Hoiii allemaal, Ik ben net nieuw op het forum dus ik moet het nog even doorhebben maar ik heb nergens een onderwerp kunnen vinden over het stoppen met de pil in oktober, dus heb ik hem even aangemaakt. Ik ben vandaag gestopt met de pil. Mijn vriend en ik hebben 6,5 jaar een relatie en wonen anderhalf jaar samen. We wilden altijd al kinderen maar nu zijn we er echt klaar voor. Wat voelt dit spannend zeg! En er gebeurd nog niet eens iets maar het voelt zo 'onnatuurlijk' om je pil niet in te nemen haha... Zijn er nog meer mensen die deze maand al gestopt zijn met de pil??? Hoop snel jullie verhalen te horen Groetjes Melanie
Hoi Melanie, Ik ben begin augustus gestopt met de pil. Ik en mijn man gaan nu ronde 2 in....dus hartstikke spannend allemaal! Jij ook veel succes en welkom op het forum!
hallo, ik ben eind september gestopt met de pil 1 okt me ongesteldheid begonnen ( was me stopweek). Ik moet zeggen dat ik wel last heb van het ontpillen heb al die tijd al buik pijn terwijl ik nu niet meer ongesteld ben maar het lijkt wel van die buikpijn. Maarja zou er wel bij horen. We zijn vanaf deze maand ook gelijk aan het klussen doe het niet eerst veilig jullie?
Ook wij zijn eind september gestopt met de pil, hebben wel geklust en moet nu wachten op NOD Succes allemaal
pff.. .een oktober 2011 topic. Een jaar geleden begon ik op een ander forum in eenzelfde topic te schrijven. Hopelijk lukt het jullie sneller als bij ons.
Hoi Melanie, Ik heb 4 oktober mijn laatste pil geslikt. Morgen zou ik hem weer moeten slikken maar dat doen we niet meer Vind het ook super spannend! Het kan zolang duren voordat het raak is dus ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn.. maar das best moeilijk
ik probeer er ook niet veel mee bezig te zijn. Maar het gaat vanzelf wil het ookzo graag maar denk dat het ook spannend is dat het de eerste maand is. Er zijn 3 mensen die hier op de site voor me hebben gependeld. de ene kwam deze maand uit en uit de anderen december. ik hoop dat er een uitkomt maar zijn allemaal wel heel snel.
Idd Marjolein, ik las de titel en dacht, he is ons topic alweer een jaar oud.. En nog niks gebeurd... .. Succes iedereen, hoop dat het bij jullie allemaal snel lukt!
Hoi allemaal! Ook hier is de wens om een kindje te krijgen nu zover dat we er voor gaan. Ik ben Mies, 28 jaar en mijn vriend is 27. We zijn vier jaar bij elkaar en wonen twee jaar samen. Sinds maart 2011 ben ik gestropt met de pil en sinds deze maand vrijen we zonder condoom. (oktober is dus de eerste ronde) Ik vind het reuze-spannend! Leuk om van andere meiden te horen hoe ze er voor staan! groetjes, Mies
Hoi allemaal leuke reacties, k wens dan ook iedereen veel plezier en succes. Ik heb wel n vraagje, misschien hebben jullie hier ook ervaringen mee?.. Ik werk sinds juli 2011 in t ziekenhuis. K werk fulltime en heb t enorm naar mn zin. Het enige vervelende is dat er erg personeelstekort is..hierdoor is er n grote werkdruk..myn baas zei laatst jy mag niet zwanger worden doe maar pas over 4jaar...dit houdt my zo bezig..hy meent t namelijk echt en dat is ook de reden dat we later gestopt zijn met de pil...ik hoor nu gelukkig aan het zwanger worden proberen te denken maar helaas denk k de hele tyd hoe boos myn baas straks ìs. Hy zei ook dat t kan zijn dat er geen parttime functie beschikbaar is en dat k dan nog weg kan. K kryg in januari n vast contract.. Wat vinden jullie van deze situatie want k zìt er echt erg mee gr melanie
Ik kan me voorstellen dat je ermee zit, maar je baas kan niet beslissen wanneer jij zwanger kan en mag worden! Betreft de part-time functies is afwachten. Je moet eerst maar eens zwanger raken, door de kritieke 3 maanden heenkomen en wie weet is de situatie tegen die tijd al wel anders! Je moet je hart volgen...doe wat goed voelt!
