Ik ben ook 1 jaar na de geboorte van mijn eerste weer zwanger geraakt, ze schelen precies 2 jaar. Nu vindt ik het ook heerlijk om te zien hoe ze met elkaar spelen! Maar toch wil ik nu iets meer tijd ertussen laten hoor...maar precies dat is ieder zijn eigen keus he! Nou meiden....ik heb weer testjes gedaan aangezien ik weer krampen had en niet ongi werd enz....nu heb ik 2 testen met lichte streepjes. Alleen denk ik dat het gewoon indrogers zijn, die kruidvat testen zijn minder goed de laatste tijd! Je krijgt vreemde opdrogingen van je urine waardoro je denkt dat er streepjes staan. Nu ga ik morgen nog een testje doen om gewoon zeker te zijn wat er aan de hand is nu en dan slik ik ook de pil weer....ik wil van dit gedoe af nu hoor...en willen we ervoor gaan, nou dan stop ik weer met de pil hahaha. Maar dat wordt pas ergens volgend jaar! Zo ik heb ook al een soap onderhand zeg!
even de testen ... op de bovenste zie je m duidelijker..zijn van 2 dagen achter elkaar maar met middagurine gedaan...morgen ga ik dus nog met ochtendurine testen om te zien wat dit nu is
Jammer dat de testen tegenwoordig zo min zijn. Ze waren altijd perfect! Bij me meisje had ik een week voor me NOD al positief getest met deze, en met een andere niet. Ik durf nu niks te zeggen over je testen. Ik weet dat mijn test net zo was als je vorige en de eerste van de foto, maar goed als je al zegt dat het indrooglijntjes zijn dan kan dat ook natuurlijk. Morgen maar even met ochtendurine meteen proberen meid, die urine moet altijd sterker zijn. Me schoonzusje vertelde gister ook dat haar man zich laat helpen. Ze hebben 8 jaar gevochten voor hun eerste wondertje en wouden graag een 2e maar dan moet ze misschien weer jaren de MMM in en dat trekt ze niet meer. Elke keer word ze of niet ongi of veeeeeeeeeeel. Steeds maar testen. Ze trekt het niet meer, ze wil af van die onzekerheid dus laat haar man zich helpen. Ik snap hun keuze wel, vind het heel knap dat ze die keuze kunnen maken ondanks hun wens voor een 2e. Ze zei dat onze mannen wel samen konden gaan, nou zegt me man ik denk niet dat dat zal gebeuren haha......
Ik zie die streep idd ook Cindy, pfff..... Onzekerheid is niet fijn! Hopelijk morgen duidelijkheid meis. Zonde dat die testen van kv niet meer zijn zoals het was, ik heb er nog nooit vals positief mee getest gelukkig, maar lees het idd nu een stuk vaker dat dat wel gebeurd. Nog meer kindjes ziek of verkouden momenteel? M'n zoontje heeft er ruim 1,5 week flink last van gehad, meerdere dagen ook koorts erbij, maar gelukkig vandaag weer aan de betere hand. Nu begint mijn dochtertje, zo zielig! Vooral omdat zij nog niet kan aangeven wat ze voelt natuurlijk. Schraal neusje, snottbellen, hees stemgeluidje en heel erg huilerig. Ben blij als ze weer een beetje de oude is hoor.
O zie nu de foto. Ik denk iets op de onderste te zien, heeel licht. Jee wat spannend! Hoe lang is het nu geleden dat jullie het onbeschermd gedaan hebben? Zaad blijft een paar dagen in leven, dan eisprong, dan zou je uit kunnen tellen wanneer je uiterlijk zou moeten kunnen testen! Zijn er nog andere testen waarmee je vroeg kunt testen? En dan niet de predictor, daar heb ik van verschillenden slechte dingen gehoord.
Nou we hebben een paar keer sex gehad zonder bescherming dus ja.....het zou iedere week zomaar raak kunnen zijn. En er staan idd streepjes maar ze stonden er niet gelijk....en dat is meestal niet goed he. Ik weet dat je ze gewoon moet weggooien maar ook weet ik dat kruidvat altijd duidelijker wordt met opdrogen dus ja. Het zijn denk ik indrogers maar ik ben er ook niet zeker van omdat ze er zo duidelijk opstaan he.. Maar ik ga nu morgenvroeg testen met ochtendurine...dat is het beste!
@Sannya ik ga gewoon weer voor de kruidvat...als deze testen al iets zouden zijn zou ik nu een duidelijkere streep moeten hebben...deze zijn van vrijdag en zaterdag dus morgen zou er een duidelijke streep moeten staan.
Me meisje had vorige week ook 2 dagen koorts, snotteren doet ze al een poosje. Nou begint me middelste ziek te worden die snotterd ook al een tijdje. De juf in de klas zei al dat er meerdere kinderen ziek zijn, of zich niet lekker voelen. Dus het heerst zeker op dit moment!
Dan zou er morgen zeker een duidelijker streep moeten staan als vrijdag. Spannend hoor ben benieuwd! Wie weet! Mijn man wil het ook steeds onveilig doen, nou hij wacht nog maar even haha.....flauw he!
NOu ik heb al getest meiden...na 12uur niks meer gedronken of geplast en de test was om 18uur omowit.....waren dus allemaal indrogers... Nou we vinden het helemaal niet erg ... ook ik had toch echt zoiets van ... eigenlijk wil ik nu nog helemaal niet..... dus ik kan weer meekletsen hahahaha Wel zie mijn vriend ook....nee schat nu even niet hoor....maar over een tijdje dus wel!!
Jammer meid! als t goed is kan ik mijn ongi over een dag of 14 verwachten. Ik heb me eisprong nu wel gehad. Dus ik hoop eind van de maand ongi te worden!
nou dan weet ik een beetje hoe me cyclus is.....zwanger ben ik echt nog niet haha..... Pff me man vroeg vanmorgen wat ik met de kinderwagen wou, ik zeg nou domme vraag niet gebruiken natuurlijk. Hij is nog maar 1x gebruikt. Nou zegt ie dan zal ik eerst maar eens bij dat ding kijken. Ik kijken zit ie niet helemaal onder het weer en schimmel. De bak staat gelukkig op zolder, maar de onderstel en buggygeval van de kinderwagen (was een 2 in 1) zit er helemaal onder. Me man heeft hem steeds in het hok laten staan. Ik had al gezegd dat ie ergens anders heen moest maar nee hoor weer niet luisteren. Nou kan ik dus een zo goed als nieuwe kinderwagen gaan weggooien!! Baal flink dit is al de 2e, en nu zal er dus als er een 4e komt WEER een nieuwe wagen moeten komen grrrrrrrrrrrrrr.......
cindy dan klets je gezellig verder mee haha als je er goed bij voelt is t goed toch ja erg he die kriebels haha hier ook verkouden geweest. en de een steekt anders aan en dan volgen wij ook nog en de oudste zondag overdag en nacht ziek . bah
Pff ik heb het gevoel dat ik ongi moet worden. Heb me toch een partij last van me onderbuik, me onderrug voel me echt beurs bah! Kan af en toe amper een stap verzetten, ben dinsdag jarig hoop dat ik me dan wel wat beter voel!