gaan voor een derde kindje of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miepie28, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    dank jullie wel meiden!!!!!!!

2. Alita

Alita Niet meer actief

Nou alvast veel plezier in Ballorig! Had ik je al gefeliciteerd dan...

Dan ben in eens benieuwd 6 okt spannend he!

Ik heb zelf het gevoel ongi te worden...zal wel ergens jammer zijn maar wel vindt ik het leuker om zwanger te raken als je er ook echt voor gaat he....

3. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Cindy, je had me al gefeliciteerd hoor ;)
    Ik vind het zeker spannend. Maar ik reken nergens op hoor. Het is nog maar de 1e ronde.
    Jammer als je ongi wordt, maar het is idd fijner om er samen echt voor te gaan. Wanneer moet je ongi worden?

4. Alita

Alita Niet meer actief

dacht ik ook al...gelukkig:D
    Ja spannend hoor ik duim voor je!!

Haha nod??? geen idee....ben nog niet eens ongi geweest sinds de bevalling...maar toen gaf ik bv en slikte ik de minipil...maar nu sinds een maand niet meer...maar nog niks!

5. Alita

Alita Niet meer actief

Moet zeggen dat ik ook nog altijd die steekjes heb .. vreemd hoor...

Maar de eerste keer weer ongi worden zal ook wel verre van normaal zijn nu

6. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

spannend meiden. Hou ons op de hoogte haha!

Ik zal vanavond eens even met me mannetje praten over hoe en wat. Ik wil de pil eigenlijk niet meer slikken, maar ik vind ook dat ik mijn man niet kan dwingen tot sterilisatie. Hij is nog maar 27 en je weet nooit wat er in de toekomst gebeurd. Hij moet er zelf maar even heel goed over nadenken of ie het wel echt wil! Zo niet dan moeten we toch even verzinnen wat ik dan kan doen. Want ik wil die hormonen rotzooi eigenlijk niet meer in me lichaam hebben. Voel me stukken beter zonder de pil nu, ook amper trek in wat lekkers, geen hoofdpijn, buikpijn. Dus het liefst blijf ik van de pil ad, maar goed we zullen wel een anticonceptie vinden want anders zie ik hier straks zowiezo een 4e een kruipen haha.......

7. Porsche

Porsche Niet meer actief

poeh he ik vind het nu ook wel poepie spannend worden hoor

dit is trouwens onze 1e ronde. maar onze 2 andere kids waren ook in de 1e ronde raak ...

8. Porsche

Porsche Niet meer actief

de jongste gaat zaterdag op zondag logeren bij zijn peetoom :d
    en wij gaan dan met de oudste wat leuks doen, en we willen zondag morgen gaan testen * spannend *

9. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Spannend hoor citygirl!! 3x in 1 keer raak, dat zou toch echt wel super zijn he?
    Laat je t even weten als je getest hebt?:)

10. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh citygirl, spannend zeg!!!

11. Alita

Alita Niet meer actief

dat zou idd super zijn het citygirl!!

Hoe is het met de rest?

Ik dacht gister ongi te worden maar niks! Dit is echt niks he....zo ben ik bang dat ik ongi wordt net op het moment dat ik over straat loop ofzo!

12. Troelala21

Citygirl spannend zeg!! zal voor je duimen!!

hier gaat alles wel goed behalve lijnen. Pff ik kan het maar niet opbrengen, hou het een paar dagen vol en dan begin ik weer. Ik snap het niet. Toen onze oudste geboren was aten we zo gezond, elke dag aardappels en groente, veel fruit. Als ik nu aardappels en groente moet eten word ik al kriegel blegghh....eet vaak me bord niet leeg waardoor ik dus weer honger krijg ja en dan pak je verkeerde dingen.........weet even niet meer wat ik moet doen kwa lijnen. Als jullie tips hebben heeeeeeel graag!!

13. Alita

Alita Niet meer actief

ja meid je weet wat te doen toch...alleen gewoon doen!
    Lijnen is ook niet makkelijk..ikzelf ben ook hard bezig..alleen zou ik wel willen sporten maar kan dit niet vanwege mijn rug....maar kan jij niet sporten dan?

14. Troelala21

Nee vanwege mijn heupen en ik heb soort van reuma in me linkerbeen zitten en rechterhand. Ik beweeg wel veel, maar 9 van de 10 keer verga ik van de pijn helaas....dus moet het echt van het afvallen zelf hebben. En ja ik weet hoe ik kan afvallen het lukt me alleen niet om het vol te houden. word er zo moedeloos van!

