gaan voor een derde kindje of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miepie28, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Bevallingen hier; eerste binnen 6 uur en tweede binnen 1,5 uur. Met de tweede wel ingeleid maar kwam al met 3 cm ontsluiting, dus ging erg vlot!

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja mannen zijn als snel bang dan he..onze helden hahahaha...

3. Alita

Alita Niet meer actief

@Kim84 welke pil heb je dan nu?

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik ook... maar het went wel hoor in het ziekenhuis liggen.
    Keizersnee is ook niet doodeng. Na een paar weken merk je er niks meer van... (het leek mij ook eng maar na 2 keizersnedes zou ik dat zo nog een derde keer doen... maar ik hoop toch wel onwijs dat ik een keer normaal mag bevallen)

5. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    anticonceptie: ik heb een koperspiraaltje maar ben nog niet ongesteld geworden na de bevalling. Ben ook nu pas aan het afbouwen van borstvoeding en heb pco syndroom dus ik kijk er niet raar van op.

Gisteren nog gesprek met mijn man gehad. Hij had het over geld en uitjes en levenstandaard. Echt zo een mannending. Ik denk dat ik het gewoon even ga laten rusten en dan maar hier even mijn ei kwijt ;)

6. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi dames!!
    Ik kom net terug van een dagje Groningen met mijn moeder en m'n zoontjes. Erg leuk maar ook erg vermoeiend. Eens kijken of ik de boel een beetje heb onthouden van wat ik net heb gelezen...

@ Bevallingen: Tja, mijn bevallingen waren lang en niet heel gemakkelijk, maar ook niet extreem erg ofzo. Ik was gewoon blij toen het voorbij was en ik eindelijk mijn kindjes vast kon houden. Ik zou het zo nog een keer weer doen, maar als het even kan wel weer op de natuurlijke manier.
    Ik ben echt doodsbang voor een keizersnede!!

@ Kim: Jee, wat irritant zeg. Zo kun je helemaal niets van je pil op aan, als je gewoon al eerder dan de stopweek ongi wordt. Heb je wel elke pil op tijd ingenomen? Als je er eentje bent vergeten kan ik me er iets bij voorstellen, anders zou ik toch echt wel een beetje gaan twijfelen aan de betrouwbaarheid.
    Ik had hetzelfde namelijk met de pil Trinordiol (driefasenpil). Ik werd ook gewoon ongesteld wanneer mijn lichaam daar zin in had, stopweek of niet. Maar dat kwam misschien ook omdat ik zo godsgruwelijk misselijk werd van die pil, dat ik hem er misschien wel een paar keer per ongeluk uit heb gegooid boven de wc...

@ Debby: Typisch iets voor mannen om daar problemen in te zien. Mijn dubt ook zo over de financiën, uitjes valt bij mijn man trouwens nog wel mee.

7. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Mijn man hoor je helemaal niet over uitjes, luxe of wat ook maar. Hij zeurt wel over de financien maar dan op de manier van kunnen we het doen 6 mondjes voeren, kleding enz....ik ben daar heel makkelijk in waar je 5 mondjes kan voeden kan je ook nog wel een 6e mondje voeden. Kleding heb je zo bijelkaar en de babyspullen zoals bedje, kinderwagen enz hebben we ook al. Zal alleen een badje moeten kopen nou als dat alles is....Wij geven niet zoveel om merk ofzo wij dragen waar we ons goed in voelen dus daar hoor ik hem gelukkig niet over. Dat wil niet zeggen dat we niks luxe hebben, we hebben wel 2 breedbeelds tv platte, een beneden en 1 op de slaapkamer, we hebben een station auto, beide een fiets, de kids hebben fietsen en een tv op de kamer, maar verder echt luxe nee maar dat hoeft ook niet. Wij zijn gek op koopjes jagen met boodschappen en kringloop winkels kwa meubels of kleren. En de kids vinden het ook allemaal leuk. Wij hebben een dak boven ons hoofd, eten drinken en kleding, en heeeeeeeeeeel veel liefde dus een 4e wondertje is meer dan welkom!

8. mommylove

mommylove Actief lid

9 aug 2011
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje hé! Even niet geweest en wat viel er veel bij te lezen hier:$, gezellig!:D

Ik spring hier weer ff in hoor.....*spring!*.....

Wat me opvalt is dat heel veel van ons zo lusteloos en futloos raken door de pil hè? Ben echt zó blij dat ik er gewoon maar weer mee gekapt ben! Tuurlijk, condooms is ook niet alles (die irritante onderbreking tussendoor vind ik zoooooo vervelend;)), maar beter dan dat ik me zo voel hoor.

De zolder is al zo goed als leeg! Gaat lekker zo! Ik moet nu 4 tassen vol met babykleertjes van m'n zoontje uit gaan zoeken, dingen die nog goed zijn bewaar ik voor hopelijk ooit weer een keer en alle spulletjes die we nu weer net terug hebben gezet op zolder zijn netjes opgeslagen (wiegje, dekentjes, lakentjes, etc.). Manlief laat nog steeds niet zo veel los, maar ik moet ook wel zeggen dat ik het er deze week eigenlijk niet over heb gehad verder hoor. Ik wil namelijk niet drammen, dat werkt alleen maar averechts bij hem;).....

Nu lekker 3 weken vakantie! Heerlijk!

9. Alita

Alita Niet meer actief

lekker vakantie genieten!!!

Hier hoef ik nog maar een paar pillen maar ben blij als ik die niet meer hoef te slikken...maar ja naderhand begin ik weer met een anders dus ja...

