Gaan voor een 'eerste Kindje' 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door LittleMeStphnie, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Binnen hoeveel maanden was jij zwanger van je eerste Kindje!

1. 1 tot 3 rondes

2. 4 tot 6 rondes

3. 7 tot 9 rondes

4. 10 tot 12 rondes

5. + 12 rondes

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Thnx! Inmiddels alweer ruim een uur geslapen, laatste vakantiedagen gaan wel snel zo :p

Ik ben bij de huisartspost geweest en het staat gelukkig los van de zwangerschap, als in niet schadelijk. Mijn kaakknoppen zijn verdikt en heb een wat rode keel, maar verder geen koorts en dus geen ab. Het is maybe toch een infectie, of vocht in de gewrichten van mijn kaken of eventueel een complicatie van mijn altijd al scheve kaak. Ik moet vloeibaar eten, veel drinken en het uit gaan zitten, zucht... kan mijn mond nog steeds niet goed open doen en alles voelt strak en pijnlijk. Als ik zieker wordt, zwelling met de dagen niet vermindert of ik zieker wordt moet ik terug naar mijn eigen huisarts. Morgen gelukkig controle vk, dan ook maar even bespreken en even hartje horen to be sure. Kan nu niet echt gezond eten helaas :(

2. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Gelijk heb je Lafarina! Zal vast geruststellend zijn als jullie het hartje horen :). Hopelijk voel je je snel beter!

Hier testdag vandaag.. Kijk zelf maar :D!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,3 KB
      Weergaven:
      0
  3. LittleMeStphnie

LittleMeStphnie Fanatiek lid

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    Werk, man, dochtertje, hondje, voetbal!
    NEDERLAND
    Echt bale lafarina, probeer anders als extra een kiwi te eten. Die kan je met je tong ook platdrukken en zo doorslikken.
    Heb je iig je vitamines binnen. En ik slik nu davitamon mama vatamines met visolie. Misschien ook wat voor jou?

Lies :D wat super mega ontzettend geweldig nieuws!!! Gefeliciteerd dame :D

4. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Thnx Stephanie! Tot over 1.5e week!

5. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Geniet ervan lies, het is je van harte gegund :D

6. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Lies wat gaaaaaaaf!!!!! Super gefeliciteerd, meid!!!! :D:D Het is jullie zo keihard gegund!!!! :D Hele fijne vakantie, maar dat lukt zo wel denk ik ;)

Hier gaat het wel wat beter. Morgen weer zachtjes aan beginnen met werken, hoef maar 1 cliënte te bezoeken dat scheelt en vrijdag alweer weekend. Lekker rustig opstarten dus ;)

Ik denk trouwens een paar keer de uk gevoeld te hebben in Mexico. Moeilijk te bepalen omdat ik het gevoel niet ken, maar het was absoluut niet mijn darmen. Helaas voel ik het nu al hele week niet meer. Vanmiddag even hartje luisteren, want maandag bij vk controle hoorden we het niet, (vk hoorde het wel maar ik niet), dus we mogen herkansing vandaag.

Vrijdag 10 juli pretecho gepland voor geslachtsbepaling. Bij de combinatietest is al een gok gedaan, en dat werd een jongen, dus ben benieuwd of het klopt ;)

7. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Wat spannend lafarina ik ben ook super benieuwd wat het word :D
    Echt super leuk pretecho. Bij ons heeft ze heel de pretecho tegen zitten werken en de laatste 2 min liet ze eindelijk wat zien. Haha!
    10 juli onthoud ik wel dat is de dag dat ik met me verlof mag :D

De dagen gaan nu ineens zo lang duren :)
    Dat kan hoor dat je de kleine voelt ik merkte het pas echt duidelijker wat later na de 16 s 18 weken dacht ik. Kan wel nog later zijn denk ik!

Veel plezier deze week zal wel heerlijk zijn lekker lang weekend :D

8. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Oh wauw jij mag dan al echt bijna met verlof, heerlijk! Wanneer ben je ook alweer uitgerekend?

Ik voel de kleine uk steeds vaker en meer, super cool! 10 Juli lijkt nog zo ver weg, kan bijna niet wachten haha!

Echt raar, ik was eerste trimester vooral misselijk enzo en niet moe, en nu ben ik honds en honds en hondsmoe :/ maar... de misselijkheid neemt bijna af jeeeej :D

9. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja inderdaad als het goed is ben ik ook nu geslaagd van school dus dan kan ik weer even verder rustig naar de toekomst kijken ipv al dat gestress, 12juli krijg ik een babyshower en ben ik ook gelijk 22 jaar geworden :D vanaf nu dus al geen school meer dus nu gaat de tijd helemaal hard. 20 augustus is de uitgerekende datum.

Wat fijn dat je niet meer zo last heb van de misselijkheid hier komt het helaas alweer wat terug en me rug en schouders doen enorme pijn. Volgens mij dat moe zijn ja echt van de groei van de baby :)

Ik word met de dag zenuwachtiger om haar te zien en hoe de bevalling zal gaan. Ik droom en slaap enorm slecht nadat ik deze week dat stukje heb gezien over doktoren ergens een baby onthoofd hebben tijden de bevalling :(
    Ik ben er gelijk zo angstig Door!

10. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Kan ik me goed indenken, Stephanie! Duurt zeker ook erg lang nu die laatste periode ;) zeker als je ook nog verlof hebt zo! Enne... niet van die doom scenario's kijken/lezen/luisteren, das natuurlijk 1 op de 10 miljoen ofzo, komt allemaal best in orde ;)

Ik heb de geslachtsbepaling echo lekker naar voren gehaald, stond met 17 weken maar ik wil met 16 weken. Dus zaterdag 4 juli hebben we om 10.30 uur de echo. Zaterdag over een week al woohoo :D

11. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Ja gaat hard hè heerlijk die echo's nu op het eind ben ik die echo's eigenlijk een beetje zat ik moet morgen weer :) erg he Hoe een mens kan veranderen ik keek er eerst erg naar uit hihi. Maar ze mag nu wel komen haha! Als ik ober de 37 weken zou zijn dan :)
    Ben zo benieuwd. Gewoon een kindje een wondertje die in je lijf mee groeit en gewoon een eigen kindje ineens. :D

12. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    He dames!
    Goed te lezen dat het allemaal goed gaat met de mama's :)
    Ik heb volgende wk mn eerste echo :D

13. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    *breekt in* Gefeliciteerd Lies!!!!
    En fijn om te lezen dat het met de andere mama's goed gaat.
    Hier nog geen succes, helaas...

*breekt uit*

14. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Jij mag altijd inbreken Marieke! Super jammer dat het nog niet is gelukt meid :(. Hoe is het verder?

15. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Succes in de hitte Stephanie! Heb er zelf al last van laat staan hoogzwangere dames...

Echo was goed! Hartje heel duidelijk te zien en groei ligt 4dgn voor op schema :).
    Vandaag 6w3d officieel, volgende echo bij 8w3d.

16. lafarina

lafarina Actief lid

31 okt 2014
    427
    0
    16
    Zuid-Holland
    Wat super fijn, Lies!!!!! Echt zo onwijs blij voor je :D

Leuk dat je even langskomt, Marieke, ik blijf duimen voor jullie geluk!

Hoe gaat het met jou en je kleine meisje, Stephanie?

Nora22 en Martim, langs niks van jullie gehoord, hoe gaat het met jullie?

Meiden....

....mijn kleine uk mag in het roze worden gekleurd :D:D:D:D

17. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Wat fijn lies :D ben zo blij voor jullie! Gaat hard hè als je wat dagen voor bent. Ben benieuwd wat er in je groeit een jongetje of een meisje :)

Hier alles goed, word gek van de hitte en de nesteldrang helpt daar ook niet echt!
    Verder mag het voor mij nou wel al opschieten ben er al helemaal klaar voor hihi! Zondag de baby shower eindelijk :)
    Beval zowat al bijna haha.

Lafarina zie boven; alles goed :D
    Ja andere dames Hoe is het met jullie?
    Fijn marieke dat je inbreekt, jammer dat het nog niet gelukt is! Duimen voor je x :D

18. Lies30

Lies30 Fanatiek lid

1 nov 2014
    1.019
    28
    48
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Zuid-Holland
    Ja een meisje voor Lafarina :D

Stephanie veel plezier met je babyshower!

Hier het huis wat aan het veranderen, want gaan het te koop zetten. Gaan een poging wagen het voor de geboorte te verkopen, gaat erom hangen of het lukt.
    Verder voel ik me goed, opgezette darmen/kramp is het meeste aanwezig. Lijkt wel of ik al 15 wkn ben :p

19. Marieke502

Marieke502 Fanatiek lid

29 sep 2014
    1.493
    0
    0
    Gastouder
    Brabant
    Hey dames,

@lafarina, een meisje <3 gefeliciteerd!
    @lies, succes met de verkoop van jullie huis.

Hier minder goed nieuws. Ik ben al maanden aan het tempen en sinds deze cyclus bezig met ovu testen. Al 14 dagen aan het testen, vanaf dag 11, maar zonder resultaat. Dat samen met de andere klachten die ik heb, lijkt het erop dat ik misschien PCOS heb. De zwangerschapsconsulente waar ik laatst ben geweest vreest hiervoor. Ik heb vanmorgen de huisarts gebeld met het verzoek voor een bloedafname. Ik mag na 14:00 bellen of er een brief klaar ligt of dat ze me zelf wil zien.
    Ik heb al een aantal maanden een doffe pijn tijdens het vrijen die uitstraalt vanuit mijn lies naar mijn been. Dit kan wijzen op cystes op de eierstokken. Het hoeft niet, maar het kan wel. De klachten daarvan zijn ook de onregelmatige menstruatie, soms veel, soms weinig. Vage klachten allemaal.

We zullen het zien, even afwachten dus :(
    Voor nu stop ik maar met ovu testen, want het heeft toch geen nut meer deze ronde.

20. LittleMeStphnie

14 nov 2012
    1.149
    0
    36
    NEDERLAND
    Lafarina heb er overheen gelezen. Een meisje :D super leuk!
    Ben je al bezig met wat Namen :D

Lies ja hoop het voor je, me schoonouders zijn nog steeds bezig met hun huis te verkopen en me tante al 5 jaar :eek: is wel fijn een nieuw huis echt een soort nieuw begin weer :D

Marieke wat naar :( , hoop dat je snel nagekeken word en weet wat er dan aan de hand is. Hoop dat alles snel beter zal gaan! Xxx

Deel Deze Pagina