pff twijfelende damens ik leef zo met jullie mee ik heb een gesprek met manlief gehad hij zegt nu mischien wil ik wel een derde maar vind het ook wel goed zo hij is bang dat die kriebels blijven als we een 3de hebben hij vind eigenlijk gewoon praktiser met 2 maar hij zegt ook sluit niet uit dat er een derde komt we zijn nog jong hij zegt we laten het even bezinken is mischien een bevlieging en dan kijken we over een halfjaartje jaartje nog eens hoe dan alles loop en of we het dan nog willen onze jongste is net 1 en te snel erachteraan lijkt me wel druk daarbij heb ik inplanon als die laat verwijderen moet die eerst uitwerken....en ik heb maar zelden ene eisprong zn 3 keer per jaar ofzo moet wel zeggen voel hem wel bij mijn 2de ben ik met behulp van hormoonspuiten zwanger geraak een ding is zeker geen mm meer als niet vanzelf komt tegen die tijd dan niet
@cindy24: dat is zeker verdrietig, weet je zeker dat hij niet meer van gedachten gaat veranderen? @mamamandy: zo ging het hier ook. We hadden het al over een 3e toen de jongste 1 jaar was en nu ze bijna 2 is gaan we ervoor. Ik ben de vorige keren snel zwanger geraakt, maar we hebben wel tegen elkaar gezegd dat als het deze keer om wat voor reden dan ook niet zou lukken, dat het daarbij blijft en we zeker geen medische ingrijpen zouden gaan doen.
ik weet het niet.. eerst was het nooit definitief... Het is eigenlijk net zoals bij mamamandy..hij vindt het wel goed zo... ik denk zelf dat hij nu nog niet wilt maar echt uitgesloten is het nog niet.. Hij weet ook dat het bij mij echt nog een wens is en hij is niet een man die dan zegt...pech voor jou snap je? Ach hij weet het nu en ik laat het maar even bezinken....maar ik voel me echt wel wat verdrietig erover...en dat merkt hij maar dan wordt hij een beetje boos omdat ik dan wat dom doe.....hhhhhaaaahhhh moeilijk he!!
Cindy, ik snap heel goed dat je daar verdrietig van word... Het is een wens van jou, maar hij vind het wel goed zo. Dat is hier ook zo. Mijn wens, manlief vind het ook wel goed zo. Toch denkt mijn man er ook nog even goed over na, want van de andere kant zou hij een derde heel erg leuk vinden. Hopelijk wil jouw vriend er ook nog even goed over nadenken, het is toch een grote wens van jou. Mamamandy, het hóeft niet zo te zijn dat je Implanon lang uit moet werken zodra je hem hebt laten verwijderen. Ik heb ook een Implanon gehad en had na het verwijderen 1x een langere cyclus en de ronde daarna was ik zwanger!! Het kan dus al vrij snel. En ja, snel er achteraan is wel druk. Mijn kids schelen 14 maanden. Heel druk, maar ik vind het ook zó leuk!! De jongens trekken nu heel veel met elkaar op, ze hebben echt veel aan elkaar, dat zie ik nu al. Daarom hopen wij ook op niet al te veel leeftijdsverschil met de derde.
@cindy: volgens mij is dat wel manneneigen hoor. Geef hem wat tijd zonder te pushen. Mijn man wilde eerst ook niet, hij vond het ook wel goed zo (en dat is het natuurlijk ook wel). Alleen ik wil het nu opeens zo graag. Ik heb wel gezegd dat als hij echt niet wil het niet gaat gebeuren en heb hem de tijd gegeven om er gewoon over na te denken zonder er de hele tijd over te beginnen (moeilijk!). Nu is hij zover, maar hij twijfelt nog wel eens hoor, maar dat doet hij bij alles haha en later heeft hij er nooit spijt van.
