Het gaat me hier wel goed af eigenlijk. Ben er helemaal niet meer zo mee bezig ondanks dat ik overal nog mee lees hier. Moet wel eerlijk zeggen dat gister toen me oomzeggertje van net iets meer dan een jaar aan kwam stappen en begon te brabbelen/praten dat het wel even kriebelde hoor. Vooral toen me man met hem aan het spelen was met de duplo en ze samen een lol hadden. De andere kids erbij was heel leuk om te zien. En ja zulke momenten denk je waarom niet? maar ik weet dat het beter is en even later sta ik ook wel weer op de wereld hoor haha. Dat gekriebel zal denk ik wel blijven tot me 40e ben nog maar 25 jaar haha....
pff of ik heb me eisprong vandaag, of ik moet ongi worden van de week. heb me toch last van me onderbuik, ongeloofelijk straalt zelfs in me rug....
haha lieverd alles wat ik voel is echt hoor...alleen is het van een ongi of zwschap...want dat is meestal precies hetzelfde
hier gaat het afvallen ook nog steeds erg goed.. ik moet alleen heel veel piesen ! ... zoveel zelfs dat het mijn moeder gister al opviel. maar ik weeg nu net zoveel als voor de zwangerschap van de 1e woehoe me happy en nu weet ik dus ook dat ik zelf kan afvallen ...
oh ja de testen roepen mij echt hoor .. toen ik in de kruitvat was .. moest ik gewoon ff langs lopen * zucht * ik heb ze ook nog niet gekocht want als ik ze koop weet ik ook dat ik ze doe zonder vriend en dat wil ik niet ! ik ga ze of morgen kopen, of zaterdag ...
nou meiden ik heb een testje gedaan! Maar het is een vreemd verhaal hoor.. Vanmorgen zag ik in eerste instantie niks...toen droogde de urine niet goe dop waardoor je zo`n vreemde roze waas krijgt...nu heb ik wat druppels water erin gedaan want dit schijnt te helpen...en nu dit
ik had al gereageerd, ik zie echt 2 strepen, weliswaar erg licht maar ik zie hem :d gefeliciteerd meid!!
hmm nou maar ik ben nog niet overtuigd hoor..ik bedoel had ik die niet gelijk moeten zien dan? Oke kruidvat wordt altijd iets duidelijker naarmate van tijd....maar hou ik mezelf voor de gek?
nou ik heb wel gehoord dat je binnen de 5 minuten moet aflezen... ik heb ook wel eens getest en niet zwanger, en een uur later een streep uur later streep weg morgen vroeg nog een keer testen SPANNEND MEIS
ja dat weet ik idd dat je niet meer mag aflezen... maar ik weet ook dat de streepjes altid duidelijker worden nadat de test is opgedroogd...
whoe spannend. das fijn als t zso is meteen zwanger. ok thanks voor antwoord, weet niet meer wie maa ridd al 4dagen heb ik t. bah en niet heel de dag maar ja ben benieuwd.
joel, ik heb nu ook veel last van slijm, maar dat heb ik eigenlijk altijd gehad, tot dat ik ongi ben en dan is het 2weken weg en dan blijft het 2 wekem... dus helaas ik kan je niet verder helpen
Ik zie geen tweede streep, sorry, maar wat niet is kan nog komen. Volgens mij moeten we toch gaan hopen dat het raak is Cindy, ook al waren jullie er niet echt bewust voor gegaan? Oeh spannend!
Als je echt denkt dat er wel een streep staat, zou je overmorgen ochtend duidelijker moeten testen. Hoop je nu van wel of van niet? Van wel he! Dan ga ik voor je duimen!
nou er staat iets...maar is het gewoon een.... hoe leg ik dit uit.... Als je deze test doet moet de urine volledig opdrogen en naar een kat trekken...soms doet de test dat niet zo goed...bij mij dus ook dus het bleef hangen zeg maar voor de eigenlijke teststreep...ach dacht ik laat ik ook eens die druppels erop doen...en dus toen dit.. Dus in principe is de test niet goed...maar ja waar komt die streep vandaan? Dus ik test overmorgen nog eens en dan weet ik het zeker...maar in principe was de test niet gelijk zo dus heb niet veel hoop.. Ben ik nu zwanger...super natuurlijk...ben ik het niet...ach dan wordt ik het wel volgend jaar hahahaha...dus mij maakt het niks uit hoor...
haha jij mag geloven wat je wilt meid hahaha...ik hou mezelf niet voor de gek...ik ben eerlijk jazeker heb ik er nog eentje maar die ga ik niet vandaag doen hahaha