gaan voor een derde kindje of toch niet?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door miepie28, 16 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    juut wel leuk als t zo is. haha spannend

2. joel

joel Fanatiek lid

10 jun 2007
    1.162
    0
    0
    kapster
    best
    ja idd da scheelt echt ja pff maar keuze s ja erg he maar ik ben ook bezig. was voor vakantie is 6 wkn 5.5 kwijt maar weer2 a 2.5 aan haha nu wil ik er nog 15 maar ik moet er8 voor t gewicht dat ik voor de eerste aantelde maar die buik p¨ff die zal nooooit meer plat worden, hebben ze me al gezegd hoeveel ik ook afval of train, plat word hij nooit, was ook met 37 wkn 30 kilo zwaarder en was met 41 wkn bevallen dus tja maar ja succe sik ga wasjes ophangen en 1 uit bed halen en 1 van psz doei doei

3. juut1980

juut1980 Lid

9 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    flevoland
    Idd spannend! ondanks dat iknog wel een spiraal heb kan het zomaar gebeuren! Ik heb ik de familie 4 nichten die zwanger zijn geworden door de anti-conceptie heen. Zwanger worden ging bij mij (gelukkig) altijd vrij snel. 1e kindje 4 rondes en 2e kindje 3 rondes. Waarbij ik allebei de de laatste ronde echt op mijn vruchtbare dagen goed heb geklust en dus zwanger raakte. En als ik hier zo op internet lees komt een zwangerschap ondanks een spiraal toch nog redelijk vaak voor. Maar ja we wachten gewoon af! Het is in ieder geval zeer welkom! Alleen moeten we wel alles weer opnieuw aanschaffen, ik heb alles verkocht!!

4. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

ik moet officieel wel 28 kilo maar met 18 ben ik al heel happy, maar goed dat is ook nog een eind haha....Me buik zal nooit meer worden zoals t was. Bij de eerste had ik 30 kilo, bij de andere 2 16 kilo erbij. Heb altijd giga buiken gehad dus die is goed uitgelubberd haha......die krijg ik dus niet meer echt plat of strak. ach ja maakt me ook niet zoveel uit want ik heb er wat moois voor terug gekregen!
    Jij ook veel succes!!

5. Troelala21

zou leuk zijn!
    een vriendin van mij is al 3x door het spiraal heen zwanger geraakt. Ze hebben het alleen niet gered helaas.....

6. Alita

Alita Niet meer actief

Nou ik begin wel gewoon aan de pil hoor...stoppen kun je toch heel makkelijk....ik ga niet met condoom vrijen en dan hopen dat er misschien eens een doorheen zwemt? Nee ik wil dat mijn kinderen uit liefde zijn gemaakt ...snappie?

Daarbij vindt het hele proces van stoppen met de pil en zwanger raken veels te leuk hahaha

@Shania erg hoor door de spiraal heen zwanger raken, als ik haar was zou ik deze dan maar niet meer gebruiken?

@Juut hahaha is hetzelfde als je met de pil bent gestopt..hoe vaak denk je dan wel niet zwanger te zien en is er helemaal niks...

7. Troelala21

ik zit ook aan de pil, als ik tegen me man zeg dat ik stop dan weet ik het niet haha. Ik wil ook alleen een kind uit liefde maar als de natuur het voor me beslist dan is het ook met alle liefde. Ik zal er iniedergeval met alle liefde voor zorgen!

8. Alita

Alita Niet meer actief

nee tuurlijk...
    Maar ik weet dat er dan vrouwen zijn die dan het condoom maar gebruiken en hopen dat ze alsnog zwanger raken...dan heb ik het verder niet over jullie hier natuurlijk:D

Ik bedoel dan is het ook minder leuk zwanger worden als je man eigenlijk niet wou maar ja nu is het gebeurd;)

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Ik ben al sinds de zwangerschap van mijn zoontje (wordt 4) niet meer aan de pil. Alleen 2 maanden geleden 1 maand de cerazette geslikt, maar dat vond ik een ramp. Wilde niet op vakantie ongesteld worden en wilde het daarom proberen.

Qua gewicht, ik ben sinds januari 18 kilo afgevallen. Buikje weer helemaal plat (niet strak), dus daar ben ik wel bang voor om weer heel veel aan te komen bij een zwangerschap. Was bij de eerste 25 en bij de tweede 22 aangekomen.

10. juut1980

juut1980 Lid

9 jul 2011
    35
    0
    0
    NULL
    flevoland
    ik zou idd liever "gewoon"zwanger willen worden door er echt voor te gaan.Dan dat het een "ongelukje" is. Het is niet minder welkom hoor!
    Ik vond het ook altijd erg spannend om af te wachtenof je wel of niet ongesteld werd. En het klussen op zich werd ook spannender vond ik.
    Voorlopig zit ik nog in de twijfelfase!