Vandaag was ik nog boos! Ik voelde me niet zo lekker maar mijn vriend was met van alles bezig behalve mij en de kids (hij is dit normaal wel he) ik stond op het punt om te zeggen...wat zeur je nu over een derde de grootste zorgen komen toch op mij neer!

aaahh oneerlijk he hahahaha....pff ach ja soms mag je zo denken he....

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.269
    6.178
    113
    @mommylove: fijne vakantie!

@ cindy.. ja he mannen..pff. Zag dat je in de lounge een topic had geopend.. heeft ie een opmerking gemaakt, dat ie niet zou willen?
    Dat zou wel onwijs balen zijn zeg..

11. Alita

Alita Niet meer actief

Nee maar ik zit er mee en moest het even kwijt....en dit forum is dan zo ideaal!
    Het komt meer omdat mijn neefje eraan zit te komen...vorige keer stopte ik nu met de pil...toen ik dus met de gewone zou beginnen wilde ik niet meer...

dat alles speelt een beetje op en ik ben gewoon bang dat hij echt niet meer wilt....pffff...

12. Alita

Alita Niet meer actief

Hij helpt trouwens heus wel..maar soms maak ik het mezelf moeilijk...ben gewoon te veel thuis denk ik!
    Vroeger deed ik als hobby(meer dan hobby)showdansen...dit was me time! Maar sinds mijn ongeval kan ik dat niet meer en dit is soms moeilijk...eigenlijk ben ik best ondernemend maar kan het niet meer vanwege rugpijn.....pfff..

soms is het je dan even teveel....niet zo vaak maar vandaag wel pfff

13. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoi meiden

hier 2 verschillende bevallingen gehad,

1tj van 17 uur ... en naar het ZH toe en daar was hij binnen 5 minuten geboren ( weet nog dat ik door die galemende gangen werd gereden en ik een mega harde boer heb gelaten hihih oeps )

en bij de 2e ( eerst weken last van voorwerk gehad ) en snachhts braken de vliezen ( gadverdamme ) en de vk vond dat hij niet genoeg was ingedaald en wilde ook naar het zh en in totaal heeft de bevalling nog geen 3 uur geduurd :D ....

hier al 5 jaar niet meer aan de pil ... heb in 1 jr tijd wel 5 pillen gehad, werd emotioneel, depressief, sexloos, en zo kan ik nog wel door gaan.. kan gewoon niet tegen de hormononen die erin zitten, heb ook een nuvaring beprobeerd,, maar ook enorm blij dat die eruit was... maar ja met condoom is ook niet alles hoor pfffff

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

oh ja ik vraag me af hoeveel jaar er straks tussen de 2e en 3e zit ?

15. Alita

Alita Niet meer actief

balen he die voorweeën! Wordt je dan zo moedeloos van!

Nee ik ga gewoon weer aan de pil...condoom vinden wij echt niks!

16. mamamandy

mamamandy Actief lid

27 aug 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    ik heb niet alles terug gelezen'

maar mijn eerste bevalling was eeb geplande keizersnee dus geen ween of niks gehad'
    en 2de veel voorween en watergebroken gebu=eurde niks dus ingeleid op mn uitgerekende datum

en condooms vinden we bijde echt afschuwelijk

17. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    iboiza leuk leuk leuk man. oh dan ben ik benieuwd als we kijken voor dakkapel. moeten kijken of hier alles financieel haalbaar is.
    wel handig met de buren
    ik zit ook zo met de pul. libido erg laag, chaggi enz

cindy ja vooral de eerste vond ik heftig en de 2e wel beter maar baalde wel op momenten maar je bent veel vergeten he. als ik naar vriendins bevalling kijk dan mag ik in handen klappen. zij lag na bevalling op ic aan beademing en heel veel bloedverlies.

solana ja da was heel erg voor ons want was ook papa s kindje maar ja is niet anders, helaas.

ik zou na deze maand ook de pil laten staan en condoom maar af en toe denk ik nee slik hem wel door,.( keer gezeik en mot gehad)

sania leuk en nu heel veel succes. ik doe met je mee. toch weer 9 ons in week.

mama mandy das wel leuk en apart he

debby zo zaten wij hier ook., na 10.5 maand sliep hij pas beter en omdat t de 2e is is t veel vermoeiender en snap dat je zo wil bevallen, ik heb bij 1e ks gehad en was zo blij toen ze vertelde dat ik zo ging bevallen heerlijk,.

mommylove fijne vakantie

18. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mommylove fijne vakantie gewenst!
    @cindy24 soms zeg je dingen die je niet meent, dat weet je man vast ook wel.

Ik heb zojuist de nuvaring er al uit gehaald. Eigenlijk moest ie er aankomende vrijdag uit, maar ik las op de site van nuvaring dat als je zwanger wilt worden het er gewoon uit mag halen. Dus waarom zou ik dan wachten hihihi.
    Wij gaan zo lekker met de kids naar het zwembad toe. Gezellig met z'n viertjes nog even weg. Morgen beginnen hier ook de scholen weer.
    Dat wordt ook wel spannend, want beide kids beginnen op een nieuwe school. Had het helemaal gehad met de oude school. Dus hopen dat het allemaal goed gaat!

19. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    waar ergens woon jij dan. ik dacht dat hier in brabant de laatste waren maar fijne dag en zwem ze
    en succes met school

20. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joel, nee volgens mij zijn wij de laatsten. Ik woon in Emmen. De kinderen kregen pas op 25 juli zomervakantie, erg laat dus!

Deel Deze Pagina