Hooi ik ben ook net nieuw op deze site wij zijn de laatste week van september gestopt met de pil. We zijn lekker aan het klussen ook Ik denk Ook dat Ik aan het ontpille ben. Voel zulke rare dingen met me lichaam maar we zullen het wel zien komende maanden succes allemaal kus daphne
Hallo allemaal, Mijn naam is Kelly en ook nieuw op het forum. Wij zijn in september begonnen aan de grote 'klus'. Allemaal heel onwerkelijk maar ook spannend. Nu heb ik al enkele dagen last van pijn in de onderbuik en totaal geen honger. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn of heeft hier nog iemand last van ? Ik hoop natuurlijk op het beste, maar ook weer niet teveel hopen anders is de teleurstelling te groot !! Fingers crossed
Hallo dames, Wat leuk zo'n topic! Ik ben sinds paar dagen ook gestopt met de pil en begonnen met foliumzuur. Ik was nog geen eens klaar met de laatste strip, ben halverwege gestopt, had er geen zin meer in Trouwens ff mezelf voorstellen: Ik ben Gonca(turkse afkomst) 25 jaar oud en al bijna 4 jaar getrouwd, heb een dochter van bijna 9 maanden, sinds me zwangerschap ben ik hier dus lid en niet nieuw wij willen graag ong 2 jaar verschil hebben tussen de twee kinderen en willen het bij 2 laten als we natuurlijk een tweede mogen krijgen.. ff nog op mijn natuurlijke menstruatie wachten en dan begint de eerste ronde voor ons en aangezien me dame nog geen eens 9 maanden oud is hebben we geen haast, als het maar goed en gezond mag gaan.. Succes allemaal..
@ Gelukje7, Je baas kan en mag jou niet gaan vertellen wanneer je zwanger mag worden. Dat zou belachelijk zijn. Hij mag je om die reden ook niet ontslaan. Het is wel lastig als je uiteindelijk minder uur wilt werken en parttime werken geen optie is. Ik hoop voor je dat je tegen de tijd dat je zwanger bent, er gewoon uit kan komen met je baas. @ Kelke, misschien een griepje dat er aan komt? Of is je buik gewoon een beetje van streek? Ik denk dat het vooral belangrijk is om nuchter te blijven denken en bij elk "pijntje" of raar gevoel niet gelijk denken dat je zwanger bent of er wat aan de hand is
@ vlootje 25 je hebt helemaal gelijk. Het is echt een droom van ons om een gezond kindje te krijgen en wie weet duurt het erg lang voordat het lukt en dan zou ik het uitstellen voor mn baas. Maar is wel lastige situatie want als ik eenmaal zwanger ben zit ik er al tegenop om het hem te zeggen. Met hoeveel weken zou jij het zeggen tegen je baas? @mieks, ik hoop het ook dat miin baas en ik eruit komen. Functioneren doe ik goed, heeft hij gisteren nog verteld alleen omdat er personeelsgebrek is, ziet hij het niet zitten als ik dan ook nog is parttime ga werken. En ik ben nog erg jong dus misschein had hij verwacht dat ik nog wel een aantal jarewn zou wachten. Maar goed, ik ga me er niet meer druk om maken ik wil gaan genieten nu.
Hallo meiden, Ik ben hier ook nieuw! Het lijkt me leuk om met jullie mee te babbelen. Ik ben 26 jaar en ben 3 1/2 jaar samen met mijn vriend. Ik ben op 21 sept gestopt met de pil (ben toen ongesteld geworden) En precies 28 dagen weer (gisteren dus) We kunnen eindelijk beginnen Gr.
Hallo dames, Ik ben ook nieuw op het forum hier. Aanstaande vrijdag is mijn laatste stripje van de pil op! Dan willen we 2 cyclussen wachten, en daarna gaan we voor een derde kindje! We hebben een tweeling van 5, maar willen er heel graag nog een kindje bij. Erg leuk om het forum hier te hebben, want ik ben er al zoveel mee bezig voor mezelf, maar ik wil er nog niet over praten met de mensen om ons heen. En ik wil mijn man ook niet gek maken door er steeds over te praten Leuk om hier andere vrouwen tegen te komen die hetzelfde beleven! Groetjes, Dalia Ps, wat is hier nou het verschil tussen "snel reageren" en "plaats reactie"? Ik moet nog even mijn weg vinden hier hoor