gaan voor een derde kindje of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miepie28, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ja idd zo af en toe een hint hahaha..
    Oh hier stop ik nu met de bv en dan ga ik aan de pil en dan zie ik het wel...heb ook geen haast....

Maar blijf ook meekletsen hier...

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ik was eigenlijk 23 maar werd ook mk en daarna 24 en 25 jaar en ben nu nog 26 maar morgen word ik 27 en hoop de 3e te krijgen als ik 28 ben of zwanger te zijn in dat jaar.

gister zei hij op de bank ja wil wel derde en zou een meid leuk vinden. ik zei haha je bent nog erger als mij omdat ik bijna zeker weet dat t een jongen word, gevoel haha maar zou wel super leuk zijn maar vind alles goed.

mommylove je bent geen fossiel hoor haha

mandje das erg sneu voor je sterkte. hoop dat hij wat bedaard en je steunt succes

mmke das minder ja als je geen kamer meer hebt maar heb je wel een optie.

hier ook kijken voor dakkapel want dan heeft iedereen eigen kamer maar ben benieuwd naar de prijzen. gelukkig kan manlief ook veel zelf

ik stop waarschijnlijk na deze strip end an met condoom maar ja dan denk ik dat we wel eerder ja zullen zeggen haha maar ja eerst vakantie dan dakkapel en beneden nog verbouwen en da wil ik toch echt gedaan hebben en vakantie zeg ik niet af. wil zo graag na 5 jaar weer naar buitenland.

3. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jaaaa, ik blijf ook gewoon gezellig hier meekletsen hoor! Of het nog lang moet duren of niet (ga er maar vanuit van wel;)), ik vind het wel leuk om iedereen te blijven volgen.

Kim, wat ontzettend leuk dat je gaat trouwen! Al die voorbereidingen en voorpret is zo leuk! Ik ben volgende maand alweer 5 jaar getrouwd, waar blijft de tijd zeg. En wat je zegt over de babytijd ben ik wel met je eens, dat je nog wacht tot de jongste 2/2,5 jaar is. Ik wil nu ook wat langer kunnen genieten van de kleintste voordat we ons weer helemaal storten op cyclussen, eitjes en NOD's. Voor mezelf zou ik er eind 2012 weer voor willen gaan, maar ja..... Er moet er nog eentje willen hè?!

Mandje, wat ontzettend triest dat je een mk hebt meis, en helemaal triest dat je partner zo reageert:(. Ik vind het erg respectloos naar jou toe, vooral nu je net weet dat je weer een mk hebt. Ik weet uit ervaring hoe enorm kl*te je jezelf daarna voelt, het is dan juist belangrijk dat je steun krijgt en een arm om je heen..... Sterkte meis, denk aan je!~

Mmke: ik moest net zo lachen om jouw reactie in het topic over tropenjaren:D. 'En dan wil ik toch nog een derde.....' , ik had het geschreven kunnen hebben;). *gaaaaaaaap*

Cindy: Einde bv is dus in zicht? Zie je er tegenop? Ik heb het er nog steeds weleens moeilijk mee dat ik ben gestopt met 7 mnd, maar ja..... Gelukkig lijkt m'n meisje er geen last van te hebben;)

Verder kan ik ff niet terugscrollen naar beneden, dus sorry als ik iemand vergeet.

Hier ook alweer wakker vanaf 7 uur vanmorgen, manlief had nachtdienst dus ik moest er wel uit. Vandaag een echte hangochtend, zit nog lekker in m'n pyamaatje onderuitgezakt op de bank.

Ik zat trouwens wel weer te 'piekeren' over hoe het zou gaan met een derde kindje en de oudste naar school brengen?! Stel: m'n zoontje moet naar school, m'n dochter naar de psz en dan heb je nog een klein baby'tje die moet slapen?! Hmmm..... Dan vraag ik me toch echt af hoe ik dat dan allemaal voor elkaar moet gaan krijgen! Ach, ook dat practische probleem zal zich t.z.t. vanzelf wel oplossen toch?! Zo'n ding aan je fiets, zo'n karretje bedoel ik, daar mag toch een maxi cosi in? Haha! Waar denk ik nu in vredesnaam toch alweer aan?! Eerst maar eens zien, dan pas geloven.....(en piekeren:D)

4. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zullen we staffelkorting vragen met z'n allen voor al die dakkapellen?!:D

5. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja goed idee mommylove haha maar ja is wel kamer extra he

en hier ook vroeg dag gaap. 1 half 7 en ander half acht maar zitten de buren buiten om 5 uur grrrr wel zon rot buren maar ja.

ik heb een hele lieve buurvrouw dus liet de jongste in bed als hij sliep en de oudste naar psz moest, ideaal en is nog geen 2 min hier vandaan dus heb 1 of 2 x ff snel op en neer geracet maar vind ik ook niks

6. Alita

Alita Niet meer actief

@Joel ik ozu wel zelf eerst alles in orde willen hebben voor een derde kindje gaat komen, zoals de kamer niet?

@mommylove ja vindt het wel erg maar minder erg dan de eerste keer...vanmorgen heeft ze niks gedronken dus het is echt einde nu....ach zo kan ik eens stoppen met zeik cerazette!

7. Alita

Alita Niet meer actief

@Praktische zaken....ach dat is even passen en meten maar komt goed....dat is net zoals je bij je tweede even moest wennen....alleen zal ik nu nòg eerder moeten opstaan om alle kids verzorgd te krijgen hahahaha

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Oh nee, vreselijk zeg. Maar goed dat je die echo nog hebt gekregen en een kloppend hartje hebt gezien...... daar wil je toch écht niet aan denken...

Oh Mandje, ik vind het echt vreselijk voor je dat het mis is gegaan. En eigenlijk nog erger hoe je man erop reageert...
    Ik kan er wel in komen dat hij het moeilijk heeft als hij net is gestopt met roken, maar heeft hij wel enig idee hoe dit voor jou is? En dat jij wél heel erg nadenkt over een derde kindje?
    Ik zeg natuurlijk niet meteen dat hij je mening zou moeten delen, maar een beetje meer emotie en respect voor jou vind ik wel op zijn plaats.
    Sterkte meid. Ik denk dat het heel belangrijk is om hier even goed met je man over te praten...

Fijn dat de deur bij jullie nog niet definitief gesloten is!! :)
    En 29 is inderdaad nog een mooie leeftijd voor een derde. Gemiddeld krijgen vrouwen in Nederland op die leeftijd pas hun eerste. ;)

Ik ben zelf 26 en heb dus ook nog "alle tijd" voor een derde kindje, maar wij willen er bewust niet te veel tijd tussen, dus ik hoop dat mijn man straks de keuze maakt en definitief wél voor een derde wil gaan. We beginnen dan in oktober.

Je hoeft je in ieder geval niet te vervelen. Ik vond het organiseren van onze trouwdag heerlijk om te doen. Ik kon me er volledig in storten. ;)
    Maarja, 1 oktober zijn wij alweer een jaar getrouwd en het kriebelt nu wel erg voor nog een kindje erbij...

Ja, laten we dat doen!! ;)
    Mommylove & Joel & vergeet ik nog iemand die ook een dakkapel wil??
    Hebben jullie al een prijsindicatie?? Wij willen binnenkort gaan kijken en wij denken dat het zo'n 5000 à 6000 euro gaat kosten. Zitten we dan een beetje goed qua schatting??

9. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    hier

hier moet ook een dakkapel heb wel een vaste trap dat scheelt
    ik weet niet wat gaat kosten veel geld denk ik

10. Alita

Alita Niet meer actief

nee echt niet...het begin van mijn zwschap was ook echt verpest hierdoor....ik had meerdere echo`s nodig om te beseffen dat het gewoon goed zat...

Hier gaan we ok verbouwen binnekort...vaste trap naar zolder enz..

11. juut1980

juut1980 Lid

9 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    flevoland
    hoi dames!

Ik moet dit even kwijt.
    Ik heb er gisteren met mijn man over gehad. en hij wil ook graag nog een derde!! JOEHOE :D:D!! HEt enige wat ons (nu) nog tegen houdt is het financiële plaatjes. Dus ik ga alles op een rijtje zetten en kijken hoe en wat! IK BEN HELEMAAL BLIJ!
    Maar we willen volgend jaar er voor gaan. Dan is de jongste 2,5. En eerst, net zoals jullie allemaal, de zolder verbouwen! Wij gaan een dakraam doen want dakkapel is iets te duur.

