hey solana suc6 met de nieuwe school en joel regio zeeland braband limburg was 2 de dit jaar niet laatste komend schooljaar zijn we zelfs eerste
pff moet het weer even kwijt dames...wil niet zeuren maar hier kan ik het kwijt! Net waren we in een meubelzaak, komt een verkoper wat praten met ons. Zegt hij..."2 meiden?" Wij zeggen "ja 2 meiden"...oh zegt hij "en nu nog een zoon" ik natuurlijk "misschien" en vriend zei "nee"......... Maar jij merkte net wel dat ik ermee zat...hij vroeg onderweg in de auto wat er was... ik zei dat ik aan het nadenken was.. Ik wilde nog zeggen dat ik vondt dat hij wel erg snel nee zei...maar ik dacht laat het maar rusten....
@mamamandy Dank je wel. Het zal vast wel goedkomen op de nieuwe school. Ze zijn nog jong, dus ik ga er vanuit dat ze zich snel aanpassen. Maar het blijft spannend natuurlijk. @cindy24 Zo ging dat hier ook altijd hoor. Mijn man zei altijd nee. En ik zei altijd: zeg nooit nooit. Hihihi. Gun hem wat tijd, maar vertel hem wel duidelijk dat het echt je wens is en dat je wilt dat hij er ook nog eens goed over na gaat denken. Ik hoop dat hij uiteindelijk ook graag een 3e kindje wil.
ja ... nou geeft me weer wat hoop...mannen zijn altijd zo lomp he! Maar goed ik moet hem tijd geven idd.....ik moet ook maar eens leren geduld te hebben.. al probeer ik dat al een tijdje te leren maar ergens lukt het me niet hahahahaha
Ach ja, als je het eenmaal in je hoofd hebt wil je natuurlijk ook snel weten of het wel of niet gaat gebeuren. Dus ik begrijp je wel hoor. Ik vond het ook niet altijd makkelijk als mijn man weer nee zei. Maar toch kan het dan ineens bij hem ook snel omslaan. Ik was enorm verbaasd toen hij vorige week ineens ja zei. Een paar weken eerder neigde hij nog meer naar nee. Toen zei ik dat ik wilde dat hij er eens goed over na zou denken, omdat ik het wel heeeeeeeel graag wil. Dus zo snel kan het gaan.
Ach hier gister ook weer een en een nee-schuddend hoofd toen ik een opmerking maakte over een derde kindje. Ik moet het even laten rusten denk ik..
stom he mmeke! Maar hij weet ervan dus misschien idd even zo laten daarom zei ik er verder ook maar niks over... ik hoop dat hij omdraait...
Ja en wij zitten in dezelfde periode he, tenminste nu was ik zwanger van mijn dochter toen mijn zoontje zo oud was. Misschien dat het daarom zo kriebelt. Mannen hebben daar natuurlijk geen last van. Maar als ie maar zou zeggen, nou nee, nu nog niet, maar over twee jaar dan wil ik wel, dan zou ik superblij zijn. Maar die onzekerheid of ie nou wel of niet wilt.. Trouwens voor alle meiden waarbij de man nu wel wil, ik hoop dat jullie snel zwanger worden!
Ja ik stopte nu met de cerazette en ik wilde toen niet meer aan de nieuwe pil...zou wel de bedoeling zijn geweest hahaha... En dan kriebelt het idd....en mijn neefje die geboren gaat worden...ach je snapt het wel... Precies die onzekerheid...en ik ben gewoon bang dat hij echt niet meer wilt!
pff mannen mijne zegt dus ook nee heb nog nooit echt met hem erover gepraat wel eens de opmerking gemaakt dat ik een 3de wil maar gaat hij niet echt op in of hij zegt echt niet dus moet eigenlijk eens goed gaan praten suc6 met jullie mannen ompraten ik wil wel dat mijn man er ook 100%voor gaat niet dat hij straks gaat zeggen ja maar jij wilde een 3de
ja precies niet die opmerkingen achteraf! Hier wilde ik er vanmiddag al iets over gaan zeggen maar ik wil dan niet zeuren..terwijl het echt iets is wat mij dwarszit! aaahhhhh....om gek van te worden! Maar goed hij weet het!
Lieve meiden mijn man roept ook al 3 jaar dat ie geen 4e wou. Maar sinds kort dus wel. En vanmiddag zei hij dat ie nu wel wou. Nou moest ik hem dus remmen in plaats van hij mij haha, want ik moet gewoon eerst afvallen. Heb vandaag de laatste pil geslikt en nu hopen dat al die rothormonen uit me lichaam gaan, ik mezelf weer wat word, en weer goed kan afvallen. Want dat is nu het voornaamste! En dan zien we wel wat het eind van dit jaar ons brengt! Morgen gaan iniedergeval de kids weer na school. De vakantie is weer voorbij. Ben dan weer bijna home alone. Zal wel weer even wennen zijn maar ook wel lekker want ons huis is de laatste dagen aardig ontploft haha....
