Gaan voor een 'eerste Kindje' 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LittleMeStphnie, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Binnen hoeveel maanden was jij zwanger van je eerste Kindje!

1. 1 tot 3 rondes

2. 4 tot 6 rondes

3. 7 tot 9 rondes

4. 10 tot 12 rondes

5. + 12 rondes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Haha ja Bali is nog veeeel verder! Hadden jullie toen ook 's nachts turbulentie? Man als je terugvliegt, moe bent en het pikkedonker is boven de grote oceaan.. Psychisch echt killing, zitten janken.
    Gelukkig is er nog nooit door tubulentie een vliegtuig uit de lucht gevallen, maar dat gevoel.. Bah!
    Voor ons even geen verre vlucht, gaan wel proberen laatste weken van juni 8-10dgn weg te gaan in Europa. Eerst maar even weer gewone vlucht voordat ik weer zo ver 'durf'.
    Alvast wel heel veel plezier Lafarina!

Ja hoor de married lady :D! Klinkt schattig je outfit, mooi dat het allemaal goed liep! Lekker uitrusten nu.
    Lijkt me overigens ook gek om anders te heten, zou het zelf denk ook 100x fout zeggen ;)

Superleuk trouwens, een collega is bevallen van een meisje!

2. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Hi hi ja super leuk!

Wat leuk van je collega een meisje zo leuk :D

3. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Wow alweer 28 weken :$

4. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Nogmaals van harte Stephanie, met jullie huwelijk!

Vandaag vk geweest voor de termijn echo. Ik ben iets verder dan ik dacht, namelijk 11+1 en uitgerekend op 16 dec i.p.v. 19 dec.
    Nieuwe afspraak staat op maandag 15 juni voor een controle, geen echo. A.s. dinsdag naar een andere locatie voor de combinatietest.

Wat betreft de echo: GEWELDIG! Onze kleine is in zo'n korte tijd zo super gegroeid! Heftig aan het spartelen met armen en benen hihi. Alles ziet er goed uit voor nu en we zijn nog meer verzot geworden op ons kleintje :D

5. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Haha ja lies 28 vandaag officieel! Hihi
    We gaan al op naar de 30 :) gelukkig Door de bizarre onzekere rijd heen. Durf ook weer een en ander te eten zonder me schuldig te voelen.

Wauw lafarina wat super mooi heey, je trots :D

6. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Top dames dat het zo goed met jullie gaat!

Hoe zou het met Marieke gaan eigenlijk?

Hier vandaag weer een goede meting, dinsdag heb ik de punctie. Fingers crossed voor goede resultaten en geen overstimulatie!

7. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja horen we niet zo veel van xD wel druk denk ik.

Wat fijn dat het zo goed gat lies. Ben benieuwd na je punctie duimen duimen duimen :D ziet er goed uit iig. Niet te veel last hoop ik ? Kan je je gedachten nog een beetje in bedwang houden? Zeker wel wat spanning?

8. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Zo heeft iedereen weleens een periode dat je hier minder bent, been there ;)
    Voel me verder redelijk, werk is wel erg vermoeiend geweest. Wisselend buikklachten/steken/darmkrampen door de medicatie en groeiende eiblaasjes. Ben blij dat morgen decdagcis aangebroken! Hopelijk zorgt andere medicatie voor een betere kwaliteit.. Ff flink duimen :)

9. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik zie Marieke nog wel in het andere topic, ik zal even zeggen dat ze gemist wordt, hihi :D

Hoe is het met iedereen op het moment?

Ik heb vandaag de combinatietest laten doen. Prachtig hoe we onze uk nog weer eens hebben kunnen bewonderen! Hij nam uitgebreid de tijd voor ons en hij ging in op al onze vragen en wensen. We hebben dwarsdoorsnede's gezien van het hoofdje ook, je kon gewoon de hersenen zien, heel bizar. Benen, knietjes, tenen, rugengraat, alles gezien en alles zat erop en eraan. Hart ging ook goed regelmatig en snel zoals het hoort, we hebben die ook voor het eerst gehoord, echt helemaal cool! We hebben er een opname van staan op de telefoon :) Verder is natuurlijk het meest van belang: de nekplooi. Deze was 1,2 en dus perfect, het mag niet boven de 3 zijn. Hele grote opluchting dus! Wel moeten we het totaal onderzoek nog afwachten natuurlijk, maar het bloed moet wel hele rare afwijkingen geven om een negatieve uitslag te geven. Wij gaan dus met een gerust gevoel op vakantie ;)

Hierbij weer een foto, met duidelijke neus en lippen dit keer :):)

Hier een foto van alle drie de echo's op rij tot nu toe:

10. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Mooi Lafarina :)! Lijkt me heel bijzonder die plaatjes te zien! Gelukkig goede score.