@Suus ja hoor zeker...mannen zijn altijd zo`n denkers he Bij de tweede kwam ik er ook mee aanzetten dat ik eigenlijk na het stoppen met de bv geen pil meer wilde gaan slikken. Hij wilde eigenlijk nog wel even wachten met weer proberen Ik laat het maar even rusten idd....en we zien wel wat er gebeuren gaat
ja is echt een grote wens dus ik hoop dat hij er nog eens over na wilt denken....ik had bij de laatste zwschap helemaal niet het idee dat het mijn laatste zou zijn.... en dat ik niet nog eens een kindje op de wereld mag zetten...
ff oftopic:He Cindy!! Hoe is het! Wat leuk inderdaad! Alles goed met de meiden? Het probleem bij mij is dat mijn vriend heeel graag wilt, die denkt helemaal niet na over de drukte, praktische zaken enz. hihi Daarom ben ik maar wat terughoudender, maar ooh lijkt me heerlijk..
alles gaat prima!!! Heerlijk genieten is het hoor!!! NOu ik heb dus een denker hier....ik ben de spontane van ach...we zien wel .. nee hij ziet altijd een heleboel "problemen" Gister zei ik "dan kunnen we de mc verkopen enz" nou dat hoefde nog niet.. dus of hij er toch over aan het nadenken is.. Wanneer zou je er dan weer voor willen gaan ....als?
Dan toch wel als de jongste voorbij een jaar is.. denk ik hihi ik weet het nog niet zit nu echt in de denk fase.
Hallo meiden! Ook ik heb een enorm grote wens voor een derde kindje, maar manlief vindt het (voor nu) goed zo met 2 kids. Natuurlijk is dat ook zo, maar dat onderbuikgevoel van nog zó graag een derde kindje willen blijft! We hebben het er al een paar keer over gehad en ik heb er zelfs een traan om moeten laten, maar voor nu hebben we afgesproken om het 'onderwerp' een jaartje te laten rusten. (Dat gaat nog een moeilijke opgave voor me worden) Net als Cindy zegt, ik heb tijdens mijn laatste zwangerschap niet het gevoel gehad dat dat de laatste keer zou zijn, voor mijn gevoel is het nog niet 'af' nu..... Nou ja, voorlopig doe ik dus maar m'n best om er niet te vaak over te beginnen en alleen maar zo af en toe een subtiele hint te geven en ondertussen geniet ik lekker verder van m'n twee kindjes, want wat gaat het hard allemaal zeg. Wel fijn om herkenning te vinden hier in dit topic, geeft de burger toch weer moed dat het uiteindelijk toch nog goed kan gaan komen met al die twijfelende kerels.
Ooh ik hoop zo dat we dan allemaa nog eens mogen meiden... Net wat jij zegt mommylove zo doe ik het ook hihihi...soms van die hints en hopen dat ik hem omgepraat krijg...erg he.. Maar ik was ook verdrietig toen hij dat zei...leek wel alsof er iemand dood was en ik moest gaan rouwen om het feit dat ik nooit meer zwanger mag zijn.. Ik had het bij de eerste ook zo sterk en toen zijn we met de pil en bv gestopt toen de 1 jaar werd... als ik daar nu over nadenk dat is al bijna weer dat de jonsgte 1 wordt....al hoef ik nu niet perse weer zwanger te zijn.... Maar ik wil er ook niet teveel tussenlaten aangezien die twee zich ook maar 2 jaar schelen...