@cindy en inderdaad, ook met spiraal heb ik wel eens gedacht dat ik zwanger was. Vooral omdat je niet veel of zelfs helemaal niet ongesteld wordt. Dat vind ik wel een nadeel omdat je wel een eisprong hebt.

11. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Ik lees hier vanalles over dat pendelen ? Kan iemand daar iets meer over vertellen ? Vind dat soort dingen altijd wel leuk.
    Ik zou ook liever gepland zwanger zijn dan door de pil in. Het kindje blijft dan toch altijd een "ongelukje" of je er nou blij mee bent of niet.
    Gisteravond is mijn man laat thuis gekomen dus ik lag helaas al te slapen. We hebben het er dus niet meer over gehad. Hij komt zo thuis (heeft breakdiensten) dus dan kunnen we het er wel even over hebben (hoop ik, als de kids het ons gunnen tenminste haha)

12. Troelala21

Ja daar heb je ook helemaal gelijk in. bij onze kleine meid was ik er heel erg mee bezig en vond ik het elke maand weer spannend of ik nou wel of niet ongi zou worden en zo niet of ik dan zwanger zou zijn of dat ik gewoon later ongi ga worden....het is leuk om er na te werken haha.....

13. Alita

Alita Niet meer actief

cerazette is idd niet zo hele fijne pil...ik wordt er wel niet ongi mee maar dat kan ook aan de bv liggen..

Ik ben ook bij beide zwschappen 25 kilo aangekomen...zit nu ook niet lekker in mijn vel maar dat komt wel weer....ik heb dan zoiets van nu alles achter elkaar en dan aan de lijn hahaha..

Spiraal vindt ik ook een vies idee dat je een eicel kan laten bevruchten maar het zich niet kan innestelen

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Maudje nou succes dan! En pendelen vindt je op dit forum helemaal onderaan de homepage..

@Shana je toch? Bij de eerste had ik gewoon geen geduld en hadden we sex omd e dag tot einde cyclus...bij de tweede had ik zoiets van "nu doen we het spontaner" hahaha dus niet hahaha ik ben dan alleen zo dat ik gelijk zwanger wil raken...erg he...gelukkig zijn wij erg vruchtbaar hier hahaha

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.334
    36.194
    113
    Nou ik had gedacht dat ik het nu voor een 3e wel rustiger aan zou kunnen doen en wat geduldiger zou zijn, nou niet dus... Pff, vind het nu al zenuwslopend haha.

16. Alita

Alita Niet meer actief

haha nee he....het is weer net zo als bij je eerste hhahahaha

17. Troelala21

nou meiden wat mij net overkwam! Ben er nog beduusd van haha. We zitten in de auto komen uit de winkel. Ik denk flap het er toch even uit over die pendelaarsters. Dus ik zeg doodleuk goh wel apart dat 2 verschillende mensen mij 2 dezelfde pennels geven voor nove, en 1 in december. Nou zegt meneer; ik sta er niet van te kijken als ze gelijk krijgen ook. Heuh ho wacht zeg dat nog een keer haha.......Ja alles gaat goed tussen ons, de kids hebben hun ritme ik zat er al op te wachten tot je weer eens zou zeggen van goh ik stop met de pil. Ik wist niet wat ik hoorde. Ik dacht echt even van waar is mijn man gebleven haha. Maar goed hij staat er dus wel voor open hihi, het balletje ligt nu alleen bij mij. Ik zal eerst echt zo 18 kilo kwijt moeten voor k uberhaupt "veilig" aan een zwangerschap kan beginnen. En wat ik nu eerst wil of een rijbewijs of een 4e kindje en andere auto. Hmmm de keus is snel gemaakt dan haha, of zal mijn verstand het toch van me gevoel gaan winnen de komende maanden?

18. Troelala21

Zo ben ik ook hoor, liever vandaag dan morgen, vond het echt vreselijk om te wachten tot me NOD!!!!! Oh man gelukkig ben ik erg vruchtbaar tenminste bij deze 3 wel altijd geweest, kan ook zo maar anders natuurlijk. Maar mijn geduld was niet altijd even goed haha.......

19. Alita

Alita Niet meer actief

wauw meid.....wat super!!!:D

Ben toch wel jaloers hoor:)

20. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    @Shania Naomi : super meid !

Ik geloof niet dat ik nou het op z'n beloop kan laten. Nou wordt het ook iedere dag klussen en hopen dat het zsm raak is.
    Ik vind het knap als mensen dat niet hebben. Maakt het een stukkie makkelijker. Maar ik geloof er niet in dat als je er niet veel mee bezig bent het eerder raak is. Ik ben er bij beide zwangerschappen heel erg mee bezig geweest en het was de 2de ronde raak, dat vind ik wel erg snel.

Deel Deze Pagina