Het gaat nu prima hoor. Ze is met 20 weken geboren. We wilden ook heel graag een meisje, helaas heeft dat niet zo mogen zijn.
Haha, misschien heb ik wel meer van die chromosoompjes! Ik snap wat je bedoelt; mijn wens voor een derde was vanochtend vroeg ook heel even verdwenen, helaas is die alweer terug..
jeetje daar kan ik me niks bij voorstellen hoe erg dat moet zijn geweest......is niet te bevatten denk ik En mijn excuses dat ik je helemaal over het hoofd had gezien in dit topic
kom weer ff snel kijke maar morgen reageren maar nicky sorry verkeerd gelezen- wat erg zeg dat je die af hebt moeten geven..
goede avond, @nicky, ik heb ook verkeerd gelezen sorry meid!!! poeh he heftig hoor ... begrijp me niet verkeerd maar toen ik bij de 1e echo van onze 2e te horen kreeg dat het eigenlijk 2 kindjes waren maar 1tje was alleen een leeg zakje had ik het heel erg moeilijk .. dan kan ik me in denken hoe het moet zijn hoe het is met de 20 weken ! ... dikke knuf meid! ...' weet ook niet goed wat ik moet zeggen solly
Wij hebben een ford huppelup station haha ben ff de naam vergeten! Wij hebben ook kans op tweeling. Ons meisje was 1 van een tweeling maar de 2e zijn we verloren helaas....Dus kan best zijn dat we weer zwanger raken van een tweeling het hoeft niet. Dan schiet me man helemaal van zijn stoel haha......Renault espace is niet duur maar hoor er de laatste jaren wel veel klachten over, veel onderhoud. Dus als je een koopt koop dan een goede een, anders zonde van je geld! ik zou niet weten hoe we met 2 auto's op vakantie moeten. ik heb geen rijbewijs, was het maar waar want dan had ik de auto van me ouders vast wel mogen gebruiken. Zij hebben er ook 2 dus......
@ Nicky wat erg van je meisje! Het lijkt me het ergste wat er is, om je eigen kindje te moeten wegbrengen. Heb het helaas in me omgeving helaas ook veel meegemaakt, tis iets waar ik ook best wel bang voor ben....
O ja wil iemand ook een man van 27 jaar hebben????? je mag die van mij zo ophalen hahahaha, word helemaal knetter van hem! Hij zit de hele tijd maar dat ie nog een 4e wil. Dat ie wel stout wil zijn (dus gewoon sex hebben zonder iets), maar ik heb hem duidelijk gemaakt zolang hij geen andere auto wil, ik ook geen 4e wil. Dus maar zien wie hier aan het kortste eind trekt.......
dat weten we niet. We hebben dat niet na laten kijken. Wij wisten namelijk niet dat we zwanger waren van een tweeling. Bleek na bevalling pas, had een dubbele placenta enz.... daarbij hebben wij aardig wat tweelingen in de familie, waarvan me nicht die een tweeling is, en zelf vorig jaar bevallen is weer van een tweeling. Het heeft niks te zeggen maar we hebben EN tweelingen in de familie en ons meisje was 1 van een tweeling.....Ik zou het niet erg vinden een tweeling, maar me man pfoeehh die zou echt 9 maanden nodig hebben om het te accepteren haha. De kinderen worden er niet minder om hoor maar dat er dan 5 in huis zijn dat vind ie wat moeilijker haha.....
Nou het ligt eraan wat voor een tweelingen het zijn in je familie als je over erfelijk gaat praten namelijk...
Misschien heel dom om te zeggen...maar ik heb tweelingen nooit leuk gevonden hihih.....ik weet niet waarom .. lijkt me ook zo zwaar en je mist dan zoveel omdat je het zo druk hebt! Laat staan een drieling of nog meer aaahhhhh
Pff gisteravond had ik eindelijk zoiets van; nee het is goed zo, ik ben gelukkig met wat ik heb wat ik wil nog meer? Maar toen kwam mijn man ineens boven. En die begon doodleuk te praten over de babytijd. Zat ie de hele tijd maar; -Ohh wat heb ik zin in om je buik te zien groeien -echo's van ons kleintje zien, het hartje horen kloppen -de bevalling nog 1x mee maken -zo lief klein babytje in huis -het gehuil van een baby -de kleine de fles geven -de kleine laten boeren (en over me heen spugen haha) -nog 1x keer al die kleine kleertjes -het gebrabbel van de kleine -leren eten, leren lopen, leren praten Nog 1x de babytijd door heb er echt zin in!! Toen ik dat hoorde kriebelde het me wel weer. En nu sta ik dus weer in dubio. Dacht gister eindelijk me besluit genomen te hebben, maar nu heeft me mannetje me weer zwak gemaakt. Ik weet het echt niet meer, ik word er aardig crazy van en het beinvloed mijn leven op dit moment nogal. Er moet dus een keuze komen, maar welke?????
Hai Cindy: is heel erg ja, het ergste wat ik heb moeten meemaken. Het verdriet blijft, maar de scherpe kanten raken eraf, gelukkig op zo een manier dat je gewoon verder kan met je leven.
@citygirl: geeft niets! Dat is toch ook heel erg? Het zijn toch kinderen van je. Bevallen met 20 weken is heel krom, ik heb er net geen vier dagen over gedaan en je blijft over met niets.
@Shania: dankjewel! Ja, is erg, maar je moet verder he? En angst laten overheersen is geen optie hoor! Niet teveel aan denken. Heb zojuiste een spannende zwangerschap gehad, je moet weer veel vertrouwen in je lijf krijgen en ervan uit gaan dat je nog steeds gezonde kinderen kan baren. Eén ervan ligt hier te slapen in de box..
@Shania Moeilijk is het om een keuze te maken of niet? Ik denk wel dat jij (en je man) goed moeten nadenken. Het gaat namelijk niet alleen om de babytijd maar om de rest van je leven.