Ik had vanmiddag een berichtje hier op gezet (dacht ik..) maar zie niets meer :(
    Had getypt dat mn punctie gedaan is, was geen fijne ervaring. Ingewikkeld voor de arts gezien er een bloedvat in de weg lag. Uiteindelijk wel 50 follikels/cysten aangeprikt en 21 eicellen gevonden :D
    Nu herstellen en wachten op goed nieuws morgen over bevruchtingen.

11. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Spannend, Lies! Mijn duimen draaien!

Ik ga morgen naar Mexico, dus ik zal even niet meer reageren voorlopig ;) wilde ik even melden :)

Groetjes!

p.s. 12 weken danje!!!! :D

12. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Zo dan lafarina Mexico have fun! En fijn van je positieve echo.
    Lies wat fijn om te horen, heb je al verder nog nieuws gehad nu over de bevruchting ? Ben benieuwd :D

13. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Lafarina zit gewoon nu in Mexico!! Lekker van genieten!

Ik heb vandaag mn terugplaatsing gehad, top exemplaar 8 cellig. Resterende 5 embryo's gaan ook de goede kant op, het lab verwacht mogelijk 2 cryo's (is geen garantie natuurlijk).
    Mn buik is verder nog zeer gevoelig, ga wel morgen weer werken.

14. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Bikkel hoor lies. Niet niks! Ben benieuwd wanneer zou je dan ongeveer mogen testen ?:D

15. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    He Stephanie, gaat nu beter gelukkig! Tot zondag veel pijn gehad en bolle buik, was duidelijk wat gebeurd binnen...
    Nu gelukkig zga weg, dus gisteren vakantie geboekt! Misschien kom ik Lafarina nog wel tegen op Schiphol hahaha, ga dinsdag weg naar Curacao :D

16. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Oh ja en qua testen, begin dus al dinsdag (dag11). Ookal is de test dan (nog) negatief, ik ga iig niet in de bodyscan! Dan fouilleren ze me maar haha.

17. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, ik ben weer terug van een heerlijke vakantie :D

@Lies: Spannend, ik ga voor je duimen dat het gelukt is!!! Wat fijn dat je lekker ook op vakantie bent nu. Overigens mag je door de security scans wel gewoon heen als zwangere vrouw ;) heb ik ook gedaan :)

Hoe gaat het met jouw zwangerschap, Stephanie? Buik al lekker groot inmiddels? :D

Hoe gaat het met de rest van de dames in deze groep?

Hier zit er een flink buikje op inmiddels, het is nu echt te zien dat ik zwanger ben. Helaas is de misselijkheid nog volop aanwezig, vooral in het vliegtuig UGH... ik raad het af om te vliegen als je zwanger bent ;):p Verder ook aan de race nu ik thuis ben, veel buikpijn en wc rennen, hopen dat het snel over gaat en niet schadelijk is. Buiten dat.... mag ik niet klagen hihi ;)

18. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Wat fijn dames. Lies geniet van je vakantie die heb je zeker verdient. Ben zo benieuwd naar je test :D

Lafarina wat vervelend je wc rennen, blijf je wel lekker sportief van haha, ja doe misselijkheid ook blehhg heb er ook zo lang last van gehad soms komt het nog terug.

Als je genoeg drinkt lijkt me dat alles in orde is ;)

Hier groeit alles mee haha, in bed letterlijk om rollen van kant naar kant. En de kleine beweegt lekker veel en hard ook! Met wat geluk word het net als mama en opa een echte voetballerd hihi :)
    Toch zijn we nu vanaf week 30 al echt aan het af tellen. Ik kan niet wachten tot ze er is en ik me eigen lijf weer een beetje terug heb.
    Ben zo blij :D

19. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Ik voel me compleet waardeloos. Al moe sinds ik terug ben van Mexico, aan de race ook sindsdien en gisteren dikke kaakpijn en alleen maar slapen. Vannacht gewoon weer helemaal door geslapen en vanmorgen met hoofdpijn wakker, paracetamol erin en doorgeslapen tot 12.30 uur :$
    Sta ik op.... is mn hele kaak opgezet, dik, vast, pijnlijk AUW! Huisartsenpost gebeld, moet om 15.10 uur komen met kijk op rare klachten, (moe, geen eetlust, diarree, opgezette kaken, etc.), en vanwege zwanger zijn en net uit Mexico komen. Hoop dat t behandelbaar is, want dit is gewoon klote, (sorry voor mijn taalgebruik). Moest het even kwijt ;) To be continued....

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Oh lafarina wat vervelend zeg. Klinkt allemaal helemaal niet prettig. Zeker niet met je zwangerschap! Hoop dat ie er snel vanaf bent en weer kan genieten.

Weet je ondertussen al wat meer ?

Deel Deze Pagina