Stiekem lees ik weer mee met jullie! Succes allemaal!

Groetjes

12. Alita

Alita Niet meer actief

super voor je meid!

13. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja ik wil eerst alles in orde hebben maar wil nu ook nog niet aantellen. pff veel ste snel op elkaar dan

iboiza hier dachten we iets lager en dan ook veel zwart 4000 euro tot uiterlijk 5000

juut leuk leuk leuk

hier hebben we al raam maar ik kan dan de zolder een beetje in2e splitsen en dan heb ik nog een was gedeelte. en we hebben een voorzolder , ene kant kaptafel(ben kapster) en andere kant was machine droger enz. heb er wel zin in alleen gister was ik zo kwaad op mijn man grrr maar ja dan zie je maar dat we er s avonds er weer over hebben.

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Zo het gaat snel hier! Kan het allemaal niet meer bij houden!
    Wat leuk dat sommige mannen er toch voor willen gaan!

Ik twijfel echt om de dag! Dan denk ik leuk!!! En de dag erna als het weer druk of wat dan ook is denk ik NEEEEE!! haha

Vriendlief heeft het er niet echt over die wacht denk ik gewoon af wat ik wil. Als we er voor zouden gaan is het ook niet direct maar over half jaar ofzo.

15. Alita

Alita Niet meer actief

we hebben nog tijd he lad!

16. Alita

Alita Niet meer actief

zolang je twijfelt moet je er ook niet voor gaan denk ik;)

17. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    @maudje ooh Maudje wat spannend, jebent dan de eerste die met de 3de begint! :)

18. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Juut, super zeg!! :)

Joel, ja ik hoop dat je gelijk hebt. Van mij mogen de kosten van die dakkapel zo laag mogelijk blijven. ;)
    Maar mijn man heeft beloofd dat we het er vanavond even over gaan hebben; de dakkapel en overige kosten. :)

19. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

he he eindelijk jullie eens gevonden haha, was al bang dat we niet meer bestonden. Maar gelukkig zijn we alleen maar verplaatst. Ik heb alles even bijgelezen, fijn dat er alweer wat mannen overstag zijn. En volgens mij word ons groepje ook alleen maar groter haha, gezellig!

Wij hebben onze 2 oudste op 1 kamer, en dat gaat perfect. Mocht er een 4e komen, dan komt de baby eerst bij ons en later bij de kleine meid op de kamer, of bij de oudste net wat het beste is.....Wij hebben een hele grote badkamer, en mijn man wil met de tijd daar een slaapkamer van maken en dan doortrekken na het hok die er aan vast zit en daar de badkamer maken. Maar dat gaat nog een leuk kostenplaatje worden, dus nu echt nog niet mogelijk helaas. Maar het is wel de bedoeling, dan hebben we er weer een kamer bij, en hebben we 3 eigen kamers en de jongste 2 zullen dan moeten delen 1 grote kamer. Maar aan de andere kant ik wil hier niet eeuwig wonen dus misschien vinden we dan ook wel een huis met al 4 of 5 slaapkamers. Maar goed dat is allemaal als....als....
    ik moet eerst maar flink afvallen eerder durf ik er niet aan te beginnen!

20. juut1980

juut1980 Lid

9 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    flevoland
    ja dank jullie wel! Het voelt alsof ik al zwanger ben joh! Terwijl we toch pas over een paar maanden er voor gaan.Maar ja het vooruitzicht alleen al is leuk!
    Ben gelijk begonnen maar met het opruimen van de zolder! Kunnen we daar verder met de kamer te maken.

Heb gister ook (weer) een pendel aangevraagt en die gaf aan volgend jaar maart. Dus wie weet!! Ik heb al eens een ander aangevraagt en die zei september 2011! Nou zover ik weet ben ik niet zwanger. Dus misschien heeft de pendel van maart wel gelijk, zou wel snel zijn!

Deel Deze Pagina