@cindy24 Hier gaat het goed. Gisteren heb ik zwanger worden pillen van Etos gekocht en daar ben ik nu mee begonnen. Vanmorgen de nuvaring eruit gehaald, dus de komende weken gaan we flink aan de slag. En dan maar hopen dat het snel raak is Heb nu al zin om allerlei spulletjes te kopen en de babykamer in te richten. Erg of niet? Moet toch echt eerst maar eens zien of we wel nog een keer zwanger kunnen worden. Maar kijk er zo naar uit!
@Shania Ik hoop dat het afvallen goed zal gaan en dat je dan snel voor jullie 4 kindje kunnen gaan. Spannend hoor. Hier gaan de kids morgen ook weer naar school. Maar daar merk ik niet veel van. Ik werk op maandag, dinsdag en donderdag onder schooltijd. Dus heb alleen woensdagochtend voor mezelf. Maar vanaf nu ook de vrijdagochtend!!! Jongste gaat dit jaar op vrijdagochtend ook naar school. Dan heb ik dus even tijd voor mezelf. Al weet ik wel hoe dat gaat, ik ga dan natuurlijk in huis aan de slag hihihi. Op woensdagochtend ga ik meestal bij een vriendin langs. Even zonder kids, zodat we lekker kunnen kletsen. Heerlijk hoor. O ja, van die vriendin krijg ik trouwens een maxi cosi. Die had ze nog staan en mag ik nu hebben. Dus het 1e is al binnen!!!
Me boys gaan de hele week naar school, en me meisje 2 ochtenden in de week. Dus ben 2 dagen in de week alleen thuis. Zal wel weer even stil zijn, maar dan kan ik ook mooi even lekker door het huis! Dank je. Ik hoop dat het me snel weer lukt om af te vallen, en dan hopelijk eind van het jaar klussen voor een 4e wondertje. Stiekem had ik er nu al zin in, maar ik weet dat het gewoon niet verstandig is ik moet eerst lichamelijk mezelf weer gezond hebben, en dan hopen we dat ons een 4e wondertje gegeven zal worden. Wat leuk dat je de maxicosi krijgt! Ik heb alles wel behalve badje geloof ik en babykleertjes maar dat is zo bijelkaar haha........
hey shania moet je veel afvallen als ik vragen mag ben je erg zwaar? ga duimen voor je eerst voor het afvallen en dan voor het zwanger worden ik heb ook alles nog behalve badje en babynestje voor in fietskar heb ik al verkocht ebn veel kleding weggegeven en verkocht
Ik ben 1.63 en 93 kilo veel en veel te zwaar dus. Op zich voor een normaal persoon nog niet levensbedreigend, maar wij hebben bij ons in de familie last van te hoge cholesterol, hartaanvallen, hartinfarcten, hoge bloeddruk enz. Dus ik moet heeeeeeel erg oppassen met wat ik doe. Ik durf nu dus gewoon geen zwangerschap aan, omdat je cholesterol in de zwangerschap ook stijgt. Ik moet 28 kilo afvallen maar met 18 durf ik het ook wel aan omdat me andere kinderen ook bij dat gewicht "gemaakt" zijn en me kleine meid zelfs 84 kilo. Maar dat durf ik nu dus niet. Omdat als ik nu zwanger zou raken me cholesterol stijgt en me gewicht ook zal ik aan het eind wel op 110 kilo zitten denk ik. Dus ik moet eerst afvallen, en mezelf weer een gezond eetpatroon aanleren. Me kinderen eten gezond maar ik ben vaak makkelijk om savonds nog even te snacken of te snoepen en dat moet ik nu echt afleren anders zal mijn cholesterol nooit lager worden en me gewicht ook niet. Ook al zou ik niet voor een 4e kindje gaan, ik moet wel echt afvallen voor me gezondheid. En de wens voor een 4e stimuleert het nog meer. En nu van de pil af, dus ik hoop dat het nu allemaal goed gaat lukken! Dank je meis, lief van je! Ik heb de fietszitjes enz ook allemaal nog. Alleen dus kleding en badje met standaard. Kleding zal neutraal worden want ik wil niet weten wat het word haha.....als t ons gegeven word uiteraard! Roep het allemaal wel maar het moet ons ook gegeven zijn natuurlijk! ik hoop voor jou dat je man nog omdraait! Niet opgegeven, want mijn man heeft het 3 jaar niet gewild en die is nu ineens om!