gaan voor een derde kindje of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miepie28, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik heb ook niks in huis om aan te snaaien gelukkig! Moet donderdag wel weer voor een hele week boodschappen halen, dat vind ik wel altijd minder maar goed. Doe me kar gewoon vol met fruit veel gezonder en ook lekker!!

Ohh maar na 8 kilo mag je dat ook zeker wel meid! Vrijdag heeft me man een personeelreisje, hebben we elk jaar. En dan lunchen we ergens, en savonds eten. Ik eet dan altijd veel te veel (tsja lopend buffet he haha) maar ik denk dat ik dit keer maar een bordje minder zal doen. En geen drank dit keer haha......want daar kom ik ook van aan!

2. Alita

Alita Niet meer actief

@Shania bedoel je alcohol?

3. Troelala21

Ik heb er savonds ook heel erg last van, en vooral als ik dan ook nog eens alleen ben. Maar ik hou vol, als ik echt de neiging krijg om wat te pakken dan ga ik gewoon even wat doen. Dan vergeet ik het wel weer. Het is even doorbijten als je gewend bent om steeds wat lekkers te hebben gehad bij de tv of een boek, maar het lukt ons wel!!

4. Troelala21

Ja ik kom van alles aan dat is ongeloofelijk. Canei, safari, malibu pff als ik wat heb gedronken ben ik de volgende dag zo weer een kilo zwaarder zo flauw!!

5. Troelala21

Ik vind het heerlijk!! Ze trekken zo allemaal na elkaar toe, ze hebben enorm veel aan elkaar. Ja het is soms even druk omdat de ene na de basisschool gaat en de ander na de peuter. Maar dat is het ook ik zie er niet echt een nadeel aan. Mocht er hier nog een komen dan is ons meisje waarschijnlijk bijna 4 of al 4 en daar zit ik meer tegen aan te hikken omdat de leeftijd dan al zo groot is.....

6. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    City, heb even op de link gekeken naar die wekker, dat ziet er wel goed uit. Het proberen waard!
    Verkoudheden en zo, volgens mij heerst het enorm. Vorige week de oudste zoon van mijn man (mijn stiefzoon dus maar dat heeft altijd zo'n negatieve bijklank), en nu mijn kids. Man is ook niet lekker.
    Ik moet er elke nacht één keer uit voor de oudste om hem te laten plassen, en meestal zo'n 1-2 keer voor de jongste. De oudste kan al wat klokkijken, dat is wel erg handig!

Shania, wat goed dat je begonnen bent met afvallen. Knap hoor.

Ik heb het hem gevraagd, over de links. Hij had er geen bijbedoeling mee, hij was alleen op zoek naar een manier om met ons probleem om te gaan.

Ik heb twee pendels laten doen. Allebei zeggen ze november.

7. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    @Citygirl hoe oud zijn jouw kids?

@Shania, haha ja nou noem je ook wat he, hahaha. Maliby, canei.... ;) daar komt iedereen van aan denk ik.

8. Alita

Alita Niet meer actief

ja het is discipline he;) maar gaat zeker lukken!!!

9. Alita

Alita Niet meer actief

1 kilo????? dat kan toch niet??

Maar uhm het schijnt zo te zijn dat het best wel meevalt wat je aankomt van alcohol?

10. Alita

Alita Niet meer actief

is ook met room?

Nou mijn pendels zeiden sept/okt;) hahaha stel je voor!

11. Porsche

Porsche Niet meer actief

mijn kids zijn van mei 2008 en febr 2010 ...

er zit precies 1jr en 9 maand tussen hebben onze oudste zoon zijn 1e verjaardag iets te goed gevierd hahaha ..

12. Porsche

Porsche Niet meer actief

hoe komen jullie toch aan die pendels ? ben inmiddels wel onzettend nieuwsgierig geworden

13. Alita

Alita Niet meer actief

onderaan bij pendels kijken op de forumpage

14. Porsche

Porsche Niet meer actief

oh ok ..thanks ..

15. Porsche

Porsche Niet meer actief

ik ga ons de jassen aan trekken en met de kids naar de kapper is alweer drie maanden geleden hahahaha

16. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Cindy, misschien volgend jaar sept/okt?

17. Alita

Alita Niet meer actief

haha veel plezier!!

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.186
    113
    misschien is die ene keer toch wel raak geweest cindy ;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

whahaha stel je voor!! Wordt ie gek!

Nee joh ik ben nog niet eens ongi geweest en ik weet dat je eerst een ei moet hebben maar als dan is het wel erg toevallig zeg!

20. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Ja wie weet! Nog een dagje of 10 wachten?

Deel Deze Pagina