hier hetzelfde. we twijfelen allebei. verkopen nog niks maar wil ze niet zo vlug op elkaar als nu) 20 maanden) maar in juli ongeveer besluiten van gaan we ervoor of niet. en willen zowiezo verbouwen tussen april en juli dus en voor kamers op zich geen probleem. auto is station dus kan maar willen toch een opel zafira(als t er in zit na verbouwing) en ik werk nu 3 dagen en hoop ooit op 2 maar mijn man klust bij met vriend in keukens dus da scheelt. tja ik denk ook aan kan ik t wel betalen,wil niet krom liggen maar ja als ik nu zie hoeveel t scheelt dat er 1 uit luiers is en de ander mee de pot mee eet. alleen dalijk de studie enz maar ja das later en wij sparen ook idd een bedrag op hun rekening en mijn gevoel zegt dat t nog niet compleet is en we hebben allebei geroepen dat we er allebei 3 wilden. dus ik lees hier lekker mee en basisschool is meestal gratis(hier wel)' maar in mijn omgeving doen ze al zo man. nee 2 is te betalen en de ander pff nee 1 is genoeg. zou t echt zo erg zijn later financieel. we hebben geen extreem goede baan. gewoon normaal. maar ja we zagen gister een best stoere papa fietsen met 3 kids, 1 achterop die denk ook al 4 of 5 was en 2 op de fiets,. ik zeg das nou lekker een stoere gezellige papa he. en manlief, ja of niet en hij zegt ook geen nee alleen af en toe zo met die drukte en mijn man is geen ochtendmens en de jongste best moeilijk geweest het 1e jaar en dan heb ik zo iets van pfff als ik dat weer zo moet doen( leek alsof ik veel en alleen deed) en ook de derde word een jongen heb ik altijd gezegd, man zegt meid maar dan hoor je in omgeving oh je wilt nog een meid erbij grrr waarom moet dat. tuurlijk zou kei gaaf zijn en helemaal af maken maar jongen is net zo welkom. net als vriendin van mij wilde er ook alitijd 3 en nu maar zeiken en mij afkraken want zei heeft jongen en meid. en nu houd ze t daar bij waarschijnlijk maar dan denk ik je hoeft niet van die stomme dingen te zeggen want ze heeft me dingen via sms gestuurd dat ik dacht is jaimy dan ongewenst of zo. neee da was niet zo ja daaag hebben jullie daar ook last van met mama s van 2 meiden dan of van ieder een geslacht en dan nog een reactie van je hebt toch al een jongen en meid? ja en ...
Hier twijfelde man ook eerst, hij vond 2 kinderen wel goed!! Na mijn wens aan te hebben gegeven en hem even te laten wilde hij uiteindelijk wel voor een derde gaan Geef je man/vriend de tijd, hij zal er zeker over nadenken
@Joel...was even moeilijk lezen allemaal....zonder hoofdletters en spaties enz.. Maar ik begrijp wat je bedoelt...het is gewoon iets waar je goed over moet nadenken...dat is ook juist goed he! En financieëel valt het nu nog wel mee 2 of 3 alleen straks als ze gaan studeren...dan gaat het een hoop kosten. Nu hebben wij al 2 meiden dus veel gaat van de oudste naar de jongste..ook handig haha @Wonder dus jullie zijn nu bezig voor een derde? Leuk! Hoe oud zijn je kindjes? Ik hoop dat het hier dan ook zo gaat dat hij uiteindelijk ook ervoor wil gaan.
Joel, ik heb ook wel eens de vraag gekregen of ik alleen maar een derde wou om een meid te krijgen. "Nee, als we nog een jongen krijgen, ben ik daar net zo blij mee". Eén keer werd ik toen niet geloofd. Dat deed me zo'n pijn... alsof Niek ongewenst was. En alsof ik teleurgesteld zou zijn als onze derde weer een jongen zou worden... Een meid erbij zou leuk zijn. Maar een jongen erbij ook. I really don't care of de derde een jongen of een meisje wordt, áls die derde er maar komt, want dát is mijn wens.
pff zo moeilijk nu denk ik alleenmaar is wel lekker zo wat doen we oms aan een derder een stuk drukker weer opnieuw beginnen terwijl alles wat rustiger word nu e ja al veel verkocht nog gaan verbouwen en finanieel hoe gaat dat zit nu in de fase verstandiger van niet maar me gevoel wil wel [fffff