niet precies waarom.... @Hadassa Zou het kunnen dat je cyclus nog wat ontregeld is? Jouw jongste is toch 5 maanden? Bij mij was het toen soms nog onregelmatig. Ik hoop voor je dat het uiteindelijk weer regelmatig wordt.
Gezellig mag ik mee kletsen? Moeder (35 jaar) van 3 jongens. Oudste is bijna 7, middelste 4.5 en kleinste 2.5 jaar. Ik vond de 3e erbij wel erg pittig omdat mijn middelste een weglopertje was/is, maar nu begint hij langzaamaan rustiger te worden. Mijn man is nog aan het nadenken, het lijkt hem leuk maar soms zegt hij het ook vermoeiend te vinden. Hij lijkt naar ja te neigen gezien sommige opmerkingen, in december zou hij me vertellen wat het wordt een ja of een nee. Toen ik in september erover begon zei hij; nee we zouden tot december wachten. Dus eigenlijk heb ik hoop dat hij ja gaat zeggen want anders zou hij in september toch al meteen zeggen nee het zit er echt niet in. Die 3 maanden nog wachten...hij had ook al meerdere opmerkingen gemaakt die dus erop leken dat hij er wel voor wil gaan. Maar hij zei ook een keer als ik nu ja zeg wil je morgen beginnen haha. Overigens zou ik er pas in de zomer voor willen gaan. Soms wel een beetje bang dat ik dan zelfs al te oud ben, dan ben ik 36, maar toch zou ik graag minimaal 4 jaar verschil willen tussen mijn derde en een eventuele vierde. Ik wacht vol spanning af op het antwoord, ondertussen begin ik telkens meer weg te dromen over nog 1x zwanger zijn, nog 1 keer zo'n klein babytje...ik vind het zo bijzonder allemaal. Nog 1 keer bevallen..
Welkom MinnieJ, gezellig meekletsen met ons. Spannend dat afwachten op je man zijn beslissing haha... waarom zou je te oud zijn als je 36 bent? Ik ben 39 en vind mezelf echt nog niet te oud. Mijn menstruatie is er nog steeds niet. Ik heb afgelopen nacht zo naar gedroomd. Ik had weer een heel zware vloeiing en kwam bij de gynaecoloog terecht voor onderzoek. Het bloed liep langs mijn benen op, vreselijk! Ook ben ik enorm moe, deze week heel veel geslapen, ook overdag. Snap er niks van en voel me helemaal niet prettig daarbij. Man vroeg al, ben je niet zwanger? Maar nee, dat denk ik absoluut niet, lichaam doet gewoon raar. Vopanmorgen zei hij, zou je niet in de overgang zitten met die zware vloeiingen van je en nu je er ook nog eens over gedroomd hebt. Brrr... mag toch hopen van niet zeg. Wacht het dus nog maar even af, meer kan ik toch niet doen. Ik heb verder nergens last van, geen pijnlijke borsten of steken in mijn buik. Geen menstruatieklachten, noppes, nikkus, nada! Alleen erg moe en wat verkouden. Geen ei gespot deze maand, dus ik snap er niks van. Hoe is het met de rest van de mama’s? Fijn weekend allemaal!