15. Alita

Alita Niet meer actief

oh ik begrijp je meid;)....het is gewoon erg moeilijk....:(
    En al helemaal als je bijna niet kunt bewegen he:cool:...ik zit er wel over na te denken om te gaan zwemmen dat kan dan weer wel...;)

Nou ik heb testen gekocht...ik wil het gewoon weten al denk ik dat ik gewoon ongi ga worden...maar nu vrijdag ben ik jarig samen met mijn dochter en zaterdag wil ik dan toch een wijntje drinken als dat gaat hahaha

16. Troelala21

Mij is ook geadviseerd om te gaan zwemmen. En dat zou ik graag willen het probleem is alleen dat ik geen rijbewijs heb, dus ik kan zelf moeilijk bij het zwembad komen 10km verderop. Ik probeer er even wat op te verzinnen, als t lukt op de een of andere manier dan wil ik wel 2 of 3x in de week zwemmen. Dan ben ik toch in beweging. Wandelen doe ik ook wel, maar halverwege verga ik van de pijn in me been en dan is het moeilijk en pijnlijk voor me om terug te lopen. Rond mijn ongidagen krijg ik zoveel pijn dat ik de trap amper op en af kan in huis, of dingen niet vast kan houden met me rechterhand omdat ik dan van de pijn verga. het is bij me oudste begonnen, heb toen medicijnen gehad ging perfect daarna. Bij me middelste nooit last gehad, bij me meisje ook niet, pas na de bevalling is de ellende begonnen. En medicijnen hebben ze hier helaas niet voor wat ik nu heb. Dus ik moet het er nou eenmaal mee doen. En ook dat is een van de redenen dat ik gewoon geen kinderen meer wil....Ik weet nooit hoe ik de zwangerschap door zal komen, kan super goed gaan en nergens last van hebben, maar het kan ook erger worden. Het laatste wat ik wil is of in een rolstoel belanden, of van de trap afvallen of nog erger me kind laten vallen. Ik mag wel kinderen krijgen hoor, het is wel verandwoord het is alleen hoe kom ik er doorheen? goed of slecht. Na ja ik vind me gezondheid wel zwaar opwegen tegen een zwangerschap......Maar goed ik klaag niet zolang ik alles nog kan dan hoor je mij niet zeuren. het zit helaas in de familie mijn beppe, me oma, me moeder en ik dus hebben allemaal reuma in de benen, en in de hand of arm. Me moeder en ik hebben het in de hand, en me oma en beppe hebben het in de arm. Het rare is dat het steeds overgaat op moeder dochter. Me zusje heeft nergens last van....Als ik niet ongi ben heb ik de beste dagen eigenlijk, tot na me eisprong dan begint de pijn en rond me ongi zit het echt op zijn hoogtepunt en kan ik dagen amper lopen en dingen doen met me rechterhand......

by the way spannend hoor! Het zal je maar gebeuren dat de test positief uitslaat! Dan ben je toch zwanger van nog een mooi wondertje!

17. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hoi dames ik heb wel ff gelezen maar heb nog zoveel te doen en kan niet op gsm, terug reageren maar ga lekker genieten van t mooie weer hier in brabant.

ff vraagje, mis niet zo fris maar da slijm, hoelang kun je daar last van hebben. had da eerst nooit, is da nu omdat ik gestopt ben of wat. van de ene kant kriebelt t zo erg he en heb er gewoon last van dat we met condoom hebben ... maar ja andere optie? de pil weer.

18. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    hier ook moeilijk met afvallen pfff was er goed wat kwijt maar ja ik mag oko t beste zwemmen,. mis kraakbeen in mijn onderste wervels, in gips en al gezeten met rug maar ja mee leren leven of vastzetten. tja da zeiden ze al op mijn 18e

19. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Joel, vruchtbaar slijm bedoel je? Dat zal je denk ik zo'n 3/4 dagen hebben ofzo. Precies weet ik het niet. Het klopt dat je dat tijdens de pil niet had, want toen was je ook niet vruchtbaar en had je geen eisprong. Dit slijm geeft aan dat je eisprong eraan komt. Volgens mij is je eisprong op de dag dat je het meeste slijm hebt.

Meiden die willen afvallen: veel succes gewenst!!! Sporten is wel de beste manier. Daarbij helpt het al heel veel om geen tussendoortjes te nemen. En heb je wel tussendoor trek, neem dan iets gezonds. Bijv een stukje komkommer ofzo.

20. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Wat spannend hier! City, bij mij was het ook drie keer meteen raak, het kan echt hoor!
    Solana, nog een week wachten..... die twee weken duren lang dan he!
    Cindy, bij jou een naderende menstruatie of toch? Ben benieuwd wat het zal zijn, of het in je hoofd zit of dat het echt is allemaal wat je voelt. Ze zeggen toch wel dat je opeens allerlei dingen kunt voelen.

Joel, vruchtbaar slijm duurt bij mij niet lang, volgens mij 2 dagen. Nooit precies op gelet, zal het eens doen. ;)

Afvallen: geen probleem mee, eerder het tegenovergestelde. Na mijn bevalling is er 7 kilo aan blijven zitten en die moeten er ook aan blijven zitten. Terwijl ik de afgelopen weken spontaan 2 kilo ben afgevallen.

Hier nog steeds geen vooruitgang, ik denk dat het er niet van gaat komen. De ene dag vind ik het best, de andere dag kan ik er verdriet van hebben.

Deel Deze Pagina