Nee je kunt beter wachten tot morgen of overmorgen, dan zou het positiever moeten zijn. Als ik heeeeeeeeeeel goed kijk (laptop schuin, andere lichtinval op scherm) en heeeeeel goed mijn best doe dan zie ik iets als ik dat wil. Ik bedoel niet dat je jezelf voor de gek houdt hoor, maar ik denk wel dat je tóch hoopt dat je zwanger bent. Zou toch ook helemaal geweldig zijn! Hoef je niet meer tot volgend jaar te wachten! Haha je hebt zeker al gekeken wanneer je uitgerekend zou zijn? Dat zou ik dan weer wel doen hoor! Weet het nu al, terwijl wij niet proberen. Je weet wanneer je bevrucht bent als het zo is!
whahah nee hoor heb de hele dag naar mijn test zitten loeren hahaha zeker zou het super zijn tuurlijk!!
Ik zie hem wel heel licht. Ik had bij me meisje een week voor me NOD ook een hele lichte streep en ze is nu onderhand toch al bijna 3 jaar dus het kan zeker! Even een paar dagen proberen te wachten met testen en dan weer opnieuw doen, als je zwanger bent moet ie over een paar dagen echt donkerder wezen....
Oh Cindy, wat maak je het spannend zeg!!! Ik zie ook een heel licht streepje. Ik hoop echt voor je dat je zwanger bent.
we zitten hier de komende dagen volgens mij allemaal in spanning haha niet alleen cindy. We duimen met je mee meis! Zou leuk zijn als je nu al zwanger bent!!
t is dat ik de foto's niet op deze comp heb staan anders had ik je mijn foto laten zien van me meisje, die was ook heel licht. Maar stond er wel en ik was ook daadwerkelijk zwanger haha.....
nee......ik wil eigenlijk nog even wachten tot ik een duidelijkere test heb...maar misschien laat ik m straks even zien!
Ben benieuwd of hij hem ook ziet, iedereen ziet de streep, ben ik dan echt zo scheel? Hoop het voor je Cindy, haha! Maar was wel pas na de 5 minuten? Dan is het toch niet meer geldig? Ik duim voor je dat het echt positief is. En blijft (want het is nog heel vroeg natuurlijk).
oh ik snap je sannya ben niet zo snel aangevallen hahaha...aangezien ik ook nog wel eens verkeerd overkom hahahhaa... Maar ik heb nog niks laten zien.....maar ik twijfel of ik vandaag nog test of morgen...heb vannacht geplast maar nu niet meer...
Spannend Cindy!! Ik had al 3 extra testen versleten denk ik Ik zie wel vaag iets, maar of het mijn verbeelding is of niet, of een indroogstreepje.. ik durf het je eerlijk gezegd niet te zeggen.