@Solana hier wil ik ook erg graag nog een derde...ik ben nu nog niet klaar met zwanger zijn en bevallen enz hahaha...dus ik hoop dat hij ook nog wilt...ik denk het wel want hij weet hoe graag ik het wil. Mijn kindjes zijn allebei van september dus hier mag het wel eens in een andere maand! Mijn oudste is zelfs op mijn verjaardag geboren en de jongste precies 2 weken voor ons...dus druk hier in september ahaha Ik hoop dat het bij ons ook zo zal gaan als bij jou zeg!
@cindy24 Wat grappig dat jouw oudste op jouw verjaardag geboren is. Is wel erg bijzonder! Dat is zeker druk bij jullie in september dan. Dan kan ik me wel voorstellen dat je er toch wat meer rekening mee gaat houden en proberen om een derde kindje in een andere maand te laten komen. Ik hoop en duim voor je dat het bij jou net zo zal gaan als hier bij mij.
@Solana dank je! ja ach we zien wel wanneer we dan eventueel zwanger raken....zou ook wel weer grappig zijn als het weer in september zou zijn he hahahaah
@cindy24 Ja, het heeft ook wel wat als de 3e dan weer in september zou komen. Dan moet je dus in december flink aan de slag Hoe staat jouw man er op dit moment tegenover dan? Of wil hij het momenteel helemaal nog niet?
Nou hij zei....eigenlijk vindt ik het wel goed zo. Maar ook weet hij hoe erg graag ik het wil. Nu op dit moment is er niet echt plaats boven voor een derde kindje. Wel gaan we verwbouwen volgend jaar en dan heeft hij het toch echt gewoon maar over 3 slaapkamers dus....ach er kunnen ook 2 meiden op een kamer he hahahaha.... We zullen zien .. ik zou het heel erg vinden maar moet zijn mening ook respecteren he.....haaaahhhhhhhh
Ach ja, dat zei mijn man ook steeds hoor En kinderen kunnen makkelijk bij elkaar op de kamer hoor. Mijn 2 zoontjes slapen nu ook bij elkaar. Niet omdat er geen ruimte genoeg is, maar omdat ze dat zelf graag wilden. De jongste is bij de oudste gaan slapen. En van de slaapkamer van de jongste hebben we een speelkamer gemaakt. Ze vinden het erg leuk en het is natuurlijk ook heeeeel gezellig om zo samen te slapen.
Ik denk ook dat het er wel van komt hoor....ik hoop het en mannen zijn altijd moeilijk wt dat betreft niet? Die van is zo`n denker en ik ben zo doener hahahahaha....
Ja, ik denk dat de meeste mannen zoveel denken. Dat lees en hoor je overal. De vrouw wil al, maar de man moet er nog wat langer over nadenken hahaha.
mannen grrrrrr hahahahahha....ach is maar goed dat ze ons soms even moet de voetjes op de grond zetten he hahaha
Hahaha, dat is wel zo. Al ben ik wel heeel blij dat mijn man uiteindelijk toch wel een 3e wil hoor. Denk dat het bij mij altijd was blijven knagen. Want het is wel een droom van mij. Het lijkt me zo gezellig om 3 kinderen te hebben. Vanmorgen kwam ik de moeder van 1 van de vriendjes van mijn zoontje tegen. Ze is pas bevallen van haar 3e zoontje. Zo mooi. En dan komen de kriebels gelijk weer hoor. En dan is het zo fijn om te weten dat wij ook voor een 3e gaan.
ja dat denk ik dat je nu erg blij bent meid! ja ik wilde altijd al een hoop kinderen maar die wens kan niet uitkomen tenzij wel miljonair worden hahahaha...dus dan vindt ik 3 mooi hahahaha.. Misschien dat als hij zijn nieuwe neefje in zijn armen heeft straks hij er nog eens over nadenkt!
Een vriendin van mij is nu ook zwanger van de derde en haar man zei de eerste 1,5 jaar na de geboorte van de tweede de hele tijd dat het 'klaar' was zo. Hij wilde absoluut geen derde! En zie nu: zwanger van nummer 3! Om me heen hoor ik idd veel van die verhalen dat mannen de eerste 1,5/2 jaar na de geboorte van nummer 2 echt nog niet aan een derde kindje moeten denken. Als dan eenmaal weer wat meer rust in huis komt, staan ze er vaak toch wel weer voor open en gaan ze alsnog overstag. Nou ja, ik hou me dus maar vast aan die 'statistieken'. (En eerlijk gezegd denk ik wel dat hij uiteindelijk overstag zal gaan hoor, mede omdat hij weet hoe erg ik verlang naar drie kindjes) Solana, welkom hier! En wat ontzettend fijn dat je man ook voor een derde kindje wil gaan! Volgende week hebben we vakantie, eerst gaan we lekker 2 weekjes weg en in de laatste week gaan we de zolder helemaal leeghalen. Stiekum alvast beginnen met de grote schoonmaak
@cindy24 3 kinderen is ook mooi. Dat is voor mij ook wel de limiet hoor. Het zal bij ons echt bij 3 blijven. O, als jouw man zijn nieuwe neefje vastgehouden heeft is hij vast zo om! @mommylove Dank je wel! Ben enorm blij, maar vind het ook wel heeeeel erg spannend hoor Wat heerlijk dat je bijna vakantie hebt zeg. Misschien een goed moment om het er met je man over te hebben. Succes met de zolder!
Ja, haha! Daar hoop ik dus ook al op Solana! Rosé'tje erbij, biertje erbij, wat lekkers op tafel, kaarsjes aan en dat draait bij ons vaak uit op een goed gesprek over dingen waar je het op een normale werkdag niet gauw over hebt. Ik hoop dus echt dat we een eerlijk, open gesprek gaan krijgen daar.
@mommylove ik ben afgelopen weekend dus met mijn man weggeweest (zonder kinderen) en dat heeft geholpen. Toen hebben we er rustig over kunnen praten en hebben we uiteindelijk de knoop doorgehakt. Dus ik hoop en duim voor je dat het bij jullie ook zo zal gaan in de vakantie! Enne, geduld is een schone zaak (maar wel erg moeilijk!)
Dames, wat is er al weer lekker gekletst hier vanochtend! Ik weet al sinds groep 2 dat ik graag jong moeder wou worden en drie kindjes zou willen. Die droom is altijd gebleven, dus voor mij voelt het ook nog niet 'af'. Ook al zijn mijn zwangerschappen niet makkelijk geweest, ik kan me niet voorstellen dat ik nooit meer zwanger zal zijn. Ik wil dit allemaal graag nog 1 keertje. Drie is voor ons ook de limiet. Mijn man wil écht geen vierde en als ik reëel na ga denken, dan zit een vierde er ook zeker niet in. Mijn schoonzus (zus van manlief) is twee weken geleden bevallen van een dochter. Toen mijn man zijn kleine nichtje vasthield moest hij wel even slikken. Op de weg naar huis vroeg ik aan hem "Hoe voelde dat weer, zo'n kleintje?" Hij: "Ja, die vraag had ik al verwacht ja". Maar hij gaf eerlijk toe dat hij het wel heel leuk zou vinden, maar echt nog even over die laatste drempel heen moet. Zo'n verbouwing is niet niks - maar hoe hij er gisteravond weer over praatte gaf me wel weer wat meer hoop. En daarbij weet hij hoe groot deze wens van mij is... @ Cindy: Geduld is een schone zaak, maar soms o zo moeilijk... @ Mommylove: Hihi, dan houd ik me ook maar vast aan de statistieken. Niek is ook bijna 1,5 en mijn man is bijna klaar met twijfelen. De tijd tussen Niek en nu ben ik makkelijk doorgekomen trouwens. Ik heb me volledig gestort op het regelen van onze trouwdag en de huwelijksreis, heb een cursus gevolgd en ben nu alweer bezig met mijn vervolgcursus. Alleen is studeren nu niet meer zo'n afleiding, want nu worden de kriebels te erg...