gaan voor een derde kindje of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miepie28, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik had ook al een paar versleten hoor haha, daarom haal ik ook nooit een voorraadje in huis. En als ik ze wil kopen moet ik toch even 10 km rijden haha......

2. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Als je het vanmorgen niet gedaan hebt met ochtendurine zou ik wachten tot morgenochtend.

Hier wel een kleine doorbraak (hoop ik). Ik voel dat mijn eisprong eraan zit te komen, dus ik vroeg of we hem zouden benutten... (ja beetje brutaal he, zo voor het blok zetten). Hij zei toen dat een maandje meer of minder ook niet uitmaakt, dus dat ik hem nog even de tijd moet geven. Zou dat betekenen dat hij volgende maand toch overstag zal gaan?

3. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Nou Sannya, dat geeft wel hoop, toch? Dat zou ik in ieder geval opvatten als een misschien. Spannend ook voor jou zeg.

4. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Mmke zo pak ik dat dus ook op. Hoop niet dat dat te positief is.... maar hij zei dat het onderwerp zijn gedachten beheerst, dus hij is er echt mee bezig. Hoe is het nu bij jou eigenlijk?

5. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    Nou zoals het er hier nu uitziet blijft het bij 2. In ieder geval de komende 2 jaar zit het er nog niet in :( Ik laat het nu maar een beetje gaan, ik weet dat als ik hem onder druk ga zetten dat het juist een definitieve nee gaat worden..
    Maar ondertussen blijf ik mezelf gewoon kwellen met dit topic :p
    En ik vind het natuurlijk leuk om te lezen dat mannen van een 'nee' naar een 'misschien' of zelfs een 'ja' gaan. Aan dat strohalmpje houd ik me stevig vast haha.

6. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Wel voor een lange tijd, de komende 2 jaar, om dat nu al te weten, toch? Wie weet....

7. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Hé Cindy, jouw pendel zei toch september? Dat zou wel toevallig zijn!

8. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    nou ja hij had het over het feit dat hij in ieder geval niet wil voordat de kindjes allebei op school zitten vandaar 2 jaar. Maar wie weet inderdaad, draait ie gewoon ineens bij :$ nou dan zijn jullie de eersten die het weten hoor haha.

9. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    citygirl. 2 weken? pff ook niks of wel.

zei gister tegen man ik zeg jij houd da neit zo lang vol met condoom. en dan zegt hij,. tja de pil terug maar hij zei da toch liever niet. maar ja heb toch wel last gehad van condoom(sorry)

cindy ja idd zit echt in spanning. ja zou wel super gaaf zijn en zo apart he na 1 x haha

hier ook kriebels om eereder ervoor te gaan maar wil ze t liefst ook allebei op school hebben zitten. maar denk da tik dat neit ga halen aangezien de jongste net 1 is maar ik dacht eerst voorjaar 2012 maar nu denk ik de dec 2012. ach ja mijn pendels zeiden eerder

vraagje. als je normale cyclus hebt wanneer kun je dan onveilig vrijen da tje weinig kans maakt. is toch na eisprong, laatste week voor je ongie?

10. Alita

Alita Niet meer actief

nou het is ochtendurine want ik heb alleen vannacht een keer geplast...

Maar helaas pindakaas!

11. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Cindy, ik zie echt geen streep, sorry, nog steeds niet.

Joel, als je regelmatig bent is het na je eisprong veilig. Maar dan moet je wel zeker weten dat je eisprong geweest is. Dat kan toch nog weleens wisselen per cyclus. Maar in principe is de week vóórdat je ongesteld moet worden veilig.

12. Troelala21

Wat jammer meis! het was je zo gegund!

13. Troelala21

Ik durf dat dus niet aan he. Me man zegt ook steeds we kunnen wel onveilig sex hebben hoor. Denk je nou echt dat je van 1x zwanger raakt. Ik zeg nou je zult het net beleven haha....

14. Sannya

Sannya Actief lid

17 jul 2010
    262
    0
    0
    Shania, ik zou het ook niet aandurven hoor! Eisprong hoeft maar net een keer ietsje later te zijn en dan is het misschien toch raak.

Cindy, hoe is het met je?

15. Troelala21

Me man kickt er gewoon op. Die vind het wel spannend om iets te doen wat eigenlijk niet moet haha.....volgens mij wil ie nog steeds een 4e haha......hij zit steeds maar met ach 1x maakt niks uit, zo snel raak je niet zwanger bla bla.....ja daaaaaaagggg!!

16. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.274
    6.185
    113
    jammer Cindy!

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Hi meiden!!

Ik ben weer terug!! :D
    Maandag teruggekomen van een heerlijke vakantie in Brabant. Gisteren lekker een dagje ontspannen in de Veluwse Bron met een vriendin. En vanaf vandaag kom ik weer meekletsen.
    Vergeef me dat ik niet alles heb teruggelezen (dat was écht te veel), maar ik heb wel het een en ander van de laatste pagina's meegekregen.

Cindy, jammer dat je toch niet zwanger blijkt te zijn. Ik zie helaas ook echt geen tweede streep.
    Maar meis, maak je niet gek hoor. Zoals ik heb begrepen uit de laatste pagina's heb jij ook van alles gevoeld waarvan je dacht dat je zwanger was óf dat je ongi zou worden??
    Ik ben inmiddels al 8 weken gestopt met Cerazette en ik heb ook een paar keer van alles gevoeld. Ik dacht eisprong of ongi, maar beide was het steeds niet. Ik heb ook maar een test van KV gedaan en dit was precies als bij jou, maar dus toch negatief... :(
    Gelukkig ben ik bij de eerste krampen (waarvan ik dacht dat m'n ongi eraan zou komen) gaan temperaturen (dit heb ik ook al gereageerd in je andere topic over het stoppen met Cerazette). Ik heb nu eindelijk wel een beetje duidelijkheid, want ik heb mijn eerste eisprong gespot op dag 49 na het stoppen met Cerazette. Als het goed is, zal ik dus binnenkort ongi moeten worden. Anders weet ik het ook echt niet meer...
    Maar wat ik dus even gemist heb........... is je man inmiddels om???!! :D Of begrijp ik dat nou verkeerd??

@ Joel: Ik zou het ook niet aandurven om onveilig sex te hebben na de eisprong. Stel dat je eisprong toch iets later is, dan kun je wel degelijk zwanger raken...

@ Iedereen: Heb ik nog meer gemist in de tijd dat ik afwezig was?? Al iemand zwanger?? Al mannen die om zijn?? Iets anders??

18. Troelala21

Cindy haar man wil eerst bedrijfje opzetten geloof ik en dan wil ie nog wel voor een 3e gaan. Dus die is overstag jah...euhm verder zijn er een paar waarvan de mannen "nog" niet overstag zijn helaas....

En ik heb besloten dat er hier geen 4e komt. Ik vind het wel goed zo. Ik heb er ook wel vrede mee ben er ook helemaal niet meer mee bezig. Alleen als ik me oomzeggertje hier heb en zie spelen met me kids dan denk ik weleens ahhhhh......maar ik sta dan ook alweer snel op aarde haha....daarintegen me man die krijgt er op dit moment een kick van om gewoon sex te hebben zonder wat. Die denkt dat ik van een keer niet zwanger kan raken, nou ammehoela hahah.....zou je net zien dat het wel gebeurd haha! Me man laat zich ook nog niet helpen en ik ga niet aan de pil en kan niet over condooms dus we moeten hier wel snel gaan kijken hoe en wat, anders ben ik bang dat er hier straks toch nog weleens een bij komt haha......

19. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Shania, Thnx voor de update!! ;)
    Wat knap van je dat je de knoop door hebt gehakt dat er geen 4e meer komt. Lijkt me ontzettend moeilijk om die keuze te maken... Ik kan me ook heel goed voorstellen dat je toch nog even na gaat denken als je dat kleintje met je kids ziet spelen. Maar ik denk dat het voor jezelf ook veel rust geeft dat je het nu naast je neer hebt gelegd.
    Wel 'vervelend' dat je man er zo licht over denkt. Ik kan me voorstellen dat hij het heel spannend vind om stiekem toch gewoon sex te hebben - maar het risico om dan straks wél zwanger te zijn van de vierde zit er dan natuurlijk wel in. Zeker nu jullie al hebben bewezen heel vruchtbaar te zijn, zou hij er eigenlijk niet meer zo licht over moeten denken - tenzij hij natuurlijk wél graag die vierde zou willen... Pfff, beetje lastig hoor. Haha. Hopelijk kun je je man een beetje 'temmen'. ;)

20. Solana

Solana Bekend lid

11 mrt 2010
    874
    0
    0
    NULL
    NULL
    Cindy, wat jammer zeg. Maar ook nog niet ongesteld geworden?
    Ik heb al 2 nachten enorm slecht (lees weinig) geslapen. Word gewoon midden in de nacht wakker en kan niet meer in slaap komen. Echt zo irritant. En vanmorgen had ik heel veel last van mijn rug en nadat ik even gezeten had kon ik bijna niet meer opstaan. Heb toch echt niets raars gedaan, dus weet niet hoe dat kan. Hoop wel dat ik aankomende nacht weer beter zal slapen.
    Nu lekker weekend, dus dat wordt genieten van het mooie weer! Heb er erg veel zin in.

Deel Deze Pagina