@cindy; dank je wel! Denk ook wel dat die twijfel altijd een beetje blijft. Soms een beetje op de voorgrond, soms wat meer naar de achtergrond. En ik vind het geweldig om mijn 2 kinderen nu te zien en te beseffen dat ze echt van mij zijn en geniet heel veel van ze. Maar ik moet het wel kunnen "behappen" in m`n eentje. Mijn vriend werkt in de horeca, maakt lange dagen en werkt in de weekenden. Daardoor komt alles grotendeels op mijn schouders terecht. Is niet erg, ik doe het met alle liefde. Maar dat houdt in voor mij dat ik geen tijd voor mezelf heb. Mijn vriend is amper thuis, als ik werk zijn de kinderen bij m`n ouders. Ik wil mijn ouders ook niet telkens opzadelen met mijn kinderen, mijn ouders zijn nog vrij jong en willen ook uitstapjes enzo maken. En als er nog een kindje bij komt, heb ik nog meer hulp van m`n ouders nodig en dat wil ik ook niet. Als ik echt puur naar de praktische kant kijk, zijn 2 kindjes genoeg en handzaam voor mij. Ik kan met ze alle kanten op, voor hen genoeg ruimte in huis en auto. En op dit moment heb ik m`n handen meer dan vol aan een hele pittige peuterpubermeisje en een bijna dreumes die alles sloopt wat binnen handbereik is!! Maar goed, wie weet over een paar jaar! Als de geldbomen wel spontaan uit de grond groeien :
Ik heb een tijdje geleden een aantal keren hier meegelezen en ook een stukje gepost. Was al een hele tijd niet meer langs geweest maar las nu dat er een zwangere bij is gekomen! Gefeliciteerd Hier na mijn bevallingsverlof weer aan het werk en daar geniet ik ook wel weer van. Ik blijf hier ook af en toe meelezen, vind het gewoon een leuk topic En wat betreft een derde kindje; ik word nog steeds emo van programma's als bevallingsverhalen en dan denk ik weer 'oh het was zo speciaal' dus ik zou het ook best nog een keer willen meemaken maar het komt er denk ik echt niet meer van. De zorg voor deze 2 kids vind ik al behoorlijk heftig. Ach we zien wel wat het leven gaat brengen
haha kim ik snap je meid! En het is voor jou idd dan ook weer net iets anders als je man in de horeca werkt! Ik heb dat ook hoor dat ik wel eens denk....wil ik wel nog een kindje...ga ik dat redden, want tenslotte valt altijd de meesste zorg op de mama`s. Ook heb ik beide keren een moeilijkere bevalling gehad en 1 jaar bv gegeven...soms denk ik ... wil ik nog een keer bevallen? En nog een jaar bv geven? Ppfff......maar dan komt die wens weer naar boven en dan weegt het toch echt zwaarder hahaha... @Wupje....oh ja die bevallingsverhalen iedere avond aaahhh...zo mooi! Trouwens schreef jij ook niet in een topic met Mmke en mij? Maar zoals jij schrijft...we zien wel wat het leven brengt...dat denk ik nu ook wel....bij de oudste was nu die wens al groot maar nu is het iets rustiger en hoeft het niet gelijk... Het is idd al druk genoeg met die twee bengels van mij hier hahahaah
Hey meiden! Shania, dus toch een vierde meis?! Eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht, je twijfelde mij iets teveel Citygirl: Gefeliciteerd! Wat een supergoed nieuws voor jullie! Kim: Van harte met je nieuwe baan! Cindy, eerlijk gezegd (en dit bedoel ik niet rot!) ben ik blij met je voorstel om dit topic te scheiden, ik vind het fijn om niet telkens geconfronteerd te moeten worden met meiden die er al wel voor kunnen gaan. Verstandelijk weet ik dat onze tijd ws. nog wel komt, maar gevoelsmatig vind ik het maar moeilijk dat we er niet nu al voor gaan. In de tussentijd blijven we hier gewoon maar doorkeuvelen en wachten totdat onze mannen overstag gaan Vandaag een superdag gehad! Zoonlief is vandaag alweer 3 jaar geworden en oh wat is hij ontzettend verwend zeg! Echt een topdag! Nu wel gesloopt, dus duik zo lekker m'n bedje in.
Citygirl gefeliciteerd!! Super dat het al gelukt is! Kim, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Mommylove, gefeliciteerd nog met je zoon!, en Cindy, voor mij voelt dat ook wel zo hoor, zeker omdat het voor mij juist helemaal niet zeker is of hier uberhaupt nog een derde komt, en als ie er komt, pas over een aantal jaar. Maar ik kan dit topic ook niet laten rusten, hihi. En hoewel ik het super vind dat er veel mannen kort na over hoeven te denken over een mogelijke derde, vind ik het extra confronterend omdat mijn vriend er absoluut niet voor open staat op het moment. Hier is het gelukkig weer bijgelegd btw
mommylove nog gefeliciteerd met je zoontje!! mmeke fijn dat alles weer goed is tussen jou en je mannetje! Even een vraagje he ik verlies nu al 2 dagen dikke slijmproppen af en toe. Betekent dat dat me ei er aan komt? of dat ik ongi ga worden? ik weet het niet meer namelijk haha...... Gister ook nog een mooie blunder gemaakt. Ik had een leuk shirtje uit me kast gevist die ik al lang niet meer aan had gehad. Komt er een mama na me toe van me zoontjes school. Ohh wat leuk je bent weer zwanger!! Ik zeg pardon? Ja dat shirtje en die mooie buik. Ik zeg nou sorry hoor maar ik ben echt niet zwanger hoor. Die buik komt omdat ik teveel kilo's heb, en dat shirtje heb ik gewoon uit de kast gehaald. Maar dat is een positieshirtje van mamaliciuous hoor. Ik zeg oh kan best. Wist even niet wat ik moest zeggen haha. Kom ik thuis doe het shirtje uit, zit er duidelijk een label in van mamalisious haha. Nou goed iniedergeval hij zit me verrekte lekker dus ik blijf hem ook lekker dragen. Boeiend wat andere er van denken haha......
city girl kei gaaf proficiat maar was je nu bewust bezig? wel gaaf de eerste x geniet ervan. kim jij ook met je nieuwe baan. succes
@Mommylove....ja toch is ook niet leuk vindt ik dus ook daarbij is dit topic geen zwschapstopic he... Nog gefeliciteerd met de verjaardag van je kindje! Is ook bijzonder he 3 jaar....dan zijn ze ECHT geen baby meer...alleen hoopte ik dat die peuterpuberteit eens wat minder werd maar nee hoor...Shania hoelang duurde het bij jouw`n kids? @Mmke ja ik heb dat ook dat ik niet kan wegblijven haha....daarbij zitten we allemaal in hetzelfde schuitje he....en hier gaan we er nu ook nog niet voor dus ja... Trouwens ik ben dus nog niet ongi! Dat is toch erg he.....dacht het echt weer te worden een paar dagen maar niks! @Shania pff lekker toch als het shirtje goedzit!
shania hha toch een 4e haha hier ook een 3e. toch maar wanneer, ik mer k wel wanneer ik mijn ongie en eisprong heb denk ik auw heupen en benen doen pijn. grrr
mommylove nog proficiat met je zoontje, mijne word ook bijna 3. ik las net dat iemand, sorry naam ff kwijt, maar dat die een jaar neit ongie is geweest, lijkt me ook ongemakkelijk of niet. shania tja boeien idd doen wat je lekker zit.
Over shirtje, dat boeit me ook niet haha. Ik vind het shirtje lekker zitten en niet iedereen weet dat het een positieshirtje is dus lekker belangrijk denk ik maar haha...... Over eisprong normaal voelde ik dat ook wel. Maar de laatste tijd niet meer weet ook niet of ik het nu wel weer ga voelen. Hoop over een paar maandjes wel dan weet ik tenminste een beetje hoe en wat haha. Nee maar ik verlies dikke slijmproppen weet niet waarvan maar dat merken we zelf wel weer. Ben benieuwd waneer ik ongi ga worden. Aan de ene kant denk ik deze maand nog wel. Aan de andere kant denk ik dat het ook nog wel even kan duren. Als ik uitga van de laatste keer zonder pil dan heb ik nog wel even te gaan haha...... Over 4e. Ja ik wil nog wel een 4e haha. Alleen nu nog even wachten ben goed bezig met afvallen, eet gezond en voel me beter in me vel zitten. Dus eerst dit afmaken en dan de rest! Over peuterpuberteit volgens mij gaat dat nooit over haha. Me middelste is bijna 5 en die zat na zijn peuterpuber alweer in de kleuterpuberfase, het gaat gewoon door. Plus me oudste die 7 word in dec is ook al aan het puberen. Hij zit nu in groep 3 en dat merk je ook wel, stoer doen, stoer praten enz......volgens mij houden de pubertijden nooit op maar gaan ze gewoon door in de volgende fase haha......me meisje zit nu in de peuterpuber fase en dat is ook te merken. het is een echte meid haha.....daar heb ik echt de handjes vol aan haha.....
Cindy ja volgens mij kende ik jou ook al van een ander topic idd . Mommylove proficiat met je zoontje! Oh dus jij moet je man zien te overtuigen voor een derde kindje. Succes hopelijk lukt het gauw! Shania wat een stomme opmerking vind ik Gewoon lekker dragen
is voortaan rustig hier of niet.. ik wil eigenlijk zo graag van de ene kant nu al, was vrienden van de week hier met baby van 5 maanden. zo lief en mijn man gaf hem zelfs de fles en daar zag ik ook wel twinkeling maar wil zo graag eerst verbouwen en financieel ff beter op bouwen en weet van me zelf da tik ze niet zo dicht op elkaar wil maar ja kriebel kriebel
joel dat heb ik dus ook, ik denk dat ik gek zou worden van de drukte met 3, ik vind het al pittig met 2 thuis, dus wat dat betreft zou ik het fijn vinden als de oudste 2 dan naar school gaan. Maar die kriebels oohh..
ja en nu hebben we de kriebels....strajs als ze er eenmaal zijn is het ook weer zo gewoon allemaal hahaha...nu kun je er nog heerlijk over dromen enz... Maar ik wil toch echt wachten tot minstens eentje op de basisschool zit.....ik vondt het nu ook al soms jammer dat ik minder tijd had met de jongste namelijk
Hier ook die tweestrijd hoor! Aan de ene kant wil ik nu al, liever gisteren dan vandaag! Maar aan de andere kant denk ik dat ik gillend gek zou worden als er nu al een derde zou komen hier. Best pittig zo met een peuter en een baby. Het duurt dus sowieso nog wel even totdat m'n zoontje naar school gaat. Maar eerlijk gezegd zou het me niks verbazen als manlief pas overstag gaat tegen de tijd dat ook onze jongste bijna naar school gaat.
he meiden ik heb 3 kinderen in 4 jaar gekregen. En ja het was af en toe pittig maar ik zou het zo weer doen. Ik vind het heerlijk dat ze zo dicht opelkaar zitten ondanks dat het erg druk soms is. Ik vond van 1 na 2 pittiger dan van 2 na 3. Onze kleine meid rolde er eigenlijk zo in. Daarom zie ik ook niet veel problemen met van 3 na 4. Ja het zal in het begin weer even pittig worden. 2 na de basisschool 1 na de peuter en een baby. Of 3 na de basisschool dat is weer wat makkelijker. Er zijn verscheidene die zeggen goh k zou niet zo drukte willen. Ik weet niet beter en ik vind het helemaal niet erg. Ja het is soms druk maar wel gezellig druk, en al die liefde die je ervoor terug krijgt van je kinderen, ik vind het heerlijk!! Maar dat is natuurlijk ieders eigen! Ik zeg wel eerlijk het zou leuk zijn als de jongste net op de basisschool zit en er een kleintje bij komt. Ik heb dan alle handen vrij en kan dan rustig genieten van ons laatste wondertje. De jaren zijn wel voorbij gevlogen door de zwangerschappen. En dat merk ik nu ook wel eens bij me kleine meid. Ik zie haar hier echt stap voor stap opgroeien en dan merk ik weleens dat ik misschien wat gemist heb bij de andere door de zwangerschappen er snel achteraan, en de babytijd. Daar kan ik helaas niks aandoen, kan het niet terug draaien jammergenoeg, maar ik maak alles van me meisje nu echt mee. En hopelijk ooit van de 4e. Spijt van zo snel achterelkaar? Nee nooit! Ze hebben zoveel aan elkaar, ze doen veel samen. Spijt